نرم افزار مدیریت می تواند به استخراج کنندگان بیت کوین کمک کند تا پتانسیل انرژی خود را درک کنند

با استفاده از نرم افزار مدیریت موثر، استخراج کنندگان بیت کوین می توانند از بهره وری منحصر به فرد و سود بالقوه صنعت بهره ببرند. این یک سرمقاله نظری توسط میچ کلی، تحلیلگر پلتفرم مدیریت معدن فورمن است. پس از اینکه چین استخراج بیت کوین را در ماه می 2021 ممنوع کرد، نزدیک به 75

کد خبر : 332025
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
نرم افزار مدیریت می تواند به استخراج کنندگان بیت کوین کمک کند تا پتانسیل انرژی خود را درک کنند


با استفاده از نرم افزار مدیریت موثر، استخراج کنندگان بیت کوین می توانند از بهره وری منحصر به فرد و سود بالقوه صنعت بهره ببرند.

این یک سرمقاله نظری توسط میچ کلی، تحلیلگر پلتفرم مدیریت معدن فورمن است.

پس از اینکه چین استخراج بیت کوین را در ماه می 2021 ممنوع کرد، نزدیک به 75 درصد از نرخ هش جهانی پراکنده شد و به کشورهای دیگر مانند قزاقستان، روسیه، ایالات متحده و کانادا منتقل شد. از زمانی که تقریباً دو سال پیش ممنوعیت ماینینگ به ظاهر ویرانگر در کانون ماینینگ چین اعمال شد، چشم انداز استخراج بیت کوین به طرز چشمگیری تغییر کرده است. به طور قابل توجهی، نرخ هش به رشد خود ادامه داده است و در حال حاضر حدود 320 اگزاهش در ثانیه (EH/s) است و تخمین زده می شود که ایالات متحده به تنهایی تقریباً 37 درصد از کل هش ریت را تشکیل می دهد.

این رشد بیش از حد رقابتی، ماینرها را بر آن داشته تا به دنبال راه‌های کارآمدتری برای مدیریت عملیات خود در مقیاس باشند، که نرم‌افزار مدیریت ماینر بخش حیاتی استراتژی آنها است.

استفاده از نرم افزار مدیریت استخراج بیت کوین

نرم افزار مدیریت چشم انداز استخراج بیت کوین را با اجازه دادن به تسهیلات ماینینگ برای مدیریت موثر سایت خود و در عین حال صرفه جویی در هزینه ها و پاسخگویی به تقاضای شبکه انرژی، تغییر می دهد.

نرم افزار مدیریت ماینر راهی برای سازماندهی و هماهنگی ماینرها در مقیاس است. راه‌اندازی، پیکربندی و برنامه‌نویسی هر ASIC بسیار دلهره‌آور است و شامل مراحل متعددی مانند برقراری اتصالات استخر، تکمیل به‌روزرسانی‌های میان‌افزار، مدیریت کنترل برق، و تشخیص هش‌بردهای مشکل‌ساز است. این فرآیند نصب در صورت عدم استفاده از نرم افزار مناسب می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، با استفاده از نرم‌افزار مدیریت ماینر مؤثر، کاربران می‌توانند بدون زحمت معادن خود را مدیریت کنند و عملکرد و بهره‌وری مطلوب را تضمین کنند.

منبع تصویر

ماهیت قابل برنامه ریزی این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد که کنترل فرآیندهای مختلف را از طریق دستورات شرطی در دست بگیرند. به عنوان مثال، اگر دمای ASIC به یک آستانه خاص برسد، می تواند حالت خواب را فعال کند، یا اگر قیمت برق از یک آستانه خاص بیشتر شود، می تواند عملیات استخراج را کاهش دهد. ماهیت پویا این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا دقیقاً نحوه تنظیم معدن خود را کنترل کنند. علاوه بر این، ماهیت پویای نرم‌افزار ماینر قابلیت‌های قدرتمندی مانند مدیریت شبکه برق و آغاز پاسخگویی به تقاضا را باز می‌کند و راه‌حل جامعی را برای بهینه‌سازی عملیات استخراج به کاربران ارائه می‌دهد.

