نرخ AUD/USD نسبت به گزارش خوش‌بینانه حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) آسیب‌پذیر است

[ad_1] نقاط صحبت دلار استرالیا AUD/USD تحت فشار است رئیس فدرال رزرو جروم پاول هنگام سخنرانی در سمپوزیوم اقتصادی فدرال رزرو کانزاس سیتی، راهنمایی های رو به جلو را ارائه می دهد و گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) ممکن است نرخ ارز را کاهش دهد زیرا پیش بینی می شود به روز

کد خبر : 248894
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۴۸
نرخ AUD/USD نسبت به گزارش خوش‌بینانه حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) آسیب‌پذیر است

[ad_1]

نقاط صحبت دلار استرالیا

AUD/USD تحت فشار است رئیس فدرال رزرو جروم پاول هنگام سخنرانی در سمپوزیوم اقتصادی فدرال رزرو کانزاس سیتی، راهنمایی های رو به جلو را ارائه می دهد و گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) ممکن است نرخ ارز را کاهش دهد زیرا پیش بینی می شود به روز رسانی بهبود بیشتری در بازار کار نشان دهد.

نرخ AUD/USD نسبت به گزارش خوش‌بینانه حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) آسیب‌پذیر است

AUD/USD با تضعیف ارزهای بلوک کالایی در برابر گرینبک و نرخ ارز ممکن است به بازگشت از پایین سالانه (0.6681) ادامه دهد. همانطور که کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) خانواده ها و مشاغل ایالات متحده را برای یک سیاست محدود کننده آماده می کند.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

به روز رسانی گزارش NFP ممکن است FOMC را تشویق کند تا رویکرد فعلی خود را در مبارزه با تورم حفظ کند، زیرا پیش بینی می شود اقتصاد در ماه اوت 300 هزار شغل بیافزاید و شواهدی از بازار کار قوی ممکن است واکنش صعودی را در دلار ایجاد کند زیرا این امر به گمانه زنی ها دامن می زند. افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو

به نوبه خود، AUD/USD ممکن است شیب منفی را در SMA 200 روزه (0.7127) پس از ناکامی در بالا بردن میانگین متحرک در اوایل این ماه ردیابی کند، و باید دید که آیا FOMC هدایت رو به جلو را در سود بعدی تغییر خواهد داد یا خیر. تصمیم نرخ در 21 سپتامبر به عنوان رئیس جروم پاول و شرکت قرار است خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) را به روز کنند.

تا آن زمان، چاپ‌های داده‌هایی که از ایالات متحده خارج می‌شوند ممکن است تا حد زیادی بر AUD/USD تأثیر بگذارند، حتی اگر بانک مرکزی استرالیا (RBA) استدلال می‌کند که هیئت مدیره «در یک مسیر از پیش تعیین شده نیست“، اما کاهش بیشتر در نرخ ارز ممکن است به شیب احساسات خرده‌فروشی دامن بزند، مانند رفتاری که در اوایل سال جاری مشاهده شد.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ AUD/USD

را گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 63.42 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی AUD/USD، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 1.73 به 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 2.93 درصد و نسبت به هفته گذشته 5.62 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 5.81 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.62 درصد کاهش داشته است. کاهش در سود خالص معاملات اندکی به کاهش رفتار ازدحام کمک نکرده است زیرا 63.17 درصد معامله‌گران هفته گذشته دلار استرالیا/دلار آمریکا بودند، در حالی که کاهش در پوزیشن خالص فروش در حالی رخ می‌دهد که نرخ ارز از پایین‌ترین سطح ماهانه خود برگشته است. (0.6841).

با این اوصاف، گزارش NFP ایالات متحده ممکن است منجر به واکنش نزولی در AUD/USD شود، زیرا پیش بینی می شود که به روز رسانی بهبود بیشتری در بازار کار نشان دهد و نرخ ارز ممکن است برای حفظ مجدد بازگشت از نرخ ارز تلاش کند. پایین سالانه (0.6681) همانطور که به نظر می رسد شیب منفی در SMA 200 روزه (0.7127) را دنبال می کند.

نمودار روزانه نرخ AUD/USD

تصویر نمودار نرخ روزانه AUD/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • AUD/USD به نظر می رسد به منعکس کننده عمل قیمت از ژوئن پس از شکست برای تست SMA 200 روزه (0.7127) در اوایل این ماه، با معامله نرخ ارز به پایین ماهانه جدید (0.6841) زیرا به نظر می رسد شیب منفی در میانگین متحرک را دنبال می کند.
  • نیاز به استراحت/بستن زیر 0.6820 (23.6% اصلاح) برای آوردن 0.6760 (50% اصلاح) تا 0.6770 (100% گسترش) منطقه در رادار، با شکستن پایین سالانه (0.6681) همپوشانی فیبوناچی را در حدود 0.6460 (61.8٪ اصلاح) تا 0.6520 (38.2٪ گسترش) باز می کند.
  • با این حال، شکستن/بستن در زیر 0.6820 (23.6% اصلاح) ممکن است NZD/USD را به سمت عقب براند منطقه 0.6940 (78.6٪ گسترش).، با حرکت بالاتر از بالاترین سطح هفته گذشته (0.7009) باعث شد 0.7050 (38.2% اصلاح) تا 0.7070 (61.8% گسترش) منطقه بر روی رادار.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.