نرخ سود وام نهضت ملی مسکن اعلام شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، محمود شایان در برنامه زنده تلویزیونی درباره واریز آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون ۴۵۶ هزار نفر از متقاضیان در بانک مسکن افتتاح حساب داشته‌اند که از این محل ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان نزد این بانک واریز شده است. وی سهم مردم از واریز آورده‌ها را

کد خبر : 215876
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
نرخ سود وام نهضت ملی مسکن اعلام شد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، محمود شایان در برنامه زنده تلویزیونی درباره واریز آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون ۴۵۶ هزار نفر از متقاضیان در بانک مسکن افتتاح حساب داشته‌اند که از این محل ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان نزد این بانک واریز شده است.

وی سهم مردم از واریز آورده‌ها را ۹ هزار میلیارد تومان و سهم بانک را ۷ هزار میلیارد تومان و مجموعاً ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در قانون بودجه سال جاری ۳۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده که بانک مرکزی سهم ۲۷ بانک و مؤسسه اعتباری را تعیین و ابلاغ کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: این بانک قرار است به ۲۲۷ هزار واحد تسهیلات بدهد که برای امضای قرارداد به دفتر اسناد رسمی معرفی شده‌اند.

نرخ سود وام نهضت ملی مسکن اعلام شد

شایان آورده‌های متقاضیان نهضت ملی مسکن را بسته به نوع قرارداد آنها از ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: برای برخی واحدها نیز که پیشرفت خوبی داشته‌اند تا ۱۶۰ میلیون تومان واریزی نیز داشته‌ایم.

وی نهضت ملی مسکن را متفاوت با مسکن مهر و متقاضی محور دانست و اظهار داشت: در این طرح متقاضی می‌داند در کدام پروژه و کدام واحد قرار است ساکن شود. بنابراین بر اساس میزان پیشرفت پروژه، واریزی خواهد داشت.

شایان در خصوص نرخ سود تسهیلات مسکن تأکید کرد: در قانون بودجه سال جاری نرخ سود نهضت ملی مسکن ۱۸ درصد است اما به اقشار خاص از محل صندوق ملی مسکن مابه التفاوت این نرخ سود با سود یارانه‌ای پرداخت خواهد شد.

۲۲۳۲۲۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.