نزدک 100، شاخص هانگ سنگ، دلار آمریکا، پوند انگلیس، پاول، CPI انگلستان

[ad_1] احساسات بازارهای جهانی در هفته گذشته به ویژه تحت رهبری بخش فناوری افزایش یافت. در وال استریت، معاملات آتی ردیابی Nasdaq 100، S&P 500 و Dow Jones به ترتیب 8.5%، 6.36% و 5.59% رشد کردند. برای نزدک، این بهترین عملکرد از نوامبر 2020 بود. در اروپا، DAX 40 و FTSE 100 به ترتیب 5.76%

کد خبر : 181371
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
نزدک 100، شاخص هانگ سنگ، دلار آمریکا، پوند انگلیس، پاول، CPI انگلستان

[ad_1]

احساسات بازارهای جهانی در هفته گذشته به ویژه تحت رهبری بخش فناوری افزایش یافت. در وال استریت، معاملات آتی ردیابی Nasdaq 100، S&P 500 و Dow Jones به ترتیب 8.5%، 6.36% و 5.59% رشد کردند. برای نزدک، این بهترین عملکرد از نوامبر 2020 بود. در اروپا، DAX 40 و FTSE 100 به ترتیب 5.76% و 3.48% رشد کردند.

برخی از قوی‌ترین دستاوردها در منطقه آسیا و اقیانوسیه مشاهده شد. پس از سقوط بیش از 10 درصدی برای شروع چند روز آخر هفته قبل، شاخص هانگ سنگ 16 درصد از سطوح پایین صعود کرد. شاخص فناوری Hang Seng تقریبا 30 درصد افزایش یافت. این دنبال شد چین در حال اعلام تعهدات حمایت از عرضه سهام در خارج از کشور برای حفظ ثبات بازار سرمایه.

بازارهای نوظهور نیز افزایش یافتند و شاخص بازارهای نوظهور MSCI 6.55 درصد افزایش یافت. این همچنین بهترین عملکرد هفتگی از نوامبر 2020 بود. این حرکت ها در بازارهای جهانی علیرغم اینکه فدرال رزرو چرخه انقباض خود را آغاز کرد و برای اولین بار از سال 2018 نرخ بهره را افزایش داد، رخ می دهد. البته، به نظر می رسد پیش بینی های بانک مرکزی برای افزایش با انتظارات سال 2022 مطابقت داشته باشد.

با وجود اینکه انتظار می‌رود بانک مرکزی به زودی ترازنامه خود را بازگشایی کند، دارایی‌های هفتگی بیشترین رشد را از ژانویه در همان هفته ای که بازارهای سهام افزایش دادند، داشته است. ترازنامه فدرال رزرو به بیش از 9 تریلیون دلار رسید خرید اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن بیش از 38 میلیارد دلار افزایش یافت. تنش‌های به ظاهر کاهش تنش در اطراف اوکراین نیز ممکن است نقش کلیدی داشته باشد.

هفته پیش رو به طور قابل توجهی در مورد ریسک رویدادهای اقتصادی کاهش یافته است. اقلام درجه یک در بورس شامل تعداد زیادی از Fedspeak است که دلار آمریکا و طلا به دقت مورد توجه قرار خواهند گرفت. این شامل تفسیری از رئیس جروم پاول است. پوند انگلیس به داده های CPI انگلستان چشم دوخته است. چین آخرین نرخ های اولیه وام را برای ماه مارس منتشر خواهد کرد. چه چیز دیگری در انتظار بازارهای آینده است؟

عملکرد هفتگی دلار آمریکا در برابر ارزها و طلا

بازارهای هفته پیش رو: نزدک 100، شاخص هانگ سنگ، دلار آمریکا، پوند انگلیس، پاول، شاخص قیمت مصرف کننده در انگلستان

پیش بینی های اساسی:

دلار استرالیا با گزارش مشاغل قوی افزایش یافت، چین متعهد به حمایت از اقتصاد شد

دلار استرالیا هفته گذشته پس از وعده مقامات چینی برای حمایت از اقتصاد که احساسات بازار را تقویت کرد، به شدت افزایش یافت. گزارش قوی مشاغل استرالیا نیز ارز کالا را افزایش داد.

پیش‌بینی نفت خام: سرفصل‌ها به قیمت‌ها می‌رسند، اما نفت در حال حاضر ساختار ساختاری دارد

نفت خام تا آخر هفته پس از ظهور مجدد نگرانی های عرضه و ادامه جنگ، زمین خود را بازیابی کرد. آیا بازارها پایه ای برای WTI دیده اند؟

پوند (GBP) پیش بینی اساسی: تورم در مقابل احتیاط مالی

انتظار می‌رود داده‌های تورم در هفته آینده مجدداً از تخمین‌ها پیشی بگیرد و وزیر دارایی بریتانیا، سوناک، میلیاردها دلار دیگر را برای کاهش هزینه‌های زندگی در نظر دارد.

چشم انداز دلار آمریکا – رقصیدن با موسیقی متن جدید فدرال رزرو

دوران پول ارزان در ایالات متحده پس از آن که فدرال رزرو برنامه انقباض پولی مورد انتظار خود را با افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در این هفته آغاز کرد، به پایان رسیده است. و چیزهای بیشتری در راه است.

پیش بینی قیمت طلا: راه پیش رو همچنان دشوار است، تنش در اوکراین وجود ندارد، چشم به پاول است

راه پیش رو برای قیمت طلا همچنان دشوار است، زیرا تنش‌ها در اوکراین به دلیل افزایش نرخ بهره وجود ندارد. همه نگاه ها به گروهی از Fedspeak است که شامل رئیس جروم پاول می شود.

پیش بینی S&P 500: رالی پس از فدرال رزرو منجر به شکستن محدوده افتتاحیه ماهانه می شود

بهبود ریسک پذیری ممکن است شاخص S&P 500 را در روزهای آینده حفظ کند زیرا به نظر می رسد فدرال رزرو عجله ای برای کاهش ترازنامه خود ندارد.

پیش بینی های فنی:

پیش بینی فنی دلار آمریکا: تنظیمات نمودار DXY، EUR/USD

شاخص دلار آمریکا DXY و یورو/دلار آمریکا در هفته گذشته توانستند روندهای چند هفته‌ای را معکوس کنند، اما این حرکت‌های غالب ممکن است از سر گرفته شوند. در اینجا سطوح و الگوهای نمودار برای تماشای این هفته آمده است.

پیش بینی پوند بریتانیا (GBP): سطوح کلیدی تست کابل پیش از CPI بریتانیا

GBP/USD همچنان تحت تاثیر روند نزولی اخیر قرار دارد، اما گاوها امیدوارند که رالی این هفته بتواند جفت را از طریق مقاومت سرسختانه به پیش ببرد.

پیش بینی فنی طلا: کاوشگر Gold Bulls برای سطوح پایین XAU/USD

طلا در حالی که XAU/USD به حمایت از روند چسبیده است، یک زنجیره برد شش هفته ای را به سمت بالاترین رکوردها شکست. سطوح فنی که در نمودار هفتگی مهم هستند.

پیش‌بینی فنی بیت‌کوین: BTC/USD با 40000 دلار افزایش می‌یابد

قیمت بیت کوین پس از شکستن بالاتر از هندل بحرانی 40000 دلار، هفته را با رنگ سبز به پایان می رساند. سطوح فنی کلیدی برای هفته آینده با ادامه درگیری روسیه اوکراین.

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای روزهای آینده

هفته گذشته سهام به شدت تحت تاثیر عامل ترس کاهش یافتند. به نظر می رسد یک جفت میانگین متحرک 200 روزه در روزهای آینده به نقاط کانونی تبدیل شود.

پیش بینی دلار کانادا: USD/CAD پشتیبانی Breakout Eyed، پایین ترین سطح 2022 در Play

USD/CAD در روزهای اخیر روند کاهشی داشته است و اکنون بالاتر از سطح حمایت تلاقی نزدیک به ناحیه 1.2600/1.2580 قرار دارد. اگر این کف در جهت نزولی شکسته شود، آزمایش مجدد پایین‌ترین سطح سال 2022 محتمل به نظر می‌رسد.

پیش بینی فنی نفت خام: شناورها به بالای 100 رسیده است، اما آیا نفت بالاتر رفته است؟

نفت خام در اوایل هفته به کاهش خود ادامه داد و قبل از ورود مجدد خریداران به وضعیت، به طور موقت به سطح 100 رسید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.