نرخ تورم ایالات متحده، ترس از رکود در مقابل رشد، قدرت شغلی

[ad_1] اقتصاد ایالات متحده در یک لحظه تعیین کننده است و بین نرخ تورم بالا و ترس از رکود در مقابل بازگشت به رشد بهره وری و قدرت در بازار کار معلق است. در حالی که بزرگ‌ترین اقتصاد جهان پس از همه‌گیری رشد می‌کند، کدام روند تا پایان سال جاری خواهد بود؟ ترس از رکود

کد خبر : 278151
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
نرخ تورم ایالات متحده، ترس از رکود در مقابل رشد، قدرت شغلی

[ad_1]

اقتصاد ایالات متحده در یک لحظه تعیین کننده است و بین نرخ تورم بالا و ترس از رکود در مقابل بازگشت به رشد بهره وری و قدرت در بازار کار معلق است. در حالی که بزرگ‌ترین اقتصاد جهان پس از همه‌گیری رشد می‌کند، کدام روند تا پایان سال جاری خواهد بود؟

ترس از رکود

تولید ناخالص داخلی (GDP) در سه ماهه سوم به 2.6 درصد افزایش یافت و اقتصاد ایالات متحده را از رکود فنی در دو سه ماهه اول سال خارج کرد. بخشی از این رشد را می توان به قدرت در بازار اشتغال نسبت داد. طبق نظرسنجی اخیر فدرال رزرو، با کاهش تدریجی همه گیری به گذشته، فعالیت های شغلی به طور طبیعی در حال بازگشت است، اما همچنان ترس از رکود احتمالی وجود دارد.

نظرسنجی افسر ارشد وام در اکتبر 2022 در مورد شیوه های وام دهی بانکی (SLOOS) نشان می دهد که اکثر بانک ها بر این باورند که احتمال وقوع یک رکود خفیف تا متوسط ​​در 12 ماه آینده بیشتر یا برابر با 40 درصد است.

بر اساس این نظرسنجی، با توجه به روند افزایش نرخ بهره و محدودیت‌های اعتباری، استانداردهای سخت‌تر وام و تقاضای ضعیف‌تر برای وام‌های تجاری و صنعتی به مشاغل و املاک تجاری در سه ماهه سوم وجود داشت.

قرائت تورم مهرماه

این پیش‌زمینه‌ای است که بازارهای معاملات و سرمایه‌گذاری به سمت گزارش تورم آمریکا در ماه اکتبر در روز پنج‌شنبه، 10 نوامبر پیش می‌روند. نرخ تورم سالانه قبلاً در سطح 8.2 درصد بود و اجماع بازار انتظار دارد این نرخ به 8 کاهش یابد. درصد

تورم اصلی معیاری است که بیشترین اهمیت را برای فدرال رزرو دارد. پیش از این در سطح 6.6 درصد، اجماع پیش بینی می کند که در اکتبر به 6.5 درصد به صورت سالانه کاهش یابد. اگر اینطور نباشد و در عوض تورم افزایش یافته باشد، ممکن است تأثیری بر جفت ارز دلار آمریکا داشته باشد زیرا شرکت کنندگان در بازار قیمت می‌دهند و احتمال افزایش بزرگ دیگری در هدایت نرخ بهره از سوی فدرال رزرو وجود دارد.

رشد اقتصادی بریتانیا، تاثیر بر استرلینگ

با هر افزایش نرخ بهره، دلار آمریکا در برابر سایر ارزها افزایش می یابد. در فهرست نظارت، یکی دیگر از رویدادهای تجاری با پرچم قرمز است که ممکن است بر رابطه پوند انگلیس با دلار تأثیر بگذارد: گزارش اولیه نرخ رشد بریتانیا برای سه ماهه سوم.

انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی در سه ماهه سوم سالانه از 4.4 درصد به 2.1 درصد در سه ماهه سوم کاهش یابد.

انتظار می رود گزارش ماهانه نشان دهد که تولید ناخالص داخلی در ماه سپتامبر به میزان منفی 0.4 درصد در مقایسه با منفی 0.3 درصد در ماه اوت کاهش یافته است.

پیش بینی می شود تولید ناخالص داخلی در سه ماهه سوم به منفی 0.5 درصد در مقایسه با 0.2 درصد در سه ماهه دوم کاهش یابد. اگر این موضوع در گزارش روز جمعه 11 نوامبر تأیید شود، اقتصاد بریتانیا را یک قدم به رکود فنی نزدیک‌تر می‌کند و پوند انگلیس می‌تواند بیشتر تضعیف شود. اگر نتایج بهتر از حد انتظار باشد، ممکن است از ارز بریتانیا حمایت کند.

آیا تجارت در اخبار به شما علاقه دارد؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.