نرخ عدم تایید کیشیدا در پیوندهای کلیسا، مراسم تشییع جنازه آبه به بالای 40 درصد می رسد

[ad_1] توکیو (رویترز) – بر اساس یک نظرسنجی عمومی، مخالفت با کابینه فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر ژاپن برای اولین بار به بالای 40 درصد رسید، که ناشی از تردیدها در مورد اینکه آیا حزب حاکم او هرگز با کلیسای اتحاد آزاد نخواهد شد یا خیر. افشای پیوندهای دیرینه با کلیسایی که در دهه 1950 در کره

کد خبر : 251119
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
نرخ عدم تایید کیشیدا در پیوندهای کلیسا، مراسم تشییع جنازه آبه به بالای 40 درصد می رسد

[ad_1]

توکیو (رویترز) – بر اساس یک نظرسنجی عمومی، مخالفت با کابینه فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر ژاپن برای اولین بار به بالای 40 درصد رسید، که ناشی از تردیدها در مورد اینکه آیا حزب حاکم او هرگز با کلیسای اتحاد آزاد نخواهد شد یا خیر.

افشای پیوندهای دیرینه با کلیسایی که در دهه 1950 در کره جنوبی تأسیس شد و به دلیل عروسی های دسته جمعی آن شهرت داشت، از 8 ژوئیه، زمانی که نخست وزیر سابق شینزو آبه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و قاتل مظنون او گفت که مادرش توسط ورشکستگی مادرش ورشکست شده، به مشکلی برای کیشیدا تبدیل شد. کلیسا و آبه را به خاطر ترویج آن سرزنش کرد.

حمایت کیشیدا کاهش یافته است و روابط با کلیسا نیز مخالفت را با تشییع جنازه ایالتی آبه که در 27 سپتامبر برگزار می شود، افزایش داده است.

بر اساس نظرسنجی روزنامه یومیوری شیمبون، مخالفت با کابینه کیشیدا از 34 درصد تقریباً یک ماه پیش به 41 درصد افزایش یافت و برای اولین بار از زمان روی کار آمدن وی در سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافت، در حالی که حمایت نسبتاً ثابت و در مقایسه با 50 درصد بود. به 51 درصد.

کیشیدا هفته گذشته به خاطر روابط حزب حاکم لیبرال دموکرات با کلیسا عذرخواهی کرد و گفت که LDP “سیاست حزبی” خود را برای پایان دادن به این روابط و افزایش تبعیت خواهد کرد.

اگرچه 76 درصد گفتند که این موضوع را تأیید می کنند، 72 درصد گفتند که باور ندارند حزب بتواند به طور کامل روابط خود را با این سازمان قطع کند، سازمانی که در طول سال ها با سؤالاتی در مورد چگونگی درخواست کمک های مالی مواجه بوده است.

مخالفت ها با تشییع جنازه آبه که هزینه آن به طور کامل توسط دولت پرداخت خواهد شد، از 46 درصد در ماه گذشته به 56 درصد افزایش یافت.

دولت گفته است که این مراسم که قرار است در سالن نیپون بودوکان توکیو برگزار شود، حدود 250 میلیون ین (1.8 میلیون دلار) بدون احتساب هزینه های امنیتی و پذیرایی از مقامات خارجی هزینه خواهد داشت.

(گزارش توسط Elaine Lies؛ ویرایش توسط Michael Perry)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.