نزدک 100 با چشم سرمایه گذاران به مذاکرات ناتو عقب نشینی می کند. Nikkei 225 May Retreat

[ad_1] NASDAQ 100، NIKKEI 225، ASX 200 INDEX OUTLOOK: شاخص های Dow Jones، S&P 500 و Nasdaq 100 به ترتیب -1.29٪، -1.23٪ و -1.41٪ بسته شدند. رهبران اتحادیه اروپا و ناتو امروز برای ترسیم اقدامات بیشتر علیه روسیه برای تهاجم این کشور به اوکراین گرد هم می آیند سهام ژاپن هفت جلسه متوالی رشد کردند

کد خبر : 182802
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۹
نزدک 100 با چشم سرمایه گذاران به مذاکرات ناتو عقب نشینی می کند.  Nikkei 225 May Retreat

[ad_1]

NASDAQ 100، NIKKEI 225، ASX 200 INDEX OUTLOOK:

  • شاخص های Dow Jones، S&P 500 و Nasdaq 100 به ترتیب -1.29٪، -1.23٪ و -1.41٪ بسته شدند.
  • رهبران اتحادیه اروپا و ناتو امروز برای ترسیم اقدامات بیشتر علیه روسیه برای تهاجم این کشور به اوکراین گرد هم می آیند
  • سهام ژاپن هفت جلسه متوالی رشد کردند که نشان دهنده حرکت صعودی قوی بود

نزدک 100، نیکی 225، شاخص هانگ سنگ، آسیا و اقیانوسیه در اوپن:

در شاخص نزدک 100 در حالی که سرمایه گذاران بر عدم قطعیت های ژئوپلیتیکی پیرامون جنگ اوکراین و سیاست های پولی سفت تر می اندیشیدند، روز چهارشنبه عقب نشینی کرد. چندین مقام فدرال رزرو به این موضوع اشاره کردند افزایش نرخ 50bps در حالی که بانک مرکزی تلاش می کند بالاترین تورم 40 سال اخیر را در بحبوحه افزایش قیمت کالاها مهار کند. نفت خام در حالی که تجار به دنبال تحریم‌های بیشتر قدرت‌های جهانی علیه روسیه بودند، قیمت‌ها به بالاترین حد دو هفته اخیر یعنی 115 دلار رسید.

اتحادیه اروپا و ناتو رهبراندر حال جمع شدن هستند در بروکسل امروز برای بحث در مورد اقدامات بیشتر برای مجازات مسکو به دلیل تهاجم به اوکراین. برخی از اعضای اتحادیه اروپا پیشنهادی روز سه‌شنبه این بلوک باید به آمریکا و بریتانیا بپیوندد تا واردات نفت و گاز روسیه را ممنوع کند. با این حال، بعید است که این اتفاق در کوتاه مدت رخ دهد، زیرا آلمان گفت که این واردات برای امنیت انرژی این قاره حیاتی است. حدود یک چهارم نفت خام اروپا و یک سوم آن گاز طبیعی عرضه از روسیه می‌آید که بر روابط نزدیک آنها در انرژی تأکید دارد.

با این حال، تحریم‌های بیشتر علیه روسیه احتمالاً این روند را از مسیر خود خارج خواهد کرد گفتگوهای دیپلماتیک بین کیف و مسکو و تضعیف تلاش های آنها برای دستیابی به توافق آتش بس. تشدید مجدد تنش‌های ژئوپلیتیکی در اروپای شرقی احتمالاً ترس سرمایه‌گذاران در مورد جنگ طولانی‌مدت اوکراین را برانگیخته و راه را برای افزایش قیمت‌های کالاها هموار می‌کند. این ممکن است به تورم بالاتر تبدیل شود و بانک های مرکزی در سراسر جهان را ترغیب کند تا رویکرد تهاجمی تری برای تشدید سیاست های پولی اتخاذ کنند.

سهام ژاپن روز چهارشنبه 3 درصد افزایش یافت و رشد شش روزه را افزایش داد. این امر بازار را در برابر گرفتن سود در میان احساسات “خطری” آسیب پذیر می کند. در شاخص نیکی 225 به لطف تضعیف ین که صادرات ژاپن را در بازارهای جهانی رقابتی تر می کند، به بالاترین سطح دو ماهه 28040 افزایش یافت. ژاپن به طور کامل اقدامات شبه اضطراری کووید را در 18 استان لغو کرده است و اجازه می دهد فعالیت های تجاری در بیشتر مناطق این کشور عادی شود. سافت بانک در روز چهارشنبه 8 درصد افزایش یافت علی بابا – یکی از سهام اصلی آن – 6.7٪ افزایش یافت. یک تراشه آبی سنگین وزن دیگر خرده فروشی سریعاپراتور Uniqlo – تقریباً 4٪ به دست آورد.

