نرخ هش بیت کوین به بالاترین حد تاریخ 491 EH / ثانیه، نزدیک به نیم زتاهاش، به عنوان آماده سازی شبکه برای تغییر دشواری بعدی – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] در حالی که تغییر سختی بعدی بیت کوین تنها دو روز دیگر است، هش ریت شبکه به اوج بی سابقه ای رسید و در تاریخ 2 می 2023 به 491.15 اگزاهش در ثانیه (EH/s) در ارتفاع بلوک 787895 رسید. این مقدار خیره کننده قدرت محاسباتی به طرز وسوسه انگیزی به نیم زتاهاش یا پانصد

کد خبر : 354155
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
نرخ هش بیت کوین به بالاترین حد تاریخ 491 EH / ثانیه، نزدیک به نیم زتاهاش، به عنوان آماده سازی شبکه برای تغییر دشواری بعدی – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

در حالی که تغییر سختی بعدی بیت کوین تنها دو روز دیگر است، هش ریت شبکه به اوج بی سابقه ای رسید و در تاریخ 2 می 2023 به 491.15 اگزاهش در ثانیه (EH/s) در ارتفاع بلوک 787895 رسید. این مقدار خیره کننده قدرت محاسباتی به طرز وسوسه انگیزی به نیم زتاهاش یا پانصد کوینتیلیون هش در ثانیه نزدیک شد.

هشرت بیت کوین به ارتفاعات بی سابقه ای رسید و تقریباً به نیم زتاهاش رسید

در روز دوم می 2023، هش بیت بیت کوین به یک شاهکار قابل توجه دست یافت و رکورد جدیدی را در ارتفاع بلوک 787895 ثبت کرد. در یک نمایش خیره کننده از قدرت محاسباتی، شبکه به حداکثر 24 ساعته تقریباً 491.15 EH/s رسید. این جهش مهم در هش ریت زمانی اتفاق می‌افتد که شبکه در 2016 بلاک گذشته به طور میانگین 344.4 EH/s را ثبت کرده است، با کاهش نرخ هش در پنج نوبت جداگانه از 2 آوریل 2023 به زیر محدوده 300 EH/s.

نرخ هش بیت کوین به بالاترین حد تاریخ 491 EH / ثانیه، نزدیک به نیم زتاهاش، به عنوان آماده سازی شبکه برای تغییر سختی بعدی

با این حال، ماه آوریل شاهد فواصل بلوک‌های کندتر بوده است، به طوری که زمان بلوک‌ها به طور مداوم از میانگین ده دقیقه‌ای در دوره 30 روزه فراتر رفته است. عواقب کند شدن زمان بلاک بیت کوین قابل توجه بوده و منجر به پشتیبان گیری قابل توجهی در ممپول شده است. از ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی در 2 مه، داده ها نشان می دهد که بیش از 240000 تراکنش تایید نشده باقی مانده است.

نرخ هش بیت کوین به بالاترین حد تاریخ 491 EH / ثانیه، نزدیک به نیم زتاهاش، به عنوان آماده سازی شبکه برای تغییر سختی بعدی

آخرین افزایش هش ریت به دنبال یک نقطه عطف قبلی است که در 18 آوریل 2023 به دست آمد، زمانی که شبکه به 440.80 EH/s در ارتفاع بلوک 786013 دست یافت. با این حال، بالاترین نرخ فعلی بیت کوین یعنی 491.15 EH/s حتی چشمگیرتر است و به طرز وحشتناکی نزدیک به نیم زتاهاش است. برای درک این موضوع، یک زتاهاش تعداد نجومی هش را نشان می‌دهد که معادل یک هش در ثانیه است.

در گزارش اخیر Bitcoin.com News، تحلیلگر پژوهشی Sam Wouters از River Financial پیش بینی جسورانه ای کرد که بیت کوین می تواند تا دو سال دیگر وارد دوران زتاهاش شود. برآوردهای واترز نشان می دهد که “با نرخ رشد فعلی در سال 2023، تا پایان سال 2025 به زتاهاش خواهیم رسید.” علیرغم بالاترین سرعت هش‌ریت شبکه، زمان‌های بلاک همچنان از میانگین ده دقیقه‌ای عقب است و تعدیل سختی رو به پایین بین ۱.۲۲ تا ۲ درصد انتظار می‌رود.

در زمان نگارش این مقاله، Foundry USA با داشتن 107.66 EH/s یا 31.17 درصد از کل قدرت هش بیت کوین، برترین استخر ماینینگ است. Foundry از نزدیک توسط Antpool با 80.75 EH/s، F2pool 42.62 EH/s، Binance Pool 29.91 EH/s و Viabtc 23.18 EH/s دنبال می شود.

نظر شما در مورد افزایش هش ریت بیت کوین و ورود پیش بینی شده به عصر زتاهاش چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.