نزدیک به 400 شرکت رمزنگاری مجوز استونی خود را تحت قوانین جدید از دست می دهند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] اکثر شرکت‌های رمزنگاری که توسط مقررات زمانی مطلوب استونی جذب شده‌اند، مجوزهای خود را رها کرده یا از دست داده‌اند. بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط اداره مبارزه با پولشویی کشور بالتیک، در حال حاضر تنها 100 کسب و کار مجاز به ارائه خدمات دارایی دیجیتال هستند. بیشتر مجوزهای استونیایی برای ارائه خدمات

کد خبر : 358134
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
نزدیک به 400 شرکت رمزنگاری مجوز استونی خود را تحت قوانین جدید از دست می دهند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

اکثر شرکت‌های رمزنگاری که توسط مقررات زمانی مطلوب استونی جذب شده‌اند، مجوزهای خود را رها کرده یا از دست داده‌اند. بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط اداره مبارزه با پولشویی کشور بالتیک، در حال حاضر تنها 100 کسب و کار مجاز به ارائه خدمات دارایی دیجیتال هستند.

بیشتر مجوزهای استونیایی برای ارائه خدمات مرتبط با رمزنگاری منقضی می شود

واحد اطلاعات مالی این کشور (FIU) این هفته اعلام کرد در مجموع 389 مجوز صادر شده توسط دولت استونی برای ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی دیگر معتبر نیستند. این دفتر روز دوشنبه گفت: از 1 می 2023، 100 مجوز فعال وجود داشته است.

استونی صدها شرکت رمزنگاری را با فضای مناسب تجاری خود جذب کرد قبل از اینکه تصمیم بگیرد با اصلاحاتی در قانون جلوگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم که در مارس 2022 لازم الاجرا شد، قوانین را برای صنعت سخت تر کند. این موارد شامل سرمایه مورد نیاز بالاتر برای کیف پول، صرافی، و بسترهای حضانت

در بیانیه مطبوعاتی اشاره شده است که مجوزها یا توسط FIU یا به درخواست دارندگان لغو شده است. «به دنبال اجرایی شدن الزامات افزایش یافته … ارائه دهندگان خدمات نزدیک به 200 مجوز را رها کردند. علاوه بر این، FIU تقریباً همان تعداد مجوز را به دلیل عدم رعایت آنها لغو کرد.

ماتیس ماکر، مدیر FIU اظهار داشت: «در تمدید مجوزها، ما شرایطی را دیدیم که هر ناظری را شگفت زده می کرد. از جمله موارد دیگر، این واحد افرادی را در سمت های مدیریتی و سایر پست ها که از انتصاب آنها اطلاع نداشتند و همچنین افرادی با رزومه حرفه ای جعلی را شناسایی کرد.

سازمان نظارتی همچنین اشاره کرد که طرح های تجاری ارائه شده توسط چندین شرکت یکسان بود. برخی دیگر هیچ ارتباطی با استونی نداشتند که یکی دیگر از الزامات جدید را نقض می‌کرد. درخواست های بسیاری از این پلتفرم ها توسط همان شرکت های حقوقی ارائه شده است.

«در برنامه‌ها، موارد مشکوک زیادی را در موضوعات مختلف پیدا کردیم. این موضوع اعتبار شرکت‌هایی را که می‌خواستند در اینجا تجارت کنند زیر سوال می‌برد – تمایل واقعی آنها برای ارائه خدمات در استونی یا برعکس، نشان دهنده تمایل افراد خاص به استفاده از سیستم اقتصادی و مالی استونی برای فعالیت‌های غیرقانونی است. .

این دفتر تاکید کرد: “واحد اطلاعات مالی به بررسی مجوزها و اعمال نظارت مستمر در زمینه پیشگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه خواهد داد که تنها راه شناسایی برخی کاستی ها است.” هنگامی که Mäeker در تابستان 2021 سمت خود را در راس آن قرار داد، تقریباً 650 ارائه دهنده خدمات رمزنگاری دارای مجوز در استونی وجود داشت.

برچسب ها در این داستان

ACT، AML، مجوز، مجوزها، دفتر، شرکت‌ها، Crypto، خدمات رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، رمزارز، استونی، استونیایی، اطلاعات مالی، شرکت‌ها، fiu، قانون، مجوز، مجوزها، پولشویی، الزامات، قوانین، ارائه‌دهندگان خدمات، واحد

آیا انتظار دارید تعداد بیشتری از شرکت های رمزنگاری استونی را تحت قوانین سختگیرانه تر آن ترک کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.