نرخ تورم اصلی بریتانیا 7 درصد به عنوان پیش‌بینی‌ها، قیمت پوند/دلار آمریکا کاهش یافت

[ad_1] نکات کلیدی تورم انگلستان: هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید مشترک شدن در خبرنامه بیشتر بخوانید: پیش‌نمایش BoE: تورم به رغم درد وام مسکن، پیاده‌روی بیشتری می‌طلبد تخمین زده می شود که نرخ تورم اصلی در بریتانیا

کد خبر : 364190
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
نرخ تورم اصلی بریتانیا 7 درصد به عنوان پیش‌بینی‌ها، قیمت پوند/دلار آمریکا کاهش یافت

[ad_1]

نکات کلیدی تورم انگلستان:

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشتر بخوانید: پیش‌نمایش BoE: تورم به رغم درد وام مسکن، پیاده‌روی بیشتری می‌طلبد

تخمین زده می شود که نرخ تورم اصلی در بریتانیا در 12 ماه منتهی به می 2023 به 7.1 درصد افزایش یافته است، از 6.8 درصد در آوریل، و بالاترین نرخ از مارس 1992 قبل از نشست بانک مرکزی انگلیس.

image1.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

نرخ تورم سالانه در 8.7 درصد ثابت ماند که بالاتر از برآوردهای حدود 8.4 درصد بود و در پایین ترین سطح 13 ماهه باقی ماند. این ممکن است گلگون به نظر برسد، با این حال، چاپ بدون شک بسیار بالا و در سطوحی است که بدون شک همچنان نگران کننده BoE است. افزایش قیمت سفرهای هوایی، کالاها و خدمات تفریحی و فرهنگی و خودروهای دست دوم به اندازه کافی کاهش تورم مواد غذایی و کاهش قیمت سوخت موتور را جبران کرد. این داده‌ها احتمالاً فشار بیشتری را بر سیاست‌گذاران BoE وارد می‌کند که به نشست فردا می‌روند.

image2.png

منبع: ONS

در همین حال، تورم قیمت مواد غذایی با کاهش اندک در ماه به طور کلی، اما نرخ سالانه بسیار فراتر از رقم اصلی تورم، یکی دیگر از موارد نگران کننده است. قیمت سوخت منجر به بیشترین سهم کاهشی در تورم ماهانه در ماه مه شد و 13.1 سال در مقایسه با 8.9 درصد در آوریل کاهش یافت. نرخ تورم کالاهای بریتانیا در ماه مه اندکی کاهش یافت و به 9.7 درصد رسید، اما نگرانی دیگر مربوط به تورم بخش خدمات است که به 7.4 درصد افزایش یافت. این می تواند خطر بیشتری برای مبارزه با تورم ایجاد کند زیرا بریتانیا وارد یک دوره شلوغ تابستانی می شود که می تواند تورم خدمات را در حال افزایش نگه دارد.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

پیامدهای حرکت رو به جلو برای بانک انگلستان (BoE)

بانک مرکزی انگلستان (BoE) در مسیر خود در شرایط فعلی اقتصادی با چالش های بیشتری نسبت به سایرین مواجه است. نشست این هفته BoE اهمیت ویژه ای خواهد داشت زیرا بازارها قبلاً از بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو در مورد پیش بینی های خود برای نیمه دوم سال 2023 شنیده اند.

تورم در بریتانیا همچنان موضوع بحث داغی است و افزایش پرداخت های وام مسکن یکی از مسائل کلیدی است. دیروز موضوع وام مسکن در مجلس عوام با جرمی هانت، صدراعظم بریتانیا مورد بحث قرار گرفت و تاکید کرد که هرگونه مداخله بیشتر دولت می تواند به فشار تورمی بیشتر منجر شود. صدراعظم از مصرف کنندگان خواست تا به اقدامات حمایتی دولت که در حال حاضر وجود دارد نگاه کنند.

ادامه مجدد قیمت گذاری اوج نرخ برای بانک انگلستان یکی دیگر از مناطق مورد مناقشه باقی مانده است که برآوردهای فعلی بازار حدود 5.75 درصد است. این نشان دهنده افزایش 130 واحدی در ثانیه است که به گفته بانک انگلستان بسیار خوش بینانه است. چاپ تورم اصلی احتمالاً یک عامل کلیدی برای حرکت رو به جلو BoE خواهد بود، به ویژه پس از شتابی که در چاپ امروز مشاهده می شود. همانطور که در طول سال بحث کرده ام، کاهش تورمی که بسیاری امیدوار بودند ممکن است تحقق یابد، اما راه پردست انداز پیش رو خواهد بود. من هنوز معتقدم که بخش بزرگی از تورم در بازارها تثبیت شده است و بنابراین در آینده ممکن است نشانه‌های چسبندگی بیشتری را ببینیم که فقط به پیچیده‌تر کردن موضوع برای بانک انگلستان (BoE) کمک می‌کند. برای پیش نمایش کامل و تفکیک جلسه BoE اینجا را کلیک کنید.

واکنش بازار

GBP/USD نمودار روزانه

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

GBPUSD یک جهش اولیه 50 پیپ بالاتر به سمت منطقه 1.2800 را تجربه کرد، قبل از اینکه در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1.2770 معامله شود. گاوها همچنان تحت کنترل خود باقی می‌مانند، پس از افزایش قیمت سالانه که در پایان هفته گذشته منتشر شد. حمایت فوری در اطراف ناحیه 1.2680 قبل از تمرکز روی نواحی 1.2600 و 1.2500 قرار می گیرد که مورد دوم با MA 50 روزه مطابقت دارد.

با نگاهی به ادامه روند صعودی و سطح روانی 1.3000 همچنان کلیدی باقی می‌ماند، با شکستی که احتمالاً منطقه 1.3250 را دنبال می‌کند.

سطوح کلیدی که باید به آنها توجه داشت:

سطوح پشتیبانی:

  • 1.2680
  • 1.2600
  • 1.2510 (MA 50 روزه)

سطوح مقاومت:

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.