نزدیک به 35 میلیون دلار سرمایه گذاری در Halles d’Innovation et de Formation Avancée (HIFA) در Rivière-du-Loup

[ad_1] Rivière-du-Loup، 21 فوریه 2022 — دولت های کانادا و کبک در مجموع 22.8 میلیون دلار حمایت مالی به NPO Halles d’Innovation et de Formation Avancée (HIFA) می دهند تا یک مرکز نوآوری متخصص در بسته بندی نسل بعدی و هوشمندی تولید بسازد. این مرکز تعالی شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در بخش تولید را قادر

کد خبر : 169437
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
نزدیک به 35 میلیون دلار سرمایه گذاری در Halles d’Innovation et de Formation Avancée (HIFA) در Rivière-du-Loup

[ad_1]

Rivière-du-Loup، 21 فوریه 2022 — دولت های کانادا و کبک در مجموع 22.8 میلیون دلار حمایت مالی به NPO Halles d’Innovation et de Formation Avancée (HIFA) می دهند تا یک مرکز نوآوری متخصص در بسته بندی نسل بعدی و هوشمندی تولید بسازد. این مرکز تعالی شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در بخش تولید را قادر می‌سازد تا تحول دیجیتالی خود را تسریع بخشند و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در بخش کشاورزی-غذایی برای کمک به کاهش ضایعات مواد غذایی.

وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)، محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر اقتصاد و نوآوری و وزیر مسئول توسعه اقتصادی منطقه ای، پیر فیتزگیبون، و وزیر گردشگری و وزیر مسئول. برای مناطق Lanaudière و Bas-Saint-Laurent، Caroline Proulx، امروز این خبر را اعلام کرد.

این پروژه سرمایه گذاری، به ارزش نزدیک به 35 میلیون دلار، به ارتقای تخصص و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط ​​در بسته بندی نوآورانه، سیستم های بسته بندی هوشمند و خطوط تولید کمک می کند. ایجاد چنین مرکزی به کسب‌وکارها امکان دسترسی به فضاهای نوآوری و تجهیزات پیشرفته را می‌دهد تا تکامل فناوری‌های سبز امیدوارکننده را به منظور افزایش رقابت‌پذیری کسب‌وکار هدایت کنند. الیاف چوب و پلاستیک های زیستی دو منبعی هستند که در کوتاه مدت برای ایجاد این نوع بسته بندی جدید استفاده خواهند شد.

به عنوان بخشی از این پروژه، دولت کانادا کمک غیرقابل بازپرداخت 9.4 میلیون دلاری را تحت عنوان صندوق مشاغل و رشد، یک برنامه فدرال که توسط CED در کبک اداره می شود، اعطا می کند. به نوبه خود، دولت کبک 13.4 میلیون دلار شامل 12.9 میلیون دلار کمک مالی غیرقابل بازپرداخت از سوی وزارت اقتصاد و نوآوری و 500000 دلار از سوی وزارت امور شهرداری‌ها و بهداشت و درمان اعطا می‌کند. جزء Soutien au rayonnement des regions از مناطق فوند و روستایی (FRR).

نقل قول ها:

«دولت ما با استفاده از نوآوری، فناوری‌های جدید و تغییر سبز، اقداماتی را برای کمک به کسب‌وکارهایمان اتخاذ کرده است. با حمایت از Halles d’Innovation et de Formation Avancée، این دقیقاً همان کاری است که ما امروز انجام می دهیم. ما به سازمانی کمک می کنیم که راهنمایی های فنی و تخصصی را به SME ها ارائه دهد. ساخت این مرکز جدید تعالی یک عنصر کلیدی در استقرار اقتصاد سبز در منطقه Bas-Saint-Laurent و درست در سراسر کبک خواهد بود.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

«توسعه مناطق ما و حمایت از سرمایه گذاری در نوآوری اولویت های دولت و وزارت من است. با استفاده از پروژه های نوآورانه مانند این پروژه توسط سازمان HIFA، ما کارگران واجد شرایط را در منطقه Bas-Saint-Laurent جذب و حفظ خواهیم کرد. قهرمانان صنعتی مانند Premier Tech و Cascades در حال کار برای راه اندازی پروژه ای هستند که بهره وری را در عین کاهش ضایعات افزایش دهد. این دقیقاً همان پروژه‌ای است که ما می‌خواهیم در سراسر کبک از آن پشتیبانی کنیم.»