هنگ کنگ شاخص Hang Seng (HSI) از زمانی که مقامات چینی متعهد شدند از اقتصاد حمایت کنند و بازار سرمایه را با اقدامات مطلوب تر تثبیت کنند، 20 درصد افزایش یافت. سهام فناوری مانند علی بابا (+ 6.7٪)، Bilibili (+ 10.1٪)، کوآیشو (+6.3٪) و Meituan (+2.09%) دیروز جزو بهترین اجراها بودند. افزایشی به این بزرگی ممکن است در کوتاه مدت برخی فعالیت‌های سودآور را به دنبال داشته باشد، اما چشم‌انداز میان‌مدت احتمالاً با تغییر نگرش سیاست‌گذاران نسبت به شرکت‌های پلت‌فرم مثبت شده است.

شاخص هانگ سنگ – روزانه

نزدک 100 با چشم سرمایه گذاران به مذاکرات ناتو عقب نشینی می کند.  Nikkei 225 May Retreat

نمودار ایجاد شده با TradingView

بازارهای سهام آسیا و اقیانوسیه به نظر می رسد در روز پنجشنبه به صورت مختلط باز شود. آینده در ژاپن، استرالیا، هنگ کنگ، تایوان، سنگاپور، مالزی، هند و تایلند قرمز هستند، در حالی که کشورهای چین، کره جنوبی و اندونزی در رنگ سبز قرار دارند.

با نگاه به آینده، نشست فوق العاده ناتو بر مدار اقتصادی در کنار کالاهای بادوام آمریکا و PMI تولید US Markit خواندن اطلاعات بیشتر را از تقویم DailyFX.

با نگاهی به پایان روز چهارشنبه، 9 بخش از 11 بخش S&P 500 به پایان رسید پایین تر، با بسته شدن 82 درصد از اجزای تشکیل دهنده شاخص قرمز. بخش های مالی (-1.84٪)، مراقبت های بهداشتی (-1.70٪) و فناوری اطلاعات (-1.5٪) از بدترین عملکردها بودند، در حالی که انرژی (+1.74٪) و آب و برق (+0.17٪) افزایش یافتند.

S&P 500 عملکرد بخش 23-03-2022

نزدک 100 با چشم سرمایه گذاران به مذاکرات ناتو عقب نشینی می کند.  Nikkei 225 May Retreat

منبع: بلومبرگ، DailyFX

نزدک 100 تحلیل فنی

همانطور که در نمودار زیر مشخص شده است، شاخص نزدک 100 از سقف یک کانال نزولی عبور کرد. این ممکن است نشانه معکوس روند صعودی باشد. سطح پشتیبانی فوری را می توان در 14160 یافت – پسوند فیبوناچی 127.2٪. اندیکاتور MACD یک متقاطع صعودی تشکیل داده و روند صعودی را طی کرده است که نشان می دهد فشار خرید ممکن است افزایش یابد.

نزدک 100فهرست مطالب – نمودار روزانه

نزدک 100 با چشم سرمایه گذاران به مذاکرات ناتو عقب نشینی می کند.  Nikkei 225 May Retreat

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل فنی Nikkei 225:

شاخص Nikkei 225 احتمالاً از سقف یک کانال نزولی عبور کرده است که در نمودار زیر مشخص شده است. این حرکت فشار خرید کوتاه مدت را تشدید کرده و راه را برای سودهای بیشتر باز کرده است. یک سطح مقاومت فوری را می توان در حدود 28240 یافت – پسوند فیبوناچی 50٪. چندین کندل بلند صعودی بر حرکت صعودی تاکید می کنند و راه را برای دستاوردهای بیشتر هموار می کنند. اندیکاتور MACD یک متقاطع صعودی را تشکیل داد و روند صعودی را طی کرد که نشان می‌دهد حرکت صعودی در حال تسلط است.

نزدک 100 با چشم سرمایه گذاران به مذاکرات ناتو عقب نشینی می کند.  Nikkei 225 May Retreat

نمودار ایجاد شده با TradingView

تحلیل فنی ASX 200 Index:

شاخص ASX 200 از سطح مقاومت کلیدی 7290 عبور کرد و بنابراین در را برای پتانسیل صعودی بیشتر باز کرد. سطح مقاومت بعدی را می توان در حدود 7,435 یافت – اصلاحی فیبوناچی 78.6٪. اندیکاتور MACD از نقطه میانی خنثی عبور کرد و روند صعودی را نشان داد که نشان می‌دهد حرکت صعودی در حال غالب است.

شاخص ASX 200 – نمودار روزانه

نزدک 100 با چشم سرمایه گذاران به مذاکرات ناتو عقب نشینی می کند.  Nikkei 225 May Retreat

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط مارگارت یانگ، استراتژیست DailyFX.com

برای تماس با مارگارت، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @margaretyjy در توییترr



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.