اهمیت پاسخگویی به تقاضا

پاسخ به تقاضا، واکنش مصرف کنندگان برق به افزایش تقاضا برای مقدار معینی از برق در شبکه است. در مقاله قبلی، اهرم منحصربه‌فرد استخراج‌کنندگان بیت‌کوین را از طریق پاسخ تقاضا گسترش دادم، که خواندن آن را توصیه می‌کنم تا درباره نحوه عملکرد این رابطه بیشتر بدانید. به طور خلاصه، ماینرهای بیت‌کوین می‌توانند سریع‌تر به سیگنال‌های شبکه و در مقیاسی بزرگ‌تر از هر مصرف‌کننده دیگری واکنش نشان دهند، بدون اینکه مانع از حاشیه سود آنها شود.

منبع تصویر

سایت‌های معدنی در بازارهای جهانی انرژی، چه در شبکه و چه خارج از شبکه، نفوذ می‌کنند و تمام فرصت‌های آربیتراژ انرژی را پیدا می‌کنند. مشابه خواص آب، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین منابع انرژی کم‌هزینه را دنبال می‌کنند و به آن‌ها سرازیر می‌شوند و در صورت نیاز انرژی اضافی مصرف می‌کنند. طرف دیگر این است که نرم افزار مدیریت ماینر به ماینرها اجازه می دهد تا به افزایش تقاضا به صورت آنی پاسخ دهند، هزینه های عملیاتی را کاهش داده و قیمت نهایی را افزایش دهند. این انعطاف‌پذیری فعال شده توسط نرم‌افزار به ماینرها اجازه می‌دهد تا به طور مداوم عملیات خود را بهینه کنند، در برنامه‌های خدمات شبکه منحصربه‌فرد شرکت کنند و از رقبا جلوتر بمانند.

یکی از نمونه ها قیمت اعتصاب است. هنگامی که هزینه های تولید از درآمد بیشتر می شود، ماینرها باید خاموش شوند و نرم افزار مدیریت این ماشه خودکار را فعال می کند.

منبع تصویر

نرم افزار مدیریت ماینر به کاربران اجازه می دهد تا به طور خودکار و برنامه ریزی شده به تقاضای بالای برق از طریق مکانیسم قیمت اعتصاب پاسخ دهند. با برنامه‌های پاسخگویی به تقاضا، و استخراج‌کنندگان اکنون هزینه‌های کلی خود را کاهش می‌دهند و برای تعطیلی برنامه‌های پاسخگویی به تقاضای شرکت‌های برق، پول دریافت می‌کنند.

این پاسخ برنامه‌ریزی‌شده به افزایش تقاضا، یک سیستم عامل را به شبکه یک قرنی اضافه می‌کند، با بارهای انعطاف‌پذیر بزرگ که در زمان واقعی در مقیاس پاسخ می‌دهند. این را به شبکه‌ها در سراسر جهان گسترش دهید، و استخراج بیت‌کوین به تازگی یک مکانیسم پاسخگوی تعادلی ایجاد کرده است تا تعادل شبکه را کنترل کند. با تأمین بودجه تولید مازاد، می توان چراغ ها را در مقیاس روشن نگه داشت و در عین حال هزینه های برق شبکه را کاهش داد.

در درازمدت، ماینینگ بیت کوین یک مسابقه تا صفر است. رقابت به دنبال گسترش کمتر و کمتر است، به دنبال برق مازاد و سرگردان، نزدیک شدن به تولیدکنندگان برق و حذف تمام هزینه های اضافی است. سخت است که بگوییم آینده استخراج بیت کوین در مقیاس چه خواهد بود. با این حال، مدیریت نرم‌افزاری بر روی سایت‌ها برای ماینرها غیرقابل مذاکره است زیرا رقابت برای نرخ هش بیشتر و هزینه‌های کمتر برق داغ می‌شود.

این یک پست مهمان توسط میچ کلی است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.