نرخ USD/CAD در ماه مارس در آستانه گزارش اشتغال کانادا کاهش یافت

نقاط صحبت دلار کانادا USD/CAD کاهش از ابتدای هفته را به عنوان کاهش می دهد فرماندار فدرال رزرو لائل برینارد هشدار می دهد که بانک مرکزی می تواندبه محض جلسه ماه مه، ترازنامه را با سرعتی سریع کاهش دهید“، اما چاپ داده های منتشر شده از کانادا ممکن است نرخ ارز را به سمت پایین

کد خبر : 188839
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۰۷
نرخ USD/CAD در ماه مارس در آستانه گزارش اشتغال کانادا کاهش یافت


نقاط صحبت دلار کانادا

USD/CAD کاهش از ابتدای هفته را به عنوان کاهش می دهد فرماندار فدرال رزرو لائل برینارد هشدار می دهد که بانک مرکزی می تواندبه محض جلسه ماه مه، ترازنامه را با سرعتی سریع کاهش دهید“، اما چاپ داده های منتشر شده از کانادا ممکن است نرخ ارز را به سمت پایین ترین سطح نوامبر (1.2352) سوق دهد زیرا پیش بینی می شود که گزارش اشتغال نشان دهنده بهبود بیشتر در بازار کار باشد.

نرخ USD/CAD در ماه مارس در آستانه گزارش اشتغال کانادا کاهش یافت

USD/CAD از پایین ترین سطح ماه مارس (1.2429) عبور کرد، زیرا یک سری از اوج و پایین ترین سطح را ایجاد می کند، و تا زمانی که بهبود ریسک پذیری ادامه داشته باشد، ارزهای بلوک کالا ممکن است در روزهای آینده به عملکرد بهتر از گرینبک ادامه دهند.

با این حال، به نظر می رسد که گمانه زنی ها برای تغییر بیشتر در سیاست فدرال رزرو، USD/CAD را تقویت می کند، زیرا بانک مرکزی به دنبال کاهش ترازنامه خود در سال 2022 است، و باید دید که آیا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) خروج خود را تعدیل خواهد کرد یا خیر. استراتژی در تصمیم بعدی خود در مورد نرخ بهره در 4 مه به عنوان رئیس جروم پاول و شرکت تمایل بیشتری برای عادی سازی سیاست های پولی با سرعت بیشتری نشان دادند.

تا آن زمان، نوسانات در اعتماد سرمایه‌گذاران به همراه تحولات ناشی از کانادا ممکن است USD/CAD را به عنوان بانک کانادا (BoC) تحت تاثیر قرار دهد.انتظار دارد که نرخ بهره باید بیشتر افزایش یابد“، و به نظر می رسد که فرماندار فکر می کند تیف ماکلم و شرکت یک افزایش متوالی نرخ را ارائه خواهد کرد زیرا گزارش اشتغال پیش بینی می شود که اقتصاد 80.0 هزار شغل در ماه مارس اضافه کند.

در عین حال، انتظار می‌رود نرخ بیکاری از 5.5 درصد در ماه فوریه به 5.3 درصد کاهش یابد که پایین‌ترین میزان از سال 2019 است و بهبود بیشتر در بازار کار ممکن است بانک مرکزی آمریکا را مجبور به افزایش 25 واحدی دیگر کند. بانک مرکزی متعهد شداز ابزارهای سیاست پولی خود برای بازگرداندن تورم به هدف 2 درصدی و ثابت نگه داشتن انتظارات تورمی استفاده کند.

به نوبه خود، USD/CAD ممکن است پیش از نشست بعدی BoC در 13 آوریل به معاملات خود تا پایین ترین سطح سالانه ادامه دهد زیرا بانک مرکزی این کار را انجام خواهد داد.همچنین در نظر داشته باشید که چه زمانی باید مرحله سرمایه‌گذاری مجدد را پایان دهید و اجازه دهید دارایی‌هایش از اوراق قرضه دولت کانادا شروع به کاهش کند.و کاهش از بالاترین قیمت ماه مارس (1.2901) ممکن است همزمان با شیب احساسات خرده فروشی ادامه یابد، زیرا معامله گران از ماه گذشته این جفت را به طور خالص حفظ کرده اند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/CAD

در گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 73.79 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/CAD، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 2.82 به 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 9.51 درصد و نسبت به هفته گذشته 9.74 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 1.96 درصد و نسبت به هفته گذشته 4.60 درصد افزایش داشته است. کاهش در پوزیشن لانگ خالص می‌تواند تابعی از دستورات توقف ضرر باشد که با معاملات USD/CAD به پایین‌ترین حد سالانه (1.2403) آغاز می‌شوند، در حالی که افزایش سود خالص فروش به کاهش شیب در احساسات خرده‌فروشی کمک کرده است. 70.95 درصد از معامله گران هفته گذشته جفت خرید خالص بودند.

با توجه به آنچه گفته شد، عدم دفاع از محدوده باز شدن برای سال 2022 ممکن است USD/CAD را تحت فشار نگه دارد. پایین ترین سطح ماه مارس (1.2429)و افزایش دیگری در اشتغال کانادا ممکن است نرخ ارز را به سمت پایین سوق دهد پایین ترین سطح نوامبر (1.2352).

نمودار روزانه نرخ USD/CAD

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/CAD

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/CAD به تجارت ادامه می دهد پایین ترین سطح سالانه (1.2403) در آوریل پس از ناکامی در دفاع از محدوده افتتاحیه برای سال 2022 در طول ماه قبل، اما نیاز به بستن زیر همپوشانی فیبوناچی در حدود 1.2410 (23.6% انبساط) تا 1.2440 (23.6% گسترش) برای آوردن 1.2360 (100٪ گسترش) منطقه در رادار.
  • عدم نگه داشتن بالاتر از پایین ترین سطح نوامبر (1.2352) اکتبر را باز می کند پایین (1.2288)، با منطقه مورد علاقه بعدی در اطراف 1.2250 (50% اصلاح) به 1.2260 (38.2% گسترش).
  • با این حال، عدم وجود حرکت برای بستن در زیر همپوشانی در اطراف 1.2410 (23.6٪ گسترش) تا 1.2440 (23.6٪ گسترش) ممکن است USD/CAD را به بالای مقدار بازگرداند منطقه 1.2510 (78.6% اصلاح).، با منطقه مورد علاقه بعدی در اطراف 1.2620 (50% اصلاح) به 1.2650 (78.6% گسترش).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.