نزدیک به 250 بیت کوین فیزیکی Casascius در 6 ماه بازخرید شد، 1.9 میلیارد دلار بیت کوین فعال باقی ماند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] از 18 سپتامبر 2021، نزدیک به 250 بیت کوین فیزیکی Casascius در 198 روز گذشته بازخرید شده است. در آن روز شش ماه پیش، 19920 بیت کوین فیزیکی Casascius فعال باقی مانده بود و امروز تقریباً 19676 بیت کوین باقی مانده است که باید پوسته شوند. 19676 بیت کوین فیزیکی Casascius باقی مانده تا

کد خبر : 188235
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
نزدیک به 250 بیت کوین فیزیکی Casascius در 6 ماه بازخرید شد، 1.9 میلیارد دلار بیت کوین فعال باقی ماند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

از 18 سپتامبر 2021، نزدیک به 250 بیت کوین فیزیکی Casascius در 198 روز گذشته بازخرید شده است. در آن روز شش ماه پیش، 19920 بیت کوین فیزیکی Casascius فعال باقی مانده بود و امروز تقریباً 19676 بیت کوین باقی مانده است که باید پوسته شوند.

19676 بیت کوین فیزیکی Casascius باقی مانده تا لایه برداری شود

در طول شش ماه گذشته، تقریباً 244 بیت کوین فیزیکی Casascius برای ارزش دیجیتالی خود بازخرید شده است. مجموعه بیت کوین فیزیکی Casascius ایجاد شده توسط مایک کالدول یکی از محبوب ترین مجموعه های فیزیکی بیت کوین است. بر اساس آمار casasciustracker.com، سکه‌های کمیاب اغلب به قیمت بیش از ارزش اسمی دیجیتال فروخته می‌شوند و امروزه، ۱۹۶۷۶ سکه فیزیکی وجود دارد که بازخرید یا فعال باقی مانده‌اند.

هر بیت کوین فیزیکی دارای کسر متفاوتی از بیت کوین دیجیتال است، زیرا برخی از سکه ها دارای ارزش 0.5 بیت کوین هستند در حالی که برخی از آنها دارای یک بیت کوین هستند. کالدول همچنین شمش‌های طلا را با بیت‌کوین‌های بارگذاری شده روی آن‌ها مانند شمش طلای 100 بیت کوین محبوب ساخت. بیت‌کوین‌های فیزیکی Casascius وجود دارند که 25 بیت کوین و حتی واحدهایی دارند که 500 تا 1000 بیت کوین را حمل می‌کنند. به عنوان مثال، در 30 مارس 2022، یک “S1-COIN-25” به ارزش 25 بیت کوین پوست کنده شد و به ارزش دیجیتال 1.14 میلیون دلار بازخرید شد.

نزدیک به 250 بیت کوین فیزیکی Casascius در 6 ماه بازخرید شد، 1.9 میلیارد دلار در بیت کوین فعال باقی ماند.
بر اساس آمار casasciustracker.com، بیت کوین فیزیکی Casascius را در طول زمان بازخرید کرد.

S1-COIN-25 همچنین دارای 25 بیت کوین کش (BCH) و 25 bitcoinsv (BSV) بود، اما این دارایی های رمزنگاری شده توسط مالک فیزیکی بیت کوین Casascius خرج نشده است. پنج روز قبل، یک “S2-COIN-5” پوست کنده شد و با 5 بیت کوین یا 230 هزار دلار بازخرید شد. آن مالک فیزیکی بیت کوین Casascius نیز 5 BCH و 5 BSV را پس انداز کرد، زیرا هزینه نشده است. در حالی که 19676 سکه فیزیکی از مجموعه Casascius فعال باقی مانده است، 8262 تا کنون بازخرید شده است.

42516 بیت کوین به ارزش 1.9 میلیارد دلار روی بیت کوین های فیزیکی Casascius بارگذاری شده است، سکه های بدون بودجه به قیمت یک پنی به فروش می رسند.

در حالی که امروز چند صد کمتر از 20 هزار سکه فیزیکی بدون پوست باقی مانده است، این تعداد میزان بیت کوین بازخرید نشده را محاسبه نمی کند. تقریباً 42516 بیت کوین (UTXO) روی 19676 سکه Casascius بدون پوست باقی مانده است. با توجه به نرخ ارز امروزی بیت کوین (BTC)، این بیت کوین 1.9 میلیارد دلار است.

نزدیک به 250 بیت کوین فیزیکی Casascius در 6 ماه بازخرید شد، 1.9 میلیارد دلار در بیت کوین فعال باقی ماند.
طبق آمار casasciustracker.com، Casascius UTXO ها را در طول زمان بازخرید کرد.

علاوه بر این، بیت‌کوین‌های فیزیکی Casascius معمولاً در بازارهای ثانویه بیشتر از ارزش دیجیتالی به فروش می‌رسند. این روزها حتی سکه‌های تخلیه‌نشده، با وجوه دیجیتالی که از بین رفته‌اند، می‌توانند به قیمت یک پنی به فروش برسند. به عنوان مثال، یک بیت کوین فیزیکی 25 بیت کوین خالی با وجوه از بین رفته به قیمت 21000 دلار در Ebay فروخته می شود. در واقع، یافتن یک بیت کوین فیزیکی Casascius بارگذاری شده سخت است و تعداد زیادی سکه بدون بودجه در بازار ثانویه وجود دارد که فقط برای اهداف کلکسیونی به فروش می رسد.

در 18 سپتامبر 2021، تقریباً 43000 بیت کوین باقی مانده بود که روی 19920 بیت کوین فیزیکی Casascius بارگذاری شده بود. با وجود 42516 بیت کوین بدون استفاده امروز، این بدان معناست که 484 بیت کوین به ارزش 22.2 میلیون دلار در 198 روز گذشته بازخرید شده است.

برچسب ها در این داستان

100 میله بیت کوین، 1000 شمش بیت کوین، 20000 سکه کاساسیوس، بیت کوین، اقتصاد بیت کوین، بیت کوین، کاساسیوس، شمش های کاساسیوس، سکه های کاساسیوس، سکه، ارز دیجیتال، ارز دیجیتال، سکه های بارگذاری شده، مایک کالدول، نوستالژی، ارزش سکه شناسی، PhyUTXys BitcoinO utxos

نظر شما در مورد این واقعیت چیست که اکنون 19676 بیت کوین Casascius فعال باقی مانده است و 42516 بیت کوین بازخرید نشده باقی مانده است؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.