نذر متفاوت حاج‌قاسم سلیمانی چه بود؟

گفتن و شنیدن از شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت این سردار رشید، برای خیلی‌ها به یک موضوع مهم تبدیل شده‌ است. کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» که به تازگی منتشر شده است از آن کتاب‌ها است که می‌تواند اطلاعات خوب و مستندی را به مخاطب ارائه بدهد. حجت‌الاسلام علی شیرازی، نماینده سابق ولی

کد خبر : 119835
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
نذر متفاوت حاج‌قاسم سلیمانی چه بود؟



گفتن و شنیدن از شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت این سردار رشید، برای خیلی‌ها به یک موضوع مهم تبدیل شده‌ است. کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» که به تازگی منتشر شده است از آن کتاب‌ها است که می‌تواند اطلاعات خوب و مستندی را به مخاطب ارائه بدهد.

حجت‌الاسلام علی شیرازی، نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، که از سال‌های دفاع مقدس همرزم و دوست نزدیک و صمیمی حاج قاسم بوده است، تألیف این کتاب را انجام داