نرخ یورو/دلار آمریکا از پایین ماهانه قبل از حساب جلسه ECB دفاع می کند

[ad_1] نقاط صحبت نرخ EUR/USD یورو/دلار آمریکا تلاش می‌کند تا کاهش را از ابتدای هفته دنبال کند، زیرا به سری‌های اخیر از اوج‌ها و پایین‌ترین نرخ‌ها می‌پیوندد، و نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده افزایش بیشتری داشته باشد، زیرا به نظر می‌رسد در حال تغییر مسیر قبل از ماهانه است. پایین (1.1272). نرخ یورو/دلار

کد خبر : 158017
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۳:۰۰
نرخ یورو/دلار آمریکا از پایین ماهانه قبل از حساب جلسه ECB دفاع می کند

[ad_1]

نقاط صحبت نرخ EUR/USD

یورو/دلار آمریکا تلاش می‌کند تا کاهش را از ابتدای هفته دنبال کند، زیرا به سری‌های اخیر از اوج‌ها و پایین‌ترین نرخ‌ها می‌پیوندد، و نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده افزایش بیشتری داشته باشد، زیرا به نظر می‌رسد در حال تغییر مسیر قبل از ماهانه است. پایین (1.1272).

نرخ یورو/دلار آمریکا از پایین ماهانه قبل از حساب جلسه ECB دفاع می کند

EUR/USD با بازگشت از SMA 50 روزه (1.1321) فروش سه روزه را متوقف می کند، و باید دید که آیا حساب جلسه دسامبر بانک مرکزی اروپا (ECB) بر نرخ ارز به عنوان حاکم تأثیر می گذارد یا خیر. شورا در نظر دارد “خرید خالص دارایی تحت PEPP را متوقف کنید (پاندمی Eاضطراری پخرید پrogramme) در پایان مارس 2022.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای منطقه یورو

رونوشت ممکن است یک واکنش صعودی در یورو ایجاد کند زیرا بانک مرکزی اروپا اصرار دارد که “حذف آتی پرتفوی PEPP برای جلوگیری از تداخل با موضع سیاست پولی مناسب مدیریت خواهد شد.و نشانه های استراتژی خروج دقیق تر ممکن است EUR/USD را در محدوده ماهانه نگه دارد زیرا فعالان بازار برای تغییر رژیم آماده می شوند.

با این حال، بانک مرکزی اروپا ممکن است در را برای حمایت بیشتر از منطقه یورو به عنوان رئیس جمهور باز نگه دارد کریستین لاگارد و شرکت تأکید می کنند که «نخریدهای et تحت PEPP همچنین می‌تواند در صورت لزوم برای مقابله با شوک‌های منفی مرتبط با همه‌گیری از سر گرفته شود.و موارد بیشتری از شورای حاکم ممکن است بر یورو/دلار آمریکا کشیده شود، زیرا به نظر می رسد بانک مرکزی عجله ای برای عادی سازی سیاست پولی ندارد.

به نوبه خود، تیاو مسیرهای منحرف بین بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو ممکن است به دلیل اینکه رئیس جروم پاول و شرکت به دنبال اعمال نرخ‌های بهره بالاتر در سال 2022 هستند، باد مخالفی را برای یورو/دلار آمریکا ایجاد می‌کند، و کاهش بیشتر نرخ ارز ممکن است به تلنگر اخیر در جو خرده‌فروشی، مانند رفتاری که در سال گذشته مشاهده شد، دامن بزند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ EUR/USD

در گزارش IG Client Sentient نشان می دهد 63.52 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی یورو/دلار آمریکا، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 1.74 به 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 6.52 درصد و نسبت به هفته گذشته 19.75 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات در هفته گذشته 9.24 درصد و نسبت به هفته گذشته 24.35 درصد کاهش داشته است. جهش در سود خالص، رفتار ازدحامی را که در سال 2021 مشاهده شد، بازگرداند 64.05٪ معامله گران در اواسط دسامبر به ارزش خالص یورو/دلار آمریکا بودند، در حالی که افزایش در پوزیشن خالص فروش در حالی رخ می دهد که نرخ ارز سری اخیر از اوج و پایین های پایین تر را شکست.

با این گفته، EUR/USD ممکن است در روزهای آتی جهش بزرگتری داشته باشد زیرا به نظر می رسد در حال تغییر مسیر قبل از پایین ترین سطح ماهانه (1.1272) است.، اما گزارش جلسه ECB ممکن است کمک چندانی به تقویت نرخ ارز به عنوان “tشورای حاکم آماده است تا تمام ابزارهای خود را در صورت اقتضا و در هر جهت تعدیل کند تا اطمینان حاصل کند که تورم در میان مدت در هدف 2 درصدی خود تثبیت می شود.

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

تصویر نمودار نرخ روزانه EUR/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • به خاطر داشته باشید، یورو/دلار آمریکا در نیمه دوم سال 2021 به پایین‌ترین سطح سالانه معامله شد، زیرا پیشرفت از پایین‌ترین حد ماه مارس (1.1704) نتوانست تست بالاترین قیمت ژانویه (1.2350) را ایجاد کند، و به نظر می‌رسد روند نزولی همچنان آماده است. هر دو SMA 50 روزه (1.1321) و SMA 200 روزه (1.1722) منعکس کننده یک شیب منفی است.
  • با این حال، یک اصلاح کوتاه مدت به دنبال آن پدیدار شده است تلاش ناموفق برای روشن پایین ترین سطح جولای 2020 (1.1185)، با EUR/USD به بالای SMA 50 روزه (1.1321) برای اولین بار از سپتامبر به عنوان بالاتر از دسامبر (1.1386) شکست.
  • با این وجود، فقدان مومنتوم برای شکستن/بستن به بالای سطح همپوشانی فیبوناچی در اطراف 1.1490 (50% اصلاح) تا 1.1540 (61.8% انبساط) EUR/USD را به سمت عقب رانده است منطقه 1.1290 (61.8% اصلاح) تا 1.1310 (100% گسترش)، با شکستن حداقل ماهانه (1.1272) باز کردن ناحیه 1.1190 (38.2% اصلاح) به 1.1220 (78.6% اصلاح).
  • در عین حال، اگر EUR/USD به دفاع از پایین ترین سطح ژانویه (1.1272) ادامه دهد، با حرکت بالای 1.1440 (78.6% انبساط) تا 1.1450 (50% اصلاح) ممکن است به دنبال کردن محدوده ماهانه ادامه دهد که همپوشانی فیبوناچی را به همراه دارد. دور و بر 1.1490 (50% اصلاح) تا 1.1540 (61.8% گسترش) بازگشت به رادار

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.