نرخ فقر در کانادا در سال 2020 به میزان قابل توجهی کاهش یافت

[ad_1] مزایای اضطراری و بازیابی فدرال تأثیر اقتصادی همه گیری را کاهش داد 23 مارس 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا از زمان شروع همه‌گیری COVID-19، دولت کانادا برای حمایت از کانادایی‌ها و اقتصاد کانادا اقدام کرده است. شوک اقتصادی ناشی از این همه‌گیری نیازمند واکنش بی‌سابقه‌ای دولت برای کمک به کانادایی‌ها برای

کد خبر : 182725
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۰۶
نرخ فقر در کانادا در سال 2020 به میزان قابل توجهی کاهش یافت

[ad_1]

مزایای اضطراری و بازیابی فدرال تأثیر اقتصادی همه گیری را کاهش داد

23 مارس 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

از زمان شروع همه‌گیری COVID-19، دولت کانادا برای حمایت از کانادایی‌ها و اقتصاد کانادا اقدام کرده است. شوک اقتصادی ناشی از این همه‌گیری نیازمند واکنش بی‌سابقه‌ای دولت برای کمک به کانادایی‌ها برای مقابله با پیامدهای آن بود.

امروز، وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی، کارینا گولد از نتایج سال 2020 استقبال کرد. نظرسنجی درآمد کانادا، که نشان داد اقدام سریع دولت در سال 2020 منجر به کاهش قابل توجهی در نرخ کلی فقر در کانادا شد.

مزایای اضطراری و بازیابی فدرال که در سال 2020 از طریق طرح واکنش اقتصادی کووید-19 کانادا – علاوه بر برنامه‌ها در سطوح استانی، منطقه‌ای و شهری- ارائه شد، نقش کلیدی در کاهش تأثیرات همه‌گیری در میان جمعیت‌های آسیب‌پذیر داشت.

بین سال‌های 2019 تا 2020، نرخ کلی فقر بیش از یک سوم کاهش یافت، از 10.3 درصد به 6.4 درصد، که نشان دهنده بیش از 1.4 میلیون کانادایی کمتری است که در فقر زندگی می‌کنند، از جمله 332000 کودک و 162000 سالمند. به ویژه، حمایت های ارائه شده در سال 2020 کمک کرد تا کانادایی هایی که کمترین درآمد را داشتند – کسانی که در آستانه بودند – از فقر خارج شوند. علاوه بر این، نابرابری درآمدی در سال 2020 به پایین ترین سطح خود در 45 سال گذشته رسیده است که نشان دهنده پیشرفت معنادار در راستای هدف دولت برای ایجاد یک اقتصاد فراگیرتر و انعطاف پذیرتر است.

نرخ فقر در کانادا از سال 2015 به طور پیوسته کاهش یافته است. در حالی که نتایج در سال 2020 نظرسنجی درآمد کانادا دلگرم کننده هستند، آنها را باید در سالی که شاهد اقدامات بی سابقه و موقت حمایت از درآمد دولت بود در نظر گرفت. از آنجایی که کانادا به بهبودی خود از همه‌گیری ادامه می‌دهد، در فوریه 2022 که نرخ بیکاری برای اولین بار به زیر سطح قبل از کووید-19 کاهش یافت، دولت به کار خود برای اطمینان از بهبودی قوی برای همه ادامه خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.