نسخه 24.0 پیشنهاد کامل بیت کوین Core جنجال برانگیخت، مدیر عامل مترادف «برنامه حیوانات خانگی» را «حمله» می خواند – فناوری بیت کوین نیوز

[ad_1] در چند هفته گذشته، تعدادی از افراد در مورد انتشار آتی نسخه 24.0 بیت کوین Core و اینکه چگونه پایگاه کد شامل منطق جایگزینی کامل با هزینه (RBF) خواهد شد، بحث کرده اند. این بحث بحث برانگیز شده است زیرا تعدادی از طرفداران شبکه لایتنینگ و تایید صفر نسبت به ایده RBF کامل ابراز

کد خبر : 276424
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
نسخه 24.0 پیشنهاد کامل بیت کوین Core جنجال برانگیخت، مدیر عامل مترادف «برنامه حیوانات خانگی» را «حمله» می خواند – فناوری بیت کوین نیوز

[ad_1]

در چند هفته گذشته، تعدادی از افراد در مورد انتشار آتی نسخه 24.0 بیت کوین Core و اینکه چگونه پایگاه کد شامل منطق جایگزینی کامل با هزینه (RBF) خواهد شد، بحث کرده اند. این بحث بحث برانگیز شده است زیرا تعدادی از طرفداران شبکه لایتنینگ و تایید صفر نسبت به ایده RBF کامل ابراز تنفر کرده اند. مدیر عامل Synonym، جان کاروالیو، منتقد سرسخت این پیشنهاد در توییتر بوده است و در 3 نوامبر، کاروالیو اظهار داشت که زیرمجموعه ای از توسعه دهندگان Core «در حال حاضر در حال تلاش برای حمله به بیت کوین با وادار کردن یک برنامه حیوان خانگی برای انجام تمام تراکنش ها با RBF هستند. پیش فرض.»

نسخه هسته بیت کوین نسخه 24.0 برای ارائه منطق کامل RBF، تایید صفر و حامیان شبکه لایتنینگ در برابر این پیشنهاد صحبت می کنند

از زمانی که جایگزینی با هزینه (RBF) در سال 2014 توسط توسعه دهنده نرم افزار پیتر تاد معرفی شد، این موضوع یک موضوع حساس بوده است. اساسا، RBF به کاربران بیت کوین اجازه می دهد تا از این ویژگی استفاده کنند تا تراکنش تایید نشده را با یک تراکنش جایگزین با کارمزد افزایش یافته جایگزین کنند. با این حال، هنگامی که یک تراکنش در یک بلوک گنجانده می شود، نمی توان آن را با RBF در آن نقطه جایگزین کرد. این طرح فقط با تراکنش‌های تایید صفر (0-conf) (txns) کار می‌کند. تراکنش‌های بدون تایید، نقل و انتقالاتی هستند که می‌توانند توسط یک تاجر یا سرویس از طریق پخش شبکه، قبل از اینکه یک ماینر تراکنش را در یک بلوک تأیید کند، بپذیرد.

طبق گزارش‌های مختلف، نسخه 24.0 بیت‌کوین Core منطق RBF کامل را ارائه می‌کند و این ایده جنجال‌های بیشتری را دامن زده است. خلاصه‌ای که توسط جزئیات مجله بیت‌کوین توضیح داده شده است، «تا به حال، گره‌های هسته بیت‌کوین از قانون «اول دیده‌شده» استفاده می‌کردند، به این معنی که تراکنش‌های متناقض در استخر حافظه گره (مپول) پذیرفته نمی‌شوند و برای همتایان ارسال نمی‌شوند. “با این نسخه آینده، کاربران می توانند انتخاب کنند که گره های خود را بپذیرند و تراکنش های متناقض را در صورتی که کارمزدی بالاتر از (تراکنش(های) قبلی که با آنها در تعارض هستند شامل شود.”

با این حال، خلاصه مجله بیت کوین شامل استدلال های بحث برانگیز علیه منطق RBF کامل نمی شود. تعدادی از منتقدان گفته‌اند که جایگزینی تراکنش به شبکه آسیب می‌زند و به ترویج حملات دوبله کمک می‌کند. از زمانی که RBF برای اولین بار در نسخه 0.12 بیت کوین Core معرفی شد، ادعای حمله دو برابری مورد بحث قرار گرفت. در خلاصه دیگری از نسخه 24.0 بیت کوین Core، یک پست متوسط ​​که در 29 اکتبر منتشر شد، نویسنده به برخی از مخالفان و استدلال‌ها علیه طرح RBF کامل اشاره می‌کند. نویسنده به نقل از بنیانگذار کیف پول شبکه لایتنینگ (LN) Muun، داریو اسنایدرمنیس می پردازد.

اسنایدرمنیس توضیح داد: «در چند روز گذشته، ما در حال بررسی آخرین نامزد انتشار بیت‌کوین Core بوده‌ایم و به حقایق نگران‌کننده‌ای در مورد استقرار opt-in full-RBF پی بردیم. مدیر عامل Muun همچنین اضافه کرد که “برنامه‌های zero-conf (مانند Muun) اکنون باید فوراً ویژگی‌های zero-conf را غیرفعال کنند. انتقاد اسنایدرمنیس از تغییر پیشنهادی ادامه داد:

ما در Muun باید پرداخت‌های لایتنینگ خروجی را برای بیش از 100000 کاربر خاموش کنیم، که در حال حاضر بخش خوبی از تمام پرداخت‌های لایتنینگ غیرقانونی است.

جان کاروالیو مدیر عامل Synonym می گوید RBF خرج کردن بیت کوین را برای مصرف کنندگان و مشاغل خطرناک تر می کند.

پست Medium که نسخه 24.0 بیت کوین Core را توصیف می کند، همچنین به افرادی اشاره می کند که با تحلیل مدیر عامل Muun مخالف هستند. به عنوان مثال، دیوید هاردینگ، توسعه‌دهنده بیت‌کوین کور می‌گوید که این ارتقاء «قابلیت تعویض تراکنش را به هیچ وجه تغییر نمی‌دهد». در پست وبلاگ توضیح داده شده است که “Pieter Wuile استدلال مشابهی را بیان می کند” و توسعه دهنده نرم افزار Luke Dashjr قبلاً منطق RBF کامل را در پایگاه کدهای نرم افزار Bitcoin Knots پیاده سازی کرده است. چند روز پس از انتشار پست Medium، مدیر عامل Synonym، جان کاروالیو، درباره این بحث توییت کرد و اتهاماتی را وارد کرد.

کاروالیو: «در حال حاضر زیرمجموعه‌ای از توسعه‌دهندگان Core در حال تلاش برای حمله به بیت‌کوین با وادار کردن یک برنامه حیوان خانگی برای انجام تمام تراکنش‌ها به صورت پیش‌فرض RBF هستند. نوشت در 3 نوامبر 2022. «این حمله شامل دروغ و لابی کردن لیست پستی بیت کوین-dev، تغییرات کد در Core Node و تلاش برای رشوه دادن به ماینرها است. بازرگانان به txns 0-conf به عنوان راهی برای برآوردن نیازهای مصرف کننده در تجارت متکی هستند. RBF باعث می‌شود که ممپول کمتر قابل اعتمادتر باشد و مصرف بیت‌کوین برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها خطرناک‌تر شود.» اضافه.

نظر کاروالیو با جنجال و یک کاربر مواجه شد توییت کرد زمانی که اکثر تراکنش‌های زنجیره‌ای در آینده فقط به تراکنش‌های با ارزش بسیار بالا تبدیل می‌شوند، اتکا به تراکنش‌های 0-conf چندان هوشمندانه به نظر نمی‌رسد. کاروالیو پاسخ داد و اصرار داشت که “تصمیم شما نیست که چه میزان ریسک برای شخص دیگری قابل قبول است.” فرد دیگری گفت کاروالیو که RBF کامل به نظر می رسد [like a] انگیزه خوبی برای LN و نفخ کمتر L1. زمان متوسط [obvious] درد برای بازرگانان اما غیر RBF هرگز برای بیشتر بازرگانان سودآور نخواهد بود.

مدیر عامل Synonym پاسخ داد و تاکید کرد:

این یک ادعا و پیش بینی است که با واقعیت قابل مشاهده در تضاد است.

پیتر تاد می گوید که ماینرها با او تماس گرفته اند و از او درخواست RBF کامل کرده اند.

همان روز، کاروالیو پرسید مردم ثابت کنند که «هزینه مضاعف همیشه آسان و ممکن بوده است». مدیر عامل Synonym گفت: «این را ثابت کنید. “[Double spend] در [Bitrefill]، آنها به معنای واقعی کلمه نمونه های آزمایشی می خواهند.” روز بعد، کاروالیو ارائه شده است “استدلال و راه حل RBF او، ساده شده، بدون احساس.”

نسخه 24.0 پروپوزال Full-RBF بیت کوین کور جنجال برانگیخت، مدیر عامل مترادف «برنامه حیوانات خانگی» را «حمله» می خواند

استدلال کاروالیو که در Github منتشر شد توسط تعداد زیادی از NACK ها (رای منفی) شکست خورد و یک نفر گفت: «از آنجایی که شخصی که قبلاً تراکنش داشته است، قادر به RBF به راحتی بهترین تجربه برای کاربران است.» شخص دیگری توضیح داد که معتقد است تراکنش های 0-conf ایمن نیستند و اظهار داشت:

[NACK] zero-conf ایمن نیست، کمی سخت تر کردن RBF توهم است.

توسعه دهنده نرم افزار پیتر تاد همچنین علیه استدلال کاروالیو در Github بحث کرده و توضیح داده است که استخراج کنندگان بیت کوین با او تماس گرفته اند. «اخیراً معدنچیان با من شخصاً تماس گرفته‌اند و از آنها می‌پرسند چگونه می‌توانند برگردند [full RBF] بر. بدیهی است که نشان دادن آنها به یک گزینه پیکربندی برای آنها ساده ترین است.» تاد به کاروالیو گفت. علاوه بر این، تاد تاکید کرد که تقاضا برای ویژگی RBF کامل وجود دارد. تاد گفت: «بدیهی است که تقاضا برای این گزینه وجود دارد. توسعه‌دهنده نرم‌افزار افزود: «به نظر می‌رسد انگیزه حذف آن از تلاش برای ایمن‌تر کردن zero conf ناشی می‌شود.

کاربر Github که دستگیره “Greenaddress” را اداره می کند، نوشت: “NACK. من قصد داشتم از این ویژگی هم به صورت شخصی و هم در تولید به عنوان مثال در esplora/blockstream.info و کیف پول گرین استفاده کنم. Greenaddress بیشتر از مکانیسم پرچم جایگزین با هزینه انتقاد کرد.

همانطور که دیگران گفته اند ما همچنین می توانیم هسته بیت کوین را جمع آوری کنیم، اما این امر باعث ناراحتی خواهد شد و به طور کلی فکر می کنم [RBF] flag حس امنیت کاذبی را فراهم می‌کند، به‌خصوص که اخیراً دیده‌ایم که حتی تراکنش‌های غیراستاندارد نیز می‌توانند خود را پیدا کنند [way] به معدنچیان بیشتر با نکات afilini/ptodd/dbrozzoni موافقم،” Greenaddress نتیجه گرفت. با این حال، یکی از افراد هدف پشت Greenaddress را زیر سوال برد و گفت که قصد دارد «از این ویژگی هم به صورت شخصی و هم در تولید استفاده کند».

“برای چه هدف؟” فرد پرسید آدرس سبز در Github. من پاسخی برای «آیا» ندیده‌ام [full-RBF] هر گونه مزیتی به جز شکستن ارائه دهد [zero-conf] شیوه های کسب و کار؟ اگر چنین است، آنها چه هستند؟ هنوز؛ آیا موارد بالا به این معنی است که شما یکی دارید؟”

برچسب ها در این داستان

0-Conf، توسعه دهنده هسته بیت کوین، گره های بیت کوین، جنجال، دیوید هاردینگ، خرج مضاعف، حملات دو برابری، تمام RBF، منطق تمام RBF، آدرس سبز، جان کاروالیو، شبکه لایتنینگ، ln، لوک دشجر، گره ها، تراکنش های زنجیره ای، پیتر تاد، معاملات RBF، RBF، جایگزینی با کارمزد، مدیر عامل مترادف، فناوری، تراکنش‌های تایید صفر

نظر شما در مورد بحث و جدل پیرامون ویژگی کامل RBF که توسعه دهندگان پیشنهاد کرده اند به پایگاه کد بیت کوین Core اضافه شود چیست؟ نظر شما در مورد استدلال های اسنایدرمنیس و کاروالیو علیه منطق کامل RBF چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.