نزدک 100 غرق می‌شود، زیرا بحران اسنپ بخش فناوری را از بین می‌برد. داده های ضعیف وزن می کند

چشم انداز سهام ایالات متحده: نزدک 100 با فروختن سهام فناوری سقوط کرد هشدار سود اسنپ بازارها را ترسانده و سرمایه گذاران را ترغیب می کند که قرار گرفتن در معرض شرکت های رسانه های اجتماعی را کاهش دهند. داده های ضعیف اقتصادی آمریکا احساسات منفی را تشدید می کند بیشترین خوانده شده: کتی وود

کد خبر : 210909
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۵۷
نزدک 100 غرق می‌شود، زیرا بحران اسنپ بخش فناوری را از بین می‌برد.  داده های ضعیف وزن می کند


چشم انداز سهام ایالات متحده:

  • نزدک 100 با فروختن سهام فناوری سقوط کرد
  • هشدار سود اسنپ بازارها را ترسانده و سرمایه گذاران را ترغیب می کند که قرار گرفتن در معرض شرکت های رسانه های اجتماعی را کاهش دهند.
  • داده های ضعیف اقتصادی آمریکا احساسات منفی را تشدید می کند

بیشترین خوانده شده: کتی وود و آرک: خودی ها هیپ را نمی خرند

بعد از یک مهلت کوتاه در آغاز هفته، سهام فناوری ایالات متحده در روز سه‌شنبه سقوط خود را از سر گرفت که به دلیل فروش وحشیانه در دنیای رسانه‌های اجتماعی تحت تاثیر قرار گرفت. در زنگ پایانی، نزدک 100 با 2.2 درصد ریزش به 11769 واحد رسید که از بدترین سطوح جلسه زمانی که بسیار نزدیک به آزمایش مجدد پایین‌ترین سطح خود در سال 2022 بود، فاصله زیادی داشت.

فشار نزولی قوی عصر دیروز پس از آن آغاز شد که اسنپ، شرکت مادر اسنپ چت، نتایج سه ماهه بدتر از حد انتظار را منتشر کرد و هشدار سود منفی، نشان می دهد که اهداف عملکرد خود را در کاهش درآمدهای تبلیغاتی از دست خواهد داد و دلیل این عقبگرد را بدتر شدن محیط اقتصادی کلان می داند. این اخطار شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را به دلیل ترس از اینکه کند شدن سرعت تبلیغات دیجیتال بر درآمد آنها نیز تأثیر می‌گذارد، به سراسر جهان کشاند. در مورد بدترین بازیگران در فضا، اسنپ 43 درصد سقوط کرد. پینترست دهانه 23.64٪متا 7.62 درصد سقوط کرد و توییتر 5.5 درصد سقوط کرد.

سقوط سهام با داده های ناامید کننده اقتصادی ایالات متحده همراه شد. مه فعالیت تولیدی کند شد، اما نگران‌کننده‌ترین علامت مربوط به PMI خدمات بود که ضعیف‌ترین رشد خود را در چهار ماه گذشته ثبت کرد. بدتر از آن، فروش خانه های نوساز در آوریل 16.6 درصد کاهش یافت، نشانه ای از کاهش سریع بخش املاک و مستغلات در میان افزایش نرخ های وام مسکن. این گزارش‌ها واکنش شدیدی را برای کاهش ریسک در وال استریت ایجاد کرد و قیمت اوراق قرضه آمریکا را افزایش داد و بر بازدهی تأثیر گذاشت.

با نگاهی به آینده، چشم انداز اقتصاد کلان برای سهام به طور فزاینده ای چالش برانگیزتر می شود. در مواجهه با تورم فزاینده، فدرال رزرو باید به افزایش هزینه های استقراض در ماه های آینده ادامه دهد تا ثبات قیمت ها را بازگرداند، حتی اگر این امر باعث رکود قابل توجهی شود. موجه یا نادرست، بسیاری از سرمایه گذاران نگران هستند که چرخه انقباض فعلی که توسط سیاست گذاران پذیرفته شده است، منجر به رکود شود، سناریویی که مطمئناً چشم انداز شرکت های بزرگ آمریکا و درآمد آنها را پیچیده خواهد کرد.

با عطف به تقویم اقتصادی، تمرکز وال استریت بر سفارشات کالاهای بادوام آوریل خواهد بود و FOMC Minutes در روز چهارشنبه، اما نقطه برجسته هفته در روز جمعه با گزارش PCE آوریل خواهد بود. در حالی که بازارهای ایالات متحده دوشنبه آینده به دلیل تعطیلات روز یادبود بسته شدند و معامله گران شروع به خروج از آن کردندir میز برای آخر هفته طولانی، شرایط نقدینگی ممکن است در روزهای آینده بدتر شود. لاغر نقدینگی می تواند نوسان قیمت را تقویت کند اگر داده های کلیدی اقتصادی غافلگیر کننده باشد در جهت بالا یا پایین نسبت به انتظارات

آنالیز فنی نزدک 100

Nasdaq 100 افت بی امان خود را در روز سه شنبه از سر گرفت، اما نتوانست مجدداً کف های سال 2022 را نزدیک به 11492 آزمایش کند، یک منطقه پشتیبانی فنی حیاتی برای تماشا. برای اینکه احساسات متوقف شود و فشار نزولی کاهش یابد، این کف باید حفظ شود، اما در صورت نقض، تمرکز به پایین‌ترین سطح نوامبر 2020 در حدود 11000 تغییر خواهد کرد. از طرف دیگر، اگر خریداران کاهش قیمت دوباره ظاهر شوند و باعث بازگشت مجدد شوند، مقاومت اولیه در 12250 و به دنبال آن 12600 ظاهر می شود. با قدرت بیشتر، سطح صعودی بعدی علاقه به 13000 می رسد.

نمودار فنی نزدک 100

NASDAQ 100 نمودار فنی تهیه شده با استفاده از TradingView

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.