نزدک 100، S&P 500، قیمت طلا، دلار آمریکا، CPI آمریکا، فصل سود

[ad_1] توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید جو بازارهای جهانی عمدتاً در هفته گذشته با خوش‌بینی به پایان رسید، اما بسیاری از پیشرفت‌های صعودی روز قبل از آخر هفته متوقف شد. در وال استریت، نزدک 100، اس اند پی 500 و داو جونز به ترتیب 0.54، 1.36 و

کد خبر : 265336
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
نزدک 100، S&P 500، قیمت طلا، دلار آمریکا، CPI آمریکا، فصل سود

[ad_1]

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

جو بازارهای جهانی عمدتاً در هفته گذشته با خوش‌بینی به پایان رسید، اما بسیاری از پیشرفت‌های صعودی روز قبل از آخر هفته متوقف شد. در وال استریت، نزدک 100، اس اند پی 500 و داو جونز به ترتیب 0.54، 1.36 و 1.86 درصد رشد کردند. اما، در یک نقطه، نزدک که از نظر فناوری سنگین است، تقریباً 6 درصد رشد کرد و بخش عمده ای از پیشرفت خود را از بین برد.

این تغییر شدید روز جمعه در پی گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در ماه سپتامبر رخ داد. این کشور نه تنها تعداد شغل های بیشتری از آنچه انتظار می رفت به 288 هزار نفر اضافه کرد، بلکه نرخ بیکاری به شدت از 3.7 درصد به 3.5 درصد کاهش یافت. البته، نرخ مشارکت نیروی کار از 62.4 درصد قبل به 62.3 درصد کاهش یافت. با در نظر گرفتن همه چیز، به یک بازار کار هنوز هم فشرده اشاره کرد.

این خبر خوبی برای فدرال رزرو نیست، زیرا در تلاش است تا بالاترین تورم را در 40 سال اخیر کاهش دهد. در اوایل هفته گذشته، بازارها شروع به افزایش حتی 1 افزایش نرخ در سال 2023 کردند. در پایان روز جمعه، دوباره روی میز بود. ترازنامه بانک مرکزی نیز به کاهش خود ادامه داد و به پایین ترین حد خود از دسامبر 2021 رسید.

قیمت نفت خام WTI در بهترین هفته از زمان حمله روسیه به اوکراین، با اختلاف از بازارهای سهام، 16.44 درصد افزایش یافت. اوپک پلاس کاهش تولید را در ماه‌های آینده به منظور تقویت قیمت‌هایی که از ماه می در حال کاهش بوده است، اعلام کرد. قیمت طلا نیز در هفته بالاتر به پایان رسید، اما مانند سهام، بیشتر افزایش‌ها تا آخر هفته کاهش یافتند.

با توجه به بازار کار در ایالات متحده، اکنون همه نگاه ها به گزارش تورم این هفته معطوف شده است. تورم کل در ماه سپتامبر از 8.3 درصد قبل به 8.1 درصد در سال کاهش یافته است. متأسفانه برای فدرال رزرو، پیش بینی می شود که سنج اصلی 6.5 درصد باشد، از 6.3 درصد. مورد دوم برای بانک مرکزی یک موضوع مبرم‌تر است زیرا قیمت‌ها در خطر ادامه انحراف از هدف بلندمدت هستند.

یک گزارش قوی دیگر CPI احتمالاً به نوسانات در بازارهای مالی ادامه می دهد و دلار آمریکا را بالا می برد. این احتمالاً ژاپن را به ادامه مداخله در بازارها برای مهار USD/JPY سوق خواهد داد. برای پوند بریتانیا، بریتانیا داده های اشتغال را منتشر خواهد کرد. چین همچنین گزارش CPI خود را منتشر می کند. فصل سود با گزارش بانک ها شروع می شود. چه چیز دیگری برای بازارهای مالی در هفته پیش رو وجود دارد؟

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

عملکرد دلار آمریکا در مقابل. ارز و طلا

image1.png

پیش بینی های اساسی:

S&P 500، Dow Jones، Nasdaq Directional Fate بعد از NFP Selloff به CPI گره خورده است

شاخص های سهام ایالات متحده روز جمعه پس از اینکه گزارش مشاغل ایالات متحده شانس افزایش نرخ FOMC را 75 واحد افزایش داد، فروخت. جهت گیری بازار در هفته پیش رو به شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا (CPI) بستگی دارد.

نرخ EUR/USD مستعد افزایش دیگری در CPI اصلی ایالات متحده است

چاپ داده های منتشر شده از ایالات متحده ممکن است همچنان به نوسان EUR/USD ادامه دهد زیرا پیش بینی می شود شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) تورم چسبنده را نشان دهد.

چشم انداز هفتگی پوند انگلیس: GBP مضطرب پیش از داده های کلیدی هفته آینده کاهش می یابد

به نظر می رسد روند نزولی بلندمدت برای پوند/دلار آمریکا از سر گرفته شود، زیرا نقاط کلیدی داده های اقتصادی بریتانیا و ایالات متحده در هفته آینده در پیش است.

قیمت طلا (XAU/USD) توسط فدرال رزرو هاوکیش و گزارش قوی NFP مورد انتقاد قرار گرفت

طلا در حال حاضر به عنوان یک بازی نرخ بهره در ایالات متحده باقی مانده است، زیرا افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده باعث کاهش قیمت فلز گرانبها پس از گزارش قوی مشاغل ایالات متحده شده است.

چشم انداز دلار استرالیا: Dovish RBA ارز را کاهش می دهد

RBA سه شنبه گذشته بازارها را غافلگیر کرد، زمانی که آنها هدف نرخ نقدی را 25 واحد پایه به 2.60 درصد افزایش دادند، کمتر از 50 واحد پایه مورد انتظار، و باعث کاهش AUD/USD شد.

پیش بینی بیت کوین و اتریوم برای هفته پیش رو

بیت کوین و اتریوم همچنان بالاتر از YTD باقی می مانند، زیرا تصویر برای دارایی های ریسک تیره تر می شود.

پیش‌بینی دلار کانادا: داده‌های تورم ایالات متحده برای تعیین نرخ دلار/کادر کانادا

افزایش قیمت نفت باید از دلار کانادا حمایت کند، اما گزارش تورم ماه سپتامبر ایالات متحده احتمالاً به جهت کوتاه مدت USD/CAD مرتبط است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیش بینی های فنی:

پیش بینی S&P 500، Nasdaq، Dow Jones برای هفته پیش رو

جهش در اوایل هفته در روز جمعه به شدت محو شد و تمرکز اکنون به گزارش بعدی CPI معطوف شده است زیرا یک فدرال رزرو جنگ‌طلب به طور مداوم به بازارها یادآوری می‌کند که هنوز کارشان تمام نشده است.

پیش‌بینی فنی دلار آمریکا: مجموعه خطوط نبرد اکتبر USD- سطوح DXY

آیا اصلاح دلار آمریکا به پایان رسیده است؟ مرحله و زمان تصمیم گیری آن برای گاوها در روزهای آینده تنظیم شده است. سطوحی که در نمودار فنی هفتگی DXY اهمیت دارند.

پیش بینی فنی نفت خام ایالات متحده: اوپک پلاس روند معکوس بزرگی را ایجاد می کند

پس از اینکه اوپک پلاس تصمیم گرفت تولید خود را از ماه نوامبر کاهش دهد، نفت خام آمریکا در مسیر پنج روز متوالی افزایش قرار دارد. افزایش تهاجمی 93 دلار و 100 دلار را به عنوان سطوح کلیدی برجسته می کند

پیش بینی فنی ژاپن برای هفته آینده: USD/JPY، AUD/JPY، CAD/JPY، EUR/JPY

ین ژاپن عمدتاً در هفته گذشته زمان مشخصی داشت. USD/JPY پس از تلاش‌های مداخله‌ای برای تقویت ارز توسط بانک مرکزی ژاپن به دقت تحت نظر است. کجا برای AUD/JPY، CAD/JPY، EUR/JPY؟

چشم انداز فنی طلا و نقره: فعلاً می توان صعودی را محدود کرد

طلا پس از شکسته شدن زیر سطح حمایت عمده در ماه گذشته توانسته است مقداری از زیان را جبران کند. نقره همچنان در محدوده سه ماهه تثبیت شده خود قرار دارد. چشم انداز چیست و سطوح کلیدی برای تماشا کدامند؟

پیش بینی فنی دلار کانادا: نکات فنی به افزایش فشار نزولی برای Loonie اشاره می کند

آیا BoC جنگ طلب و افزایش قیمت نفت می تواند به حفظ دلار کانادا کمک کند؟

تجزیه و تحلیل پوند بریتانیا: GBP/USD برای حمایت از شرکت های دلاری کاهش می یابد

پوند انگلیس (GBP) پس از کاهش شدیدی که قیمت ها را به پایین ترین سطح تاریخ خود در 1.035 رساند، همچنان به زیان خود ادامه داده است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.