نزدیک به 3 میلیارد دلار استیبل کوین در 6 روز از بازار حذف شده است – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] شش روز پیش، چند ساعت قبل از اینکه پلتفرم زیرساخت بلاک چین Paxos اعلام کرد که دیگر استیبل کوین های BUSD را ضرب نمی کند، 2.86 میلیارد دلار BUSD بازخرید شد. در حال حاضر، بایننس فعال ترین توکن BUSD در مبادلات صرافی است و استیبل کوین هنوز حدود 10.7 درصد از حجم تجارت جهانی

کد خبر : 322336
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
نزدیک به 3 میلیارد دلار استیبل کوین در 6 روز از بازار حذف شده است – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

شش روز پیش، چند ساعت قبل از اینکه پلتفرم زیرساخت بلاک چین Paxos اعلام کرد که دیگر استیبل کوین های BUSD را ضرب نمی کند، 2.86 میلیارد دلار BUSD بازخرید شد. در حال حاضر، بایننس فعال ترین توکن BUSD در مبادلات صرافی است و استیبل کوین هنوز حدود 10.7 درصد از حجم تجارت جهانی 67.71 میلیارد دلاری اقتصاد کریپتو را در 24 ساعت گذشته در اختیار دارد.

عرضه BUSD در 6 روز 17.77 درصد کاهش می یابد

آمارها نشان می دهد که مقدار قابل توجهی از BUSD طی شش روز گذشته بازخرید شده است، با کاهش 17.77 درصدی عرضه در این بازه زمانی. طی 30 روز گذشته، عرضه BUSD 19.2 درصد کاهش یافته است. در 13 فوریه 2023، Paxos، شرکتی که BUSD را صادر، مدیریت و بازخرید می‌کند، اعلام کرد که دیگر BUSD جدید تولید نخواهد کرد.

پس از اعلام Paxos، بازخریدها به سرعت بالا رفت و 290 میلیون دلار در عرض هشت ساعت بازخرید شد. در زمان اعلام، 16.1 میلیارد دلار BUSD در گردش بود. تا 19 فوریه 2023، تقریباً 13,238,824,118 BUSD در گردش وجود دارد، به این معنی که 17.77 درصد از BUSD بازخرید شده 2.861 میلیارد توکن از بازار حذف شده است.

نزدیک به 3 میلیارد دلار استیبل کوین در 6 روز از بازار حذف شده است
آمار Glassnode عرضه را 13.43 میلیارد نشان می دهد در حالی که آمار coingecko.com عرضه را 13.23 میلیارد نشان می دهد.

شرکت اطلاعاتی بلاک چین Nansen بر کیف پول Paxos Treasury نظارت می‌کند که میلیون‌ها دلار BUSD را به آدرس رایت می‌فرستد و عملاً استیبل کوین‌ها را از گردش خارج می‌کند. بر اساس ابزار پرتفوی مبادلاتی نانسن، بایننس در حال حاضر تا 19 فوریه 2023 دارای 10.9 میلیارد دلار دلار است. معیارها نشان می دهد که BUSD هنوز 7.24 میلیارد دلار از 67.71 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی روزانه را به خود اختصاص می دهد که 10.7 درصد از کل را نشان می دهد.

بایننس بر بیشتر حجم معاملات BUSD تسلط دارد و محبوب ترین جفت معاملاتی استیبل کوین امروزه تتر (USDT) است. طبق آمار cryptocompare.com، 5.52 درصد از حجم BUSD در روز یکشنبه نیز با لیر ترکیه جفت شده است. اگرچه BUSD بیشترین بازخرید را در 30 روز گذشته داشته است، USDC شاهد حذف 2.9٪ از عرضه خود در این دوره بود.

قابل ذکر است، دیگر استیبل کوین Paxos، دلار پکس (USDP) شاهد کاهش عرضه 19.3 درصدی بوده است. مقدار قابل توجهی از طلای پکس (PAXG) نیز حذف شده است، زیرا 11.3 درصد از عرضه در گردش در 30 روز پاک شده است. در مقابل، تتر (USDT) شاهد افزایش عرضه خود به میزان 5.8 درصد بوده است که منجر به ارزش بازار بیش از 70 میلیارد دلار شده است.

برچسب ها در این داستان

8 ساعت، Altcoins، Binance، Binance Paxos، Blockchain، هوش بلاک چین، Burn Address، BUSD، بازخرید BUSD، استیبل کوین های BUSD، هزینه ها، عرضه در گردش، گردش، اقتصاد کریپتو، Cryptocompare، cryptocompare.com، Cryptocurrency، صرافی کامل حجم تجارت جهانی، توقف، سرمایه‌گذاری بازار، روندهای بازار، استخراج، نانسن، NYDFS، دلار Pax، PAXG، Paxos، Paxos Trust Company، ابزار پورتفولیو، بیانیه مطبوعاتی، قابل بازخرید، بازخریدها، استیبل‌کوین، اخبار استیبل کوین، استیبل کوین‌ها، آمار، عرضه Shrinka , Tether, حجم تجارت, معاملات, لیر ترکیه, USDC, USDP, USDT

با توجه به این تحولات و بازخریدهای اخیر، فکر می کنید آینده برای BUSD چه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.