نرخ AUD/USD Selloff RSI را به منطقه اشباع فروش بازمی گرداند

نقاط صحبت دلار استرالیا AUD/USD از پایین ترین سطح ژوئیه 2020 (0.6877) خارج می شود زیرا وخامت مستمر ریسک اشتها همچنان به ارزهای بلوک کالا ادامه می دهد و حرکت به زیر 30 در شاخص قدرت نسبی (RSI) احتمالاً با کاهش بیشتر همراه خواهد بود. نرخ ارز مانند عملکرد قیمت که در اوایل این ماه

کد خبر : 206913
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
نرخ AUD/USD Selloff RSI را به منطقه اشباع فروش بازمی گرداند


نقاط صحبت دلار استرالیا

AUD/USD از پایین ترین سطح ژوئیه 2020 (0.6877) خارج می شود زیرا وخامت مستمر ریسک اشتها همچنان به ارزهای بلوک کالا ادامه می دهد و حرکت به زیر 30 در شاخص قدرت نسبی (RSI) احتمالاً با کاهش بیشتر همراه خواهد بود. نرخ ارز مانند عملکرد قیمت که در اوایل این ماه مشاهده شد.

نرخ AUD/USD Selloff RSI را به منطقه اشباع فروش بازمی گرداند

AUD/USD با این نرخ به پایین ترین حد سالانه (0.6834) رسید بازار سهام آمریکا در مسیر ورود به بازار نزولی، و مضامین فعلی بازار ممکن است نرخ ارز را به سمت پایین ترین سطح ژوئن 2020 (0.6648) سوق دهد، زیرا بانک های مرکزی بزرگ مسیر سیاست های پولی را در تلاش برای مهار تورم تغییر می دهند.

با نگاهی به آینده، به نظر می رسد که فدرال رزرو به حرکت خود از همتای استرالیایی خود به عنوان رئیس ادامه خواهد داد. جروم پاول آشکار می کند که “این حس گسترده در کمیته وجود دارد که افزایش 50 واحد پایه اضافی باید در دو جلسه بعدی روی میز باشد.و انتظارات برای تغییر بیشتر در سیاست فدرال رزرو ممکن است دلار آمریکا را سرپا نگه دارد زیرا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) قصد دارد ترازنامه خود را از ماه ژوئن کاهش دهد.

در همین حال، به نظر می‌رسد که بانک مرکزی استرالیا (RBA) در مسیری تدریجی‌تر در عادی‌سازی سیاست‌های پولی قرار دارد.هیئت مدیره برنامه ای برای سرمایه گذاری مجدد عواید حاصل از سررسید اوراق قرضه دولتی نداردو به نظر می رسد که فرماندار است فیلیپ لو و شرکت به هلدینگ خود اجازه می دهد تا به طور طبیعی ترازنامه خود را به عنوان بانک مرکزی خارج کند.در حال حاضر قصد ندارد اوراق قرضه دولتی را که بانک در طول همه گیری خریداری کرده است بفروشد.

به نوبه خود، انتظارات برای افزایش 50 واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو ممکن است AUD/USD را پیش از تصمیم بعدی نرخ RBA در 7 ژوئن در بحبوحه بدتر شدن ریسک پذیری، تحت فشار نگه دارد. کاهش بیشتر نرخ ارز ممکن است مانند رفتاری که در سال گذشته مشاهده شد، به شیب تمایلات خرده‌فروشی دامن بزند.

در گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 74.02 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی AUD/USD، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 2.85 به 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 8.09 درصد و نسبت به هفته گذشته 22.30 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 7.50 درصد و نسبت به هفته گذشته 19.50 درصد کاهش داشته است. رفتار ازدحام نسبت به اوایل این هفته کاهش یافته است، علیرغم افزایش سود خالص خرید، زیرا 75.68 درصد از معامله گران در اوایل این هفته، دلار استرالیا/دلار آمریکا بودند، در حالی که کاهش در پوزیشن خالص فروش به دلیل نرخ ارز رخ می دهد. معامله به پایین ترین سطح سالانه (0.6834).

با این گفته، AUD/USD ممکن است سعی کند پایین ترین سطح ژوئن 2020 (0.6648) را در بحبوحه ضعف ارزهای بلوک کالا و یک حرکت آزمایش کند. زیر 30 در RSI احتمالاً با کاهش بیشتر نرخ ارز همراه خواهد بود، مانند اقدام قیمتی که در اوایل این ماه مشاهده شد.

نمودار روزانه نرخ AUD/USD

تصویر نمودار نرخ روزانه AUD/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • AUD/USD پایین ترین سطح ژوئیه 2020 را کاهش می دهد (0.6877) پس از برداشتن محدوده باز برای ماه می، با شاخص قدرت نسبی (RSI) معاشقه با مناطقی که بیش از حد فروش رفته است، زیرا نرخ ارز به پایین ترین سطح سالانه (0.6834) سقوط می کند.
  • آ حرکت به زیر 30 در RSI احتمالاً با کاهش بیشتر همراه خواهد بود AUD/USD مانند اقدام قیمتی که در اوایل این ماه مشاهده شد، با شکست/بستن زیر همپوشانی فیبوناچی در اطراف 0.6770 (38.2% گسترش) تا 0.6820 (50% اصلاح) افزایش دامنه آزمایش برای پایین ترین سطح ژوئن 2020 (0.6648).
  • منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 0.6510 (38.2٪ اصلاحی) تا 0.6520 (38.2٪ گسترش) و پس از آن پایین ترین سطح می 2020 (0.6373) قرار دارد.
  • با این حال، فقدان تکانه برای شکستن/بستن در زیر فیبوناچی همپوشانی دارند 0.6770 (38.2% گسترش) تا 0.6820 (50% اصلاح) ممکن است AUD/USD را به سمت عقب براند 0.6940 (78.6٪ گسترش) منطقه، با منطقه مورد علاقه بعدی در اطراف 0.7070 (61.8% گسترش) تا 0.7090 (78.6% اصلاح).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.