نزدیک به 1 میلیون دلار برای حمایت از Technopole maritime du Québec – Canada.ca

[ad_1] توسعه اقتصادی در منطقه Bas-Saint-Laurent ریموسکی، کبک، 11 فوریه 2022 — دولت های کانادا و کبک در مجموع 966000 دلار کمک مالی طی سه سال به Technopole maritime du Québec (TMQ) برای تحریک و حمایت از رشد در بخش های پیشرفته فناوری دریایی و بیوتکنولوژی و همچنین حمل و نقل دریایی اعطا کرده اند.

کد خبر : 168663
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۵۹
نزدیک به 1 میلیون دلار برای حمایت از Technopole maritime du Québec – Canada.ca

[ad_1]

توسعه اقتصادی در منطقه Bas-Saint-Laurent

ریموسکی، کبک، 11 فوریه 2022 — دولت های کانادا و کبک در مجموع 966000 دلار کمک مالی طی سه سال به Technopole maritime du Québec (TMQ) برای تحریک و حمایت از رشد در بخش های پیشرفته فناوری دریایی و بیوتکنولوژی و همچنین حمل و نقل دریایی اعطا کرده اند. این NPO مبتنی بر ریموسکی، که در زمینه خود در کبک و کانادا پیشرو است، یک اکوسیستم کامل را گرد هم آورده و بسیج می کند که نوآوری و توسعه در اقتصاد آبی را تقویت می کند.

وزیر درآمد ملی، محترم دایان لبوتیلیه، به نمایندگی از وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)، پاسکال سنت اونگ، امروز یک کمک غیرقابل بازپرداخت 600000 دلاری از CED را اعلام کرد. تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری (REGI).

به نوبه خود، وزیر حمل و نقل و وزیر مسئول کلان شهر و منطقه مونترال، شانتال رولو، کمک مالی 300000 دلاری را به عنوان بخشی از چشم انداز دریایی جدید وزارت حمل و نقل Avantage Saint-Laurent برجسته کرد. او همچنین به کمک مالی 66000 دلاری اعطا شده توسط وزارت اقتصاد و نوآوری برای حمایت از پروژه مرلین که توسط Technopole maritime du Québec در سال 2020 راه اندازی شد اشاره کرد.

این سرمایه‌گذاری‌ها به آزادسازی پتانسیل فناوری دریایی و بیوتکنولوژی کمک می‌کند و همچنین برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در این زمینه در منطقه Bas-Saint-Laurent و در سرتاسر کبک سودآوری می‌کند. بنابراین، Technopole maritime du Québec به عنوان یک رهبر در این بخش، می‌تواند نقش خود را به عنوان نیروی محرکه در پشت خوشه دنبال کند و از توسعه و رشد یک محیط کارآفرینی رقابتی‌تر حمایت کند.

نقل قول ها

“کمک به رشد و نوآوری کسب و کارها به طوری که آنها بتوانند رقابت خود را افزایش دهند، یکی از اولویت های اصلی ما است. به همین دلیل است که ما به Technopole maritime du Québec کمک می کنیم، سازمانی که موفقیت آن نه تنها شهرت منطقه Bas-Saint-Laurent، بلکه کل اقتصاد کبک و کانادا را بالا می برد. ما اینجا هستیم تا از کارگران و SME های خود حمایت کنیم. ما به آنها کمک می کنیم تا خود را به آنچه نیاز دارند مجهز کنند تا با هم بتوانیم یک اقتصاد قوی تر، سبزتر، انعطاف پذیرتر و پایدار را بازسازی کنیم.

محترم دایان لبوتیلیه، نماینده پارلمان Gaspésie-Les Îles-de-la-Madeleine و وزیر درآمد ملی

در کبک، فرصت‌ها برای توسعه بیوتکنولوژی‌های دریایی به اندازه سنت لارنس گسترده است. دولت کبک، از طریق چشم انداز دریایی Advantage St. Lawrence، بسیار مفتخر است که از Technopole maritime du Québec در انجام وظایف خود با بازیگران مختلف این بخش حمایت می کند. من متقاعد شده‌ام که صنعت دریایی آینده بر نوآوری، هوش مصنوعی، عملکرد زیرساخت‌ها، تحقیقات و کاهش ردپای زیست‌محیطی تمرکز خواهد کرد.»

شانتال رولو، وزیر حمل و نقل و وزیر مسئول کلان شهر و منطقه مونترال

رشد فناوری، بیوتکنولوژی و تجارت حمل و نقل دریایی ما برای توسعه اقتصاد آبی در منطقه Bas-Saint-Laurent و برای کبک ضروری است. دولت ما متعهد به کمک به مشاغلی است که از نوآوری و رشد اقتصادی پاک استفاده می کنند. با حمایت از Technopole maritime du Québec، این دقیقاً همان کاری است که ما امروز انجام می دهیم. ما در حال کمک به سازمانی هستیم که نقشی کلیدی در میان SMEها در بخش خود دارد.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

به لطف این حمایت دولت فدرال و استانی، Technopole maritime du Québec می تواند انرژی خود را صرف تقویت شبکه خود در سراسر استان، در کانادا و در سطح بین المللی کند. با این کمک، 60 عضو و شرکای متعددش، TMQ مفتخر است که رشد پایدار در بخش های نوآورانه دریایی در کبک را تحریک می کند.

Noémie Giguère، مدیر اجرایی، Technopole maritime du Québec

حقایق فوری

  • مشارکت CED بخشی از مجموعه ای از اعلامیه های تامین مالی است که در هفته های آتی با مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار در بیش از 20 پروژه توسط کسب و کارهای نوآورانه و سازمان هایی که به اقتصاد فردا کمک خواهند کرد، انجام می شود.
  • CED یک بازیگر کلیدی فدرال در کبک برای ترویج توسعه اقتصادی در مناطق و در میان شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) است.
  • برنامه REGI کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • Avantage Saint-Laurent، چشم انداز دریایی جدید کبک، که در ژوئن 2021 رونمایی شد، با هدف تبدیل رودخانه به یک بردار قدرتمند برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی است.
  • بودجه ای نزدیک به 927 میلیون دلار برای اجرای اقدامات مربوط به سه جهت گیری Avantage Saint-Laurent اختصاص داده شده است:
    • برای تجهیز رودخانه سنت لارنس به زیرساخت‌های بندری مدرن و رقابتی.
    • برای اطمینان از ناوبری موثر و سازگار با اکوسیستم در سنت لارنس.
    • ارائه فرصت‌های توسعه پایدار و امیدوارکننده به جوامع دریایی.
  • Technopole maritime du Québec محل استقرار تیم مدیریت Bas-Saint-Laurent از مجموعه عالی منابع دریایی، علوم و فناوری‌ها است. وزارت اقتصاد و نوآوری نیز 300000 دلار کمک مالی به این خوشه تعالی برای اطمینان از ادامه فعالیت آن اعطا کرده است.

وصل بمون

Ministère des Transports du Québec در رسانه های اجتماعی:

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

CED در رسانه های اجتماعی:

منابع

کاترین بوچر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر حمل و نقل و وزیر مسئول کلان شهر و منطقه مونترال
تلفن: 418-802-6833

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

اطلاعات

ژان پیر دوتویل
رئیس روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
وزارت اقتصاد و نوآوری
تلفن: 418-691-5698، داخلی 4868
تلفن همراه: 418-559-0710

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
تلفن: 514-283-7443
ایمیل: [email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.