نزدیک به 288000 دلار برای حمایت از Nummax در فتح بازارهای جدید

[ad_1] حمایت از تجاری سازی و صادرات کبک، 18 فوریه 2022 دولت های کانادا و کبک در مجموع 287550 دلار کمک مالی برای Contrôle Concept Dynamique (Nummax)، مستقر در کبک، در منطقه Capitale-Nationale اعلام کرده اند. این کمک مالی از تلاش‌های این کسب‌وکار طی دو سال برای تجاری‌سازی محصولات نمایشگر دیجیتال LED پویا خود در

کد خبر : 167983
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
نزدیک به 288000 دلار برای حمایت از Nummax در فتح بازارهای جدید

[ad_1]

حمایت از تجاری سازی و صادرات

کبک، 18 فوریه 2022

دولت های کانادا و کبک در مجموع 287550 دلار کمک مالی برای Contrôle Concept Dynamique (Nummax)، مستقر در کبک، در منطقه Capitale-Nationale اعلام کرده اند. این کمک مالی از تلاش‌های این کسب‌وکار طی دو سال برای تجاری‌سازی محصولات نمایشگر دیجیتال LED پویا خود در بازارهای کانادا و ایالات متحده حمایت می‌کند. ارزش این پروژه 481000 دلار است.

جوئل لایت باند، عضو پارلمان لوئی هبرت، به نمایندگی از وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)، پاسکال سنت اونگ، و عضو ژان تالان، جوئل بوتین. به نمایندگی از وزیر اقتصاد، لوسی لکورس، امروز این خبر را اعلام کرد.

دولت کانادا از طریق برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری (REGI) کمک قابل بازپرداخت 200000 دلاری به Nummax اعطا می کند. به نوبه خود، دولت کبک 87550 دلار از طریق نماینده خود Investissement Québec و Program de sutien à la تجاری سازی و صادرات (PSCE) اعطا می کند.

نقل قول ها

“کمک به رشد و نوآوری کسب و کارها به طوری که آنها بتوانند رقابت خود را افزایش دهند و مشاغل با کیفیت خوب ایجاد کنند، یکی از اولویت های اصلی ما است. به همین دلیل است که دولت کانادا از Nummax حمایت می کند، کسب و کاری که موفقیت آن نه تنها شهرت منطقه کبک، بلکه کل اقتصاد کانادا را نیز بالا می برد. ما اینجا هستیم تا از کارگران و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​کبک و کانادایی در این شرایط سخت حمایت کنیم. ما به آنها کمک می کنیم تا خود را به آنچه نیاز دارند مجهز کنند تا با هم بتوانیم یک اقتصاد قوی تر، انعطاف پذیرتر و پایدارتر را بازسازی کنیم.”

جوئل لایتباند، عضو پارلمان لوئی هبرت

«Nummax بیش از 15 سال است که یک تولید کننده نوآور و پویا با ریشه های قوی در منطقه Capital-Nationale است. از طریق دانش شناخته شده خود در طراحی و تولید محصولات نمایشگر دیجیتال، موفق شده است جایگاه برجسته ای را در کبک و بین المللی برای خود ایجاد کند. ما مفتخریم که از آن در تلاش‌هایش برای ارتقای تخصصش در سراسر جهان حمایت می‌کنیم.»

Joëlle Boutin، عضو Jean-Talon

دولت ما با سرمایه گذاری در تلاش های تجاری سازی و توسعه بازار، به تعهدات خود عمل می کند. ما به کسب‌وکارها کمک می‌کنیم تا محصولات خود را گسترش دهند، نوآوری کنند و محصولات خود را صادر کنند تا بتوانند شغل‌های باکیفیت ایجاد کنند و از اقتصاد موفق کانادا اطمینان حاصل کنند. حمایت از Nummax نمونه خوبی از سرمایه گذاری استراتژیک در پروژه ای است که کانادا را قادر می سازد اثرات زیست محیطی خود را کاهش دهد و اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را تقویت کند.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

برای تضمین رشد، کسب‌وکارهای کبک باید بر توسعه بازار بین‌المللی تمرکز کنند. افزایش صادرات Nummax نه تنها در تضمین آینده کسب و کار مفید است، بلکه به ایجاد یک اقتصاد قوی و شکوفا نیز کمک خواهد کرد. دولت ما همیشه اینجا خواهد بود تا از کسب‌وکارهای کبک در حین فتح و تنوع در بازارهای خارجی حمایت کند.»

لوسی لکورس، وزیر اقتصاد

مایلیم از CED و دولت کبک برای کمک مالی آنها به پروژه رشد ما تشکر کنیم. این حمایت مستقیماً به سمت تجاری سازی محصولات ما و توسعه مشارکت های استراتژیک و تجاری در سایر نقاط کانادا و ایالات متحده خواهد بود.

کریستین لبه، مدیر مالی، Nummax

حقایق فوری

  • Nummax در سال 2006 تاسیس شد و متخصص در طراحی و ساخت محصولات نمایشگر دیجیتال از جمله پانل های تبلیغاتی الکترونیکی و کیوسک های تعاملی است.
  • مشارکت CED بخشی از مجموعه ای از اعلامیه های تامین مالی است که در هفته های آینده با مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار برای اجرای بیش از 20 پروژه توسط کسب و کارها و سازمان های نوآور که به اقتصاد فردا کمک می کنند، انجام می شود.
  • CED بازیگر کلیدی فدرال در کبک برای ترویج توسعه اقتصادی مناطق و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) است.
  • برنامه REGI کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • PSCE که توسط Investissement Québec به عنوان نماینده دولت کبک مدیریت می شود و با بودجه 200 میلیون دلاری، هدف آن افزایش و به روز رسانی تجاری سازی و پشتیبانی صادرات برای مشاغل کبک است. این برنامه یک عنصر کلیدی از برنامه اقدام برای صادرات است که در مارس 2021 رونمایی شد، که هدف آن افزایش صادرات کبک به معادل 50 درصد تولید ناخالص داخلی استان است.

وصل بمون

CED در رسانه های اجتماعی:

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

منابع

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول CED
ایمیل: [email protected]

آن ماری مونگرن
کارگردان
دفتر سوارکاری برای عضو برای ژان تالون
تلفن: 418-682-8167

رومن سنت لوران
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر اقتصاد
تلفن: 418-691-5650

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
تلفن: 514-283-7443
ایمیل: [email protected]

ژان پیر دوتویل
رئیس روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
وزارت اقتصاد و نوآوری
تلفن: 418-691-5698، داخلی 4868
تلفن همراه: 418-559-0710

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.