نزدک 100 به بازار نزولی سقوط کرد زیرا افزایش قیمت نفت نگرانی‌های رکود تورمی را افزایش داد

[ad_1] چشم انداز NASDAQ 100: سهام ایالات متحده فرو رفتن در آغاز هفته در میان روحیه ریسک خارج از ژئوپلیتیک بالا تنش ها ناشی از جنگ جاری در اوکراین Nasdaq 100 حمایت خود را نقض می کند و سقوط می کند 3.75% تا 13،319، احتمال آزمایش مجدد پایین ترین سطح 2022 را افزایش می دهد

کد خبر : 175548
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۵۶
نزدک 100 به بازار نزولی سقوط کرد زیرا افزایش قیمت نفت نگرانی‌های رکود تورمی را افزایش داد

[ad_1]

چشم انداز NASDAQ 100:

  • سهام ایالات متحده فرو رفتن در آغاز هفته در میان روحیه ریسک خارج از ژئوپلیتیک بالا تنش ها ناشی از جنگ جاری در اوکراین
  • Nasdaq 100 حمایت خود را نقض می کند و سقوط می کند 3.75% تا 13،319، احتمال آزمایش مجدد پایین ترین سطح 2022 را افزایش می دهد
  • بدتر شدن احساسات سرمایه گذاران در مورد رکود تورمی ترس ها ممکن است در کوتاه مدت از بهبود معنی دار سهام جلوگیری کند

بیشترین خوانده شده: Dow Jones, Nasdaq 100, S&P 500 Forecast – The Relative Strength Play

هفته گذشته چیزی جز آشفتگی در وال استریت. اگر چه گزارش مشاغل بهمن ماه با تشکر غیرقابل انکار که در روز جمعه منتشر شد قوی و دلگرم کننده بود در بخش به دلیل کاهش سریع موارد COVID-19، سرمایه گذاران از داده ها آرامش چندانی نداشتند در حال انجام است بحران در اروپای شرقی ذهن همه را به خود مشغول کرده است.

در آغاز این هفته، وضعیت بهتر نیست، در واقع، خلق و خوی است به سرعت ترش کردنبا سهام پایین در سراسر هیئت مدیره. در این زمینه، نزدک 100 در روز دوشنبه در بحبوحه فعالیت های فروش سنگین در بخش فناوری، 3.75 درصد سقوط کرد و به 13319 واحد رسید. بزرگترین افت خود از اوایل ماه گذشته و سقوط به بازار نزولی، وضعیتی که در آن دارایی پایه 20 درصد یا بیشتر از بالاترین سطح اخیر کاهش یافته است.

تهاجم روسیه به اوکراین باعث ایجاد یک تجمع بزرگ در فضای کالاها، به ویژه نفت، شده است. نیرومند تحریم‌های اعمال شده بر مسکو به دلیل تجاوزگری‌اش، ریسک ژئوپلیتیکی را افزایش داده و شروع به اختلال کرده است. مقداری تجارت جهانی. در این پس زمینه، WTI و برنت تنها در ماه مارس حدود 25 درصد افزایش یافته اند و در بالاترین سطح خود از سال 2008 معامله می شوند. در حالی که هنوز زمان وحشت نرسیده است، درک این موضوع مهم است. رویدادهای جاری احتمالاً فشارهای تورمی را تسریع کرده و بر فعالیت های اقتصادی تأثیر می گذارداز طریق کانال احساسات و از طریق خواستار تخریب ناشی از مواد اولیه بالاتر هزینه ها.

به طور کلی، تورم بالا همراه با رشد ضعیف تولید ناخالص داخلی ترکیب بدی برای سهام و البته دستور العمل مناسبی برای نوسانات است، اما در صورت غالب شدن کلان، مشکل به طور تصاعدی افزایش می‌یابد.اقتصادی شرایط منجر به رکود تورمی، محیطی از افزایش قیمت های مصرف کننده و یکنواخت یا کاهش تولید که به شدت برای سود شرکت مضر است.

مربوط: چه دارایی هایی از حمله روسیه به اوکراین بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند؟

در این زمان، اقتصاد ایالات متحده در وضعیت خوبی قرار دارد و به نظر می رسد که در حال آماده شدن باشد بسط دادن بالاتر از پتانسیل در سال 2022 (3.2٪، طبق اکثر پیش بینی ها، اما اگر جنگ در اوکراین ادامه یابد و به یک رویارویی منطقه ای گسترده تر با ناتو تبدیل شود، چشم انداز می تواند به سرعت بدتر شود.. نمی توان با قطعیت دانست که بحران چگونه رخ می دهد، اما معامله گران باید برای همه سناریوها آماده باشند.. با توجه به این نکته، مهم است که به این نکته اشاره کنیم که کی‌یف و مسکو سومین دور مذاکرات خود را در روز دوشنبه به پایان رساندند، اما نتوانستند به یک توافق آتش‌بس/آتش‌بس دست یابند و رئیس‌جمهور پوتین در حال حفاری و دو برابر شدن آن بود. به درخواست ظالمانه اوس برای زمینه، پوتین از اوکراین می خواهدغیرنظامی کردن، تغییر قانون اساسی خود را به تصویب برساند ناتو بی طرفی، به رسمیت شناختن کریمه به عنوان قلمرو روسیه، و به رسمیت شناختن جمهوری های جدایی طلب دونتسک و لوگانسک به عنوان کشورهای مستقل. اینها همه شرایط غیر آغازین برای اوکراین هستند.

در هر صورت، من هنوز بر این باورند که سرهای سردتر پیروز خواهند شد و خصومت های نظامی کاهش خواهد یافت به زودی به هر طریقی، بنابراین در افق میان مدت با احتیاط به افزایش ارزش سهام ادامه می‌دهم. بخصوص همانطور که درگیری باعث الف شده است ارزیابی مجدد توسط بانک های مرکزی (فدرال رزرو، ECB).

با این حال، من همچنین می‌دانم که وضعیت روان است و هر گونه محاسبه اشتباه می‌تواند بحران را تشدید کند، بنابراین از سهام بتا بالا در بخش‌های دوره‌ای اجتناب می‌کنم و بر بازی‌های با کیفیت و تدافعی تمرکز می‌کنم. در حال حاضر، حداقل تا زمانی که گرد و غبار بنشیند. در عین حال، من تمایل به افزایش قرار گرفتن در معرض انرژی، فلزات و کالاهای کشاورزی با توجه به سازنده آنها خواهم داشت. مشخصات (USO، XOP، WEAT، DBB، DBA جذاب به نظر برسند برای بازی های تاکتیکی). تجارت دوم می تواند عملکرد خوبی داشته باشد اگر تحریم های فعلی یا جدید علیه روسیه صادرات آن را به شدت کاهش دهد و عدم تعادل عرضه و تقاضا را تشدید کند. برای مواد اولیه (روسیه یک نیروگاه کالایی است)

توجه ما به نزدک 100، این شاخص است همانطور که قبلا ذکر شد رسما وارد بازار نزولی شده است. با این حال، تصویر فنی برای فناوری زیبا نیست معیار، به خصوص پس از توسعه از یک صلیب مرگ در نمودار روزانه هفته گذشته با توجه به احساسات بسیار شکننده و افزایش نوسانات بازار، خریداران افت تمایلی برای خرید دارایی‌های ریسکی ندارند. با وجود کاهش قیمت ها. این امر ممکن است Nasdaq 100 را در موقعیتی نامطمئن قرار دهد و در کوتاه مدت در برابر آزمایش مجدد پایین ترین سطح سال 2022 آسیب پذیر باشد.

با این حال، مهم است که تاکید شود آ نکته حیاتی: اگر درگیری نظامی در اروپای شرقی کاهش یابد و احساسات بهبود یابد، ممکن است با در نظر گرفتن میزان کاهش آن، شاهد یک تجمع خشمگین در نزدک 100 باشیم. در سال 2022 و شرایط فروش بیش از حد آن. در صورت برگشت صعودی، مقاومت در 13750 و سپس در 14000 مشاهده می شود. اگر قیمت موفق می شود روشن این موانع، هدف صعودی بعدی ظاهر می شود دور و بر 14,453، اصلاح فیبوناچی 38.2% کاهش نوامبر 2021/فوریه 2022.

نمودار فنی نزدک 100

نزدک 100 به بازار نزولی سقوط کرد زیرا افزایش قیمت نفت نگرانی‌های رکود تورمی را افزایش داد

نمودار نزدک 100 (NDX) در TradingView تهیه شده است

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، مشارکت کننده



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.