نزدک 100، اس اند پی 500، رالی داو در حالی که تورم ایالات متحده را غافلگیر می کند.

نکات کلیدی بازار سهام آمریکا: • S&P 500، Dow و Nasdaq 100 به بالاترین حد ماهانه رسیدند پس از گزارش تورم ملایم تر از حد انتظار، لحن مثبتی در دارایی های ریسک ایجاد کرد. • بازدهی خزانه داری ایالات متحده و سقوط دلار • همه نگاه ها به احساسات مصرف کننده فردای دانشگاه میشیگان است

کد خبر : 279121
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۲۱
نزدک 100، اس اند پی 500، رالی داو در حالی که تورم ایالات متحده را غافلگیر می کند.


نکات کلیدی بازار سهام آمریکا:

• S&P 500، Dow و Nasdaq 100 به بالاترین حد ماهانه رسیدند پس از گزارش تورم ملایم تر از حد انتظار، لحن مثبتی در دارایی های ریسک ایجاد کرد.

• بازدهی خزانه داری ایالات متحده و سقوط دلار

• همه نگاه ها به احساسات مصرف کننده فردای دانشگاه میشیگان است

بیشترین خوانده شده: تورم ایالات متحده از 8.2 درصد به 7.7 درصد کاهش یافته است. چه چیزی برای فدرال رزرو و دلار آمریکا در پیش است؟

شاخص های سهام ایالات متحده در روز پنجشنبه پس از گزارش ضعیف تر از حد انتظار CPI که باعث افزایش دارایی های ریسک شد و بازدهی خزانه داری ایالات متحده و دلار را کاهش داد، افزایش یافت. فعالان بازار ممکن است این را دلیلی برای فدرال رزرو برای کاهش سرعت افزایش نرخ بهره برای جلوگیری از وارد کردن اقتصاد ایالات متحده به رکود در سال 2023 بدانند.

شاخص‌های عمده سهام ایالات متحده به شدت افزایش یافتند و بهترین روز خود را در سال‌ها پس از گزارش CPI اکتبر که به سمت نزولی متعجب شد، تجربه کردند. اگرچه تورم اصلی و اصلی بالا و بالاتر از هدف 2 درصدی فدرال رزرو باقی ماند، اما هر دو رقم نشانه‌هایی از تعدیل را نشان می‌دهند که باعث کاهش شدید بازدهی خزانه‌داری آمریکا شد.

بازدهی خزانه ده ساله معیار بیش از 25 بشکه در روز سقوط کرد و به 3.84 درصد رسید، سطحی که در چهار هفته دیده نشده بود، اما همچنین زیر سطح روانی 4.0 درصد بود. بازدهی دو ساله نیز به 4.3 درصد کاهش یافت و باعث ازدحام دور از دلار شد زیرا بدترین تورم پایان یافته است.

علاوه بر این، امروز چندین سخنران فدرال رزرو به کاهش چرخه عادی سازی فدرال رزرو امیدوار بودند. روسای جمهور سانفرانسیسکو، کلیولند و فیلادلفیا خاطرنشان کردند که در حالی که تورم همچنان بالاست و نیاز به افزایش نرخ بهره بیشتر است، انتظارات بلندمدت ثابت باقی می مانند و در برخی مواقع مناسب است که کاهش سرعت افزایش نرخ را ارزیابی کنیم. اثرات سفت شدن تجمعی

بر اساس گزارش CME، احتمال افزایش 50 واحدی نرخ برای نشست 14 دسامبر FOMC اکنون 85 درصد است. جالب اینجاست که این احساس همزمان با توییت خبرنگار ارشد اقتصادی وال استریت ژورنال است که فدرال رزرو را پوشش می دهد که گفته بود پس از گزارش امروز CPI، مرحله برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در جلسه بعدی آماده است.

با وجود آشفتگی در فضای ارزهای دیجیتال ناشی از مشکلات نقدینگی و پرداخت بدهی FTX، روحیه مثبت در طول روز ادامه یافت. در پایان، داو، نزدک 100 و اس اند پی 500 به ترتیب 3.69، 7.49 و 5.53 درصد رشد کردند. همه بخش‌های S&P با تکنولوژی پیشرفته‌تر شدند که هزینه را بالاتر می‌برد.

چشم انداز فنی

از نقطه نظر فنی، S&P 500 امروز به بالاترین حد ماهانه رسید و بالاتر از میانگین متحرک 100 روزه 3909 بسته شد، که یک پیشرفت صعودی برای اقدام قیمت است. اگر خریداران کنترل بازار را حفظ کنند، مقاومت بعدی که باید در نظر گرفته شود در اطراف سطح روانی 4000 ظاهر می شود، منطقه ای که توسط اصلاح فیب 38.2 درصدی فروش سال 2022 تعریف شده است. از جنبه منفی، پشتیبانی در سطح 3850 یافت می شود.

نمودار روزانه مینی آتی S&P 500 (ES1).

نمودار آتی S&P 500 Mini. با استفاده از TradingView آماده شد

با نگاهی به آینده، در میان نشانه هایی که سرعت اقتصاد در حال حاضر تعدیل شده است، همه نگاه ها به رقم اولیه دانشگاه میشیگان در مورد احساسات مصرف کننده است.

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ راهنمای مبتدیان را برای معامله گران FX دانلود کنید
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ با آزمون DailyFX آشنا شوید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را برای نحوه استفاده از این شاخص معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط Cecilia Sanchez-Corona، تیم تحقیقاتی DailyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.