نزدک 100 در آستانه شکست صعودی، USD/JPY با کاهش تورم ایالات متحده شکست خورد

[ad_1] پیش بینی نزدک 100 و USD/JPY: نزدک 100 به دست آورد و تهدید به شکستن بالاتر از مقاومت فنی عمده پس از ایالات متحده است تورم داده ها در سمت نرم قرار می گیرند USD/JPY با توجه به کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده پس از گزارش تشویق کننده CPI ایالات متحده، به سمت

کد خبر : 357784
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
نزدک 100 در آستانه شکست صعودی، USD/JPY با کاهش تورم ایالات متحده شکست خورد

[ad_1]

پیش بینی نزدک 100 و USD/JPY:

  • نزدک 100 به دست آورد و تهدید به شکستن بالاتر از مقاومت فنی عمده پس از ایالات متحده است تورم داده ها در سمت نرم قرار می گیرند
  • USD/JPY با توجه به کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده پس از گزارش تشویق کننده CPI ایالات متحده، به سمت نزول می رود.
  • این مقاله به سطوح قیمت کلیدی برای تماشا در نزدک 100 و در آن می پردازد دلار آمریکا/JPYنمودارهای فنی

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: AUD/USD در کانال جانبی به دام افتاده است، CPI ایالات متحده می تواند نوسانات را در اواخر این هفته ایجاد کند

نزدک 100 روز چهارشنبه با حمایت از کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده به دنبال آمارهای تورم کمتر از پیش بینی شده در ایالات متحده، افزایش یافت. بر حسب زمینه، CPI سرفصل آوریل در 4.9% سالانه، در مقابل 5.0% مورد انتظار قرار گرفت، به پایین‌ترین سطح دو سال اخیر رسید و راحتی را ارائه داد که روند پایین‌تر است.

کاهش فشار قیمت‌ها می‌تواند به فدرال رزرو اجازه دهد تا چرخه پیاده‌روی خود را در نشست ژوئن خود به طور رسمی متوقف کند، مطابق با آنچه که در اوایل ماه جاری اعلام کرد. در حالی که این سناریو می تواند به نفع دارایی های ریسک باشد، چشم انداز اقتصادی گسترده تر باید همکاری کند، در غیر این صورت، سهام در وضعیت متزلزل باقی خواهند ماند.

برای اینکه بازار سهام در ماه های آینده عملکرد خوبی داشته باشد، اقتصاد باید سالم باشد: تنها در این صورت است که درآمد شرکت ها می تواند رشد کند. در سراسر بخش ها و صنایع به طور قابل توجهی. اگر یک رکود در افق ظاهر شود، شناور ماندن سهام برای سهام بسیار دشوار خواهد بود.

image1.png

منبع: TradingEconomics

از نظر تحلیل تکنیکال، نزدک 100 در حال آزمایش مقاومت فنی اصلی نزدیک به 13350 در زمان نگارش این مقاله است. شاخص فناوری اوایل امروز به بالای این سد رفت، اما گاوها نتوانستند روند صعودی را حفظ کنند و قیمت ها در معاملات بعد از ظهر به زیر این آستانه بازگشتند.

برای ایجاد انگیزه مثبت برای افزایش سرعت، یک شکست تمیز و قاطع بالای 13350 مورد نیاز است. اگر خریداران بتوانند به این موفقیت دست یابند، نزدک 100 می تواند به زودی سطح 13740 را بازیابی کند. برعکس، اگر قیمت‌ها از مقاومت رد شوند، خرس‌ها می‌توانند دوباره دست بالا را به دست آورند و زمینه را برای عقب نشینی به سمت 13000 فراهم کنند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

نمودار فنی نزدک 100

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار شرح به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

نمودار Nasdaq 100 با استفاده از TradingView تهیه شد

در جاهای دیگر، USD/JPY در روز چهارشنبه به شدت پایین‌تر بود و در معاملات اوایل بعدازظهر حدود 0.5% کاهش یافت و به 134.52 رسید، که تحت فشار کاهش گسترده نرخ‌های خزانه‌داری ایالات متحده پس از گزارش تورم تشویق‌کننده ایالات متحده از ماه گذشته بود.

از آنجایی که قیمت‌های مصرف‌کننده در ایالات متحده در مسیر صعودی غافلگیر نمی‌شوند و در مسیر نزولی ثابتی قرار دارند، بازارها می‌توانند به زودی به سمت کاهش سیاست‌های پولی تهاجمی‌تر برای افق پیش‌بینی حرکت کنند، به‌ویژه اگر چشم‌انداز اقتصادی ایالات متحده بدتر شود و کاهش بازده اوراق قرضه را تقویت کند. این می تواند برای آن ها مثبت باشد ین ژاپن حساس به نرخ.

از دیدگاه فنی، پس از کاهش روز چهارشنبه، USD/JPY اندکی بالاتر از سطح حمایت خوشه‌ای در 133.85/133.75 قرار دارد، جایی که میانگین متحرک ساده 50 روزه با خط روند صعودی کوتاه‌مدت و 38.2% اصلاح فیب در ژانویه/مارس مطابقت دارد. تجمع اگر گاوها نتوانند حمله را دفع کنند و این طبقه پایین بیاید، می‌توانیم حرکتی به سمت 131.55 را در کوتاه مدت شاهد باشیم.

از سوی دیگر، اگر خریداران موفق شوند فروشندگان را از سطوح فعلی دفع کنند و جرقه‌ای برای چرخش صعودی ایجاد کنند، مقاومت اولیه در 135.25 و به دنبال آن 137.00 – نزدیک به میانگین متحرک ساده 200 روزه ظاهر می‌شود.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -3٪ -2٪ -2٪
هفتگی 20% -10% 1%

نمودار فنی USD/JPY

تصویری از یک نمودار توصیفی که به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView تهیه شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.