نزولی AUD/USD همچنان ادامه دارد، اکنون در 0.7130 ثانیه پس از اظهار نظر والر فدرال رزرو

[ad_1] AUD/USD در معاملات اخیر به نزول خود ادامه داده است و اکنون در 0.7130 است که 0.7 درصد کاهش یافته است. والر از فدرال رزرو گفت که هدف اصلی شتاب QE فدرال رزرو این است که جلسه مارس را زنده کند. حرکت نزولی اخیر در AUD/USD در طول ساعات معاملاتی ایالات متحده ادامه یافته

کد خبر : 143928
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۴۷
نزولی AUD/USD همچنان ادامه دارد، اکنون در 0.7130 ثانیه پس از اظهار نظر والر فدرال رزرو

[ad_1]

  • AUD/USD در معاملات اخیر به نزول خود ادامه داده است و اکنون در 0.7130 است که 0.7 درصد کاهش یافته است.
  • والر از فدرال رزرو گفت که هدف اصلی شتاب QE فدرال رزرو این است که جلسه مارس را زنده کند.

حرکت نزولی اخیر در AUD/USD در طول ساعات معاملاتی ایالات متحده ادامه یافته است که عمدتاً به دلیل افزایش گسترده دلار در پی اظهارنظرهای تندرو فدرال رزرو تحریک شده است. این جفت اکنون در 0.7130s معامله می شود که حدود 50 پیپ یا 0.7٪ در جلسه کاهش یافته است و اکنون حدود 1.2٪ نسبت به بالاترین سطح هفتگی قبلی که در روز پنجشنبه پس از اعلام سیاست پولی فدرال رزرو به 0.7220 رسیده بود، کاهش یافته است.

کریستوفر والر، عضو بانفوذ هیئت مدیره فدرال رزرو، گفت که “نقطه کامل” تصمیم فدرال رزرو برای تسریع روند کاهش QE آن این بود که جلسه مارس فدرال رزرو را “زنده” برای افزایش نرخ اول کند. او گفت که یک پیاده‌روی در ماه مارس اکنون مورد اصلی او بود، اگرچه می‌توانست ببیند که پیاده‌روی تا ماه مه ادامه دارد. طبق گزارش CME Fed Watch، بازارها در حال حاضر تقریباً 50 درصد احتمال دارند که نرخ بهره فدرال رزرو را 25 واحد در ثانیه از 0.0-0.25 درصد در ماه مارس به 0.25-0.50 درصد افزایش دهد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که فدرال رزرو در اوایل هفته سرعت کاهش QE خود را دو برابر کرد، نمودار نقطه ای جدید نشان داد که انتظارات اجماع در FOMC برای سه افزایش نرخ در سال 2022 است و جروم پاول، رئیس، دیدگاه صعودی را در مورد اقتصاد و بازار کار بیان کرد. والر و سایر سخنرانان فدرال رزرو که از زمان نشست فدرال رزرو (مری دالی) ظاهر شده اند، به این دیدگاه اقتصادی صعودی پایبند بودند، اما والر در مورد زمان بندی احتمالی حرکت های سیاست فدرال رزرو در آینده بسیار صریح تر بود.

زیان های استرالیا در روز جمعه، که با وضعیت بازار ریسک گریز به طور گسترده همراه شده است، AUD/USD را تقریباً مطابق با سطوح قبل از نشست فدرال رزرو خود بازگردانده است. اگر دلار بتواند در هفته آینده بر اساس جو جنگ طلب فدرال رزرو به تقویت خود ادامه دهد و اگر ریسک پذیری همچنان ادامه داشته باشد، خرس ها به احتمال زیاد به آزمون احتمالی پایین ترین سطح این هفته زیر 0.7100 نگاه خواهند کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.