پیر فیتزگیبون، وزیر اقتصاد و نوآوری و وزیر مسئول توسعه اقتصادی منطقه ای

«چه افتخاری برای دیدن راه اندازی مرکز نوآوری HIFA در منطقه Bas-Saint-Laurent! این فضایی را برای کسب‌وکارهای تولیدی فراهم می‌کند تا در آن آزمایش کنند و راه‌حل‌هایی برای مسائل فنی و لجستیکی که با آن مواجه می‌شوند بیابند. من مطمئن هستم که علاوه بر توسعه تخصص و دانش جدید در تولید هوشمندی، اکوسیستم صنعتی مستحکمی را در منطقه ما تقویت خواهد کرد.”

کارولین پرولکس، وزیر گردشگری و وزیر مسئول مناطق Lanaudière و Bas-Saint-Laurent

مشارکت شرکای استراتژیک برای موفقیت این پروژه ضروری است. می‌توانیم روی «Center québécois en recherche et développement de l’aluminium»، «Université du Québec à Rimouski»، «Université du Québec à Chicoutimi’s Centre d’entrepreneuriat et d’essaimage» و «Businesss Premier Tech» و «Cascades» حساب کنیم. به لطف این روحیه همکاری، ما در غلبه بر چالش های موجود در ایجاد تغییر دیجیتالی که مشاغل تولیدی با آن مواجه هستند، بسیار فراتر از منطقه موفق خواهیم شد.

آندره لافورست، وزیر امور شهری و مسکن و وزیر مسئول منطقه Saguenay-Lac-Saint-Jean

“من بسیار خوشحالم که مرکز تعالی HIFA در حال راه اندازی فروشگاه در Rivière-du-Loup است. این زیرساخت جدید با تمرکز بر تغییر دیجیتال و بسته‌بندی نسل بعدی، به کسب‌وکارهای تولیدی کمک می‌کند تا بر چالش‌هایی که با آن مواجه هستند غلبه کنند تا کارآمدتر و زیست‌محیطی باشند. ما مفتخریم که می بینیم منطقه در این زمینه به یک رهبر تبدیل شده است.»

دنیس تاردف، عضو Rivière-du-Loup–Témiscouata

حقایق فوری

· مشارکت CED بخشی از مجموعه ای از اعلامیه های تامین مالی است که در هفته های آینده با مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار برای اجرای بیش از 20 پروژه توسط کسب و کارها و سازمان های نوآور که به اقتصاد فردا کمک می کنند، انجام می شود.

· CED بازیگر کلیدی فدرال در کبک برای ترویج توسعه اقتصادی مناطق و شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) است.

· صندوق مشاغل و رشد به کسب و کارها و سازمان ها کمک مالی می کند تا به ایجاد شغل و موقعیت اقتصادی محلی برای رشد بلندمدت کمک کند.

· در 25 نوامبر 2021، دولت کبک 90 میلیون دلار برای حمایت از پروژه های نوآوری در کبک تا سال 2026 تعیین کرد.

· Soutien au rayonnement des regions du FRR – جزء 1 از اجرای پروژه های توسعه ای که برای مناطق امیدوارکننده هستند، بر اساس اولویت های مربوطه پشتیبانی می کند.

· کمک مالی دولت کانادا امکان ساخت این ساختمان را فراهم خواهد کرد. کمک های مالی اعطایی شده توسط دولت کبک برای حمایت از پروژه های زیرساختی و همچنین عملیات سازمان استفاده خواهد شد.

CED در رسانه های اجتماعی:

توییتر: https://twitter.com/CanEconDev

لینکدین: https://www.linkedin.com/company/dec-ced

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCuGx3HuidfI7gTHobNrctJA

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

· twitter.com/economie_quebec

· facebook.com/EconomieQc

· linkedin.com/company/économie-québec

· youtube.com/user/MDEIEQuebec

· instagram.com/economieqc

وزارت امور شهرداری ها و زیستگاه ها در رسانه های اجتماعی:

· facebook.com/AffairesMunicipalesHabitation

· twitter.com/MAMHqc

· linkedin.com/company/ministere-des-affaires-municipales-et-de-l-habitation



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.