نزدک 100 و داوجونز 30 از هم جدا شدند

[ad_1] اشتراک گذاری: شاخص های سهام ایالات متحده در روز جمعه به دلیل ترس از دوام دویچه بانک، انگیزه جدیدی برای کاهش یافتند. این شتاب اخیر استرس بانکی است که در سه هفته گذشته در آن بوده ایم. سیگنال های فنی که داوجونز 30 و نزدک 100 در حال شکل گیری هستند مخالف

کد خبر : 338142
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
نزدک 100 و داوجونز 30 از هم جدا شدند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

شاخص های سهام ایالات متحده در روز جمعه به دلیل ترس از دوام دویچه بانک، انگیزه جدیدی برای کاهش یافتند. این شتاب اخیر استرس بانکی است که در سه هفته گذشته در آن بوده ایم. سیگنال های فنی که داوجونز 30 و نزدک 100 در حال شکل گیری هستند مخالف هستند که هشدار دهنده است. شاخص ها نمی توانند برای مدت طولانی در جهت مخالف حرکت کنند و باید دید کدام روند پیروز خواهد شد.

حرکت شاخص نزدک 100 باعث می شود استرس مثبت به نظر برسد، که می تواند با تغییر شدید انتظارات از افزایش نرخ بهره توضیح داده شود. در عین حال، داوجونز پر از شرکت هایی است که حساسیت کمتری نسبت به رکود چرخه ای اقتصادی دارند.

در اوایل هفته، Nasdaq100 به سطوح 12900 رسید که بالاترین سطح خود از آگوست سال گذشته بود، در حالی که بزرگترین رشد داو، بازگشت به سطوح ابتدایی خود در ماه مارس بود.
با شروع معاملات روز جمعه، بازارها انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو را به صفر رساندند، اگرچه یک ماه پیش، بدون در نظر گرفتن گزینه های دیگر، به افزایش 25 تا 50 واحدی اطمینان داشتند.

“استرس بانکی” داوجونز را به منطقه ای کمتر از میانگین 200 روزه خود فرستاد و تلاش برای بازگشت بالاتر نظرات فدرال رزرو با افزایش فروش مواجه شد. کوتاه مدت، این خط به عنوان مقاومت عمل می کند. اگر مشکلات بخش بانکی در این مرحله حل نشود، ممکن است شاخص نسبتاً سریع به 30700 بازگردد، جایی که میانگین 200 هفته ای قرار دارد، اما سقوط به زیر 30000، پایین ترین سطح سال گذشته، را نیز نمی توان رد کرد.

از سوی دیگر، Nasdaq100 به دلیل تغییر چشم انداز نرخ های بهره افزایش یافته است و در بیشتر ماه مارس افزایش چشمگیری را تجربه کرده است. به نظر می رسد بازار در چند روز گذشته، نزدیک به مرز 13000 و بالاترین سطح سال، حرکت صعودی خود را از دست داده است، اما همچنان سوگیری مثبت خود را حفظ کرده است. در اوایل ماه مارس، زمانی که میانگین 50 روزه از میانگین 200 روزه عبور کرد، شاخص ها یک “صلیب طلایی” داشتند. هر دو منحنی اکنون به سمت بالا هستند.

در این تقابل بین انتظارات مثبت و شدت وضعیت فعلی که توسط نزدک 100 و عملکرد داوجونز 30 ارائه شده است، می خواهیم با واقع گرایی طرف باشیم. در بیش از یک هفته، بانک مرکزی اروپا، فدرال رزرو، بانک های انگلستان و سوئیس همگی نرخ بهره را افزایش داده اند که بر استرس سیستم مالی افزوده است.

بانک‌های مرکزی با اصرار به پذیرش رکود اقتصادی ناشی از اقدامات خود و علی‌رغم فشار بر سیستم، بار دیگر نشان می‌دهند که برای بازگشایی سیاست‌ها بدون فشار مشهود بر اقتصاد گسترده‌تر، آمادگی ندارند. برای بازارهای مالی، کاهش نرخ به نظر یک سناریوی خوش بینانه با سطوح بسیار عمیق تر در شاخص های بورس است.

با این حال، اگر بانک‌های مرکزی به اندازه کافی خوش شانس باشند که بتوانند با بانک‌ها به این وضعیت رسیدگی کنند، بازارها به روند صعودی خود ادامه خواهند داد. اما در این صورت داو جونز می تواند بهتر از نزدک 100 عمل کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.