نرخ های فدرال رزرو تا 75 جفت باز افزایش می یابد و دستورالعمل ها را تغییر می دهد. چشم انداز دلار آمریکا پس از FOMC

[ad_1] نکات کلیدی تصمیم FOMC در نوامبر فدرال رزرو مطابق با انتظارات، نرخ بهره معیار خود را سه چهارم درصد به 3.75٪ -4.00٪ افزایش داد. بیانیه FOMC دستورالعمل‌های آینده را تغییر می‌دهد تا توجه داشته باشد که اثرات تجمعی سخت‌گیری در تنظیم خط‌مشی را در نظر می‌گیرد. کنفرانس مطبوعاتی پاول در ساعت 2:30 ET ممکن

کد خبر : 275675
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
نرخ های فدرال رزرو تا 75 جفت باز افزایش می یابد و دستورالعمل ها را تغییر می دهد.  چشم انداز دلار آمریکا پس از FOMC

[ad_1]

نکات کلیدی تصمیم FOMC در نوامبر

  • فدرال رزرو مطابق با انتظارات، نرخ بهره معیار خود را سه چهارم درصد به 3.75٪ -4.00٪ افزایش داد.
  • بیانیه FOMC دستورالعمل‌های آینده را تغییر می‌دهد تا توجه داشته باشد که اثرات تجمعی سخت‌گیری در تنظیم خط‌مشی را در نظر می‌گیرد.
  • کنفرانس مطبوعاتی پاول در ساعت 2:30 ET ممکن است به رفع تردیدها در مورد چشم انداز سخت تر کمک کند و لحن را برای دلار آمریکا تنظیم کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: بانک فدرال رزرو – راهنمای معامله گران فارکس

به روز شده در 2:57 بعد از ظهر ET

کاهش اولیه در بازده دلار و اوراق قرضه پس از اینکه پاول به طور مشخص توضیح داد که هنوز زود است که بازار به توقف افزایش ها فکر کند، کاملاً معکوس شد. بر اساس این ارزیابی، مشخص است که بانک مرکزی به این زودی ها به سمت رژیم کاهش نرخ نخواهد رفت.

به روز شده در 2:42 بعد از ظهر ET

واکنش بازار

بلافاصله پس از عبور از اعلامیه FOMC، دلار آمریکا به شدت پایین‌تر رفت و DXY نزدیک به 1% کاهش یافت که با کاهش شدید بازدهی خزانه‌داری کاهش یافت. با این حال، این واکنش منفی تا حدودی در کنفرانس مطبوعاتی پاول، پس از اینکه رئیس‌جمهور اعلام کرد که بانک مرکزی هنوز «راه‌هایی برای انقباض» دارد و اینکه مقصد نهایی نرخ‌های بهره ممکن است بالاتر از حد انتظار باشد، معکوس شد.

منبع: TradingView

پست اصلی 2:10 بعد از ظهر به وقت شرقی

فدرال رزرو بعد از ظهر امروز نشست ماه نوامبر خود را به پایان رساند و با تصویب یکی دیگر از اقدامات سختگیرانه دیگر در تلاش برای مهار تورم بالا که با سریعترین سرعت در 40 سال اخیر در جریان است.

در پایان گردهمایی دو روزه در روز چهارشنبه، FOMC به افزایش 75 واحد پایه به 3.75٪ -4.00٪، مطابق با انتظارات، رأی داد و ششمین تعدیل متوالی و چهارمین سه چهارم درصد متوالی را رقم زد. پیاده روی نقطه ای در طول این چرخه

حرکت امروز نرخ هدف FOMC را به بالاترین و محدودترین سطح از اوایل سال 2008 رسانده است، نشانه ای که نشان می دهد بانک مرکزی از تلاش های خود برای بازگرداندن ثبات قیمت ها کوتاه نمی آید. این تصمیم به اتفاق آرا اتخاذ شد و نشان می‌دهد که سیاست‌گذاران در مورد نیاز به یک واکنش سیاسی قوی برای رسیدگی به فشارهای تورمی بالا در اقتصاد توافق دارند.

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

مربوط: بانک‌های مرکزی و سیاست پولی – بانک‌های مرکزی چگونه سیاست‌گذاری را تعیین می‌کنند

نکات برجسته بیانیه FOMC

بیانیه ماه نوامبر نکات جدیدی در مورد اقتصاد ارائه کرد و اظهارات قبلی را تکرار کرد که شاخص‌های اخیر حاکی از رشد اندک در هزینه‌ها و تولید است. در جای دیگر، توصیف کمیته از بازار کار همچنان به طور کلی مثبت بود و تأکید کرد که افزایش مشاغل قوی بوده و نرخ بیکاری پایین است.

در بخش قیمت‌های مصرف‌کننده، ارزیابی بدون تغییر باقی ماند و سیاست‌گذاران تکرار کردند که تورم همچنان بالاست و به شدت به ریسک‌های آن توجه دارند. از نظر اقدامات آتی، این موسسه به زبان خود ادامه داد که “افزایش مستمر در محدوده هدف مناسب خواهد بود”، اما اضافه کرد که بانک در تنظیم سیاست، اثرات تجمعی سخت‌گیری را در نظر خواهد گرفت.

را تغییر در هدایت رو به جلو نشان می‌دهد که فدرال رزرو ممکن است به کاهش سرعت افزایش‌ها فکر کند تا زمان بیشتری برای ارزیابی نحوه عملکرد موضع محدودکننده خود در اقتصاد واقعی (با توجه به تاخیر آن) و پاسخ بهتر به داده‌های دریافتی در میان فعالیت‌های خنک‌کننده سریع فراهم کند.

لحن ملایم تر، با این حال، به منزله یک محور سیاست نیست و بنابراین نباید به عنوان سیگنالی از پایان زودتر چرخه عادی سازی یا نرخ پایانه پایین تر تفسیر شود. در هر صورت، پاول می‌تواند در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود تردیدها در مورد اقدامات بعدی بانک را برطرف کند، اما تاکنون هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم تغییر موضع امروز اساساً چشم‌انداز صعودی دلار آمریکا را تغییر خواهد داد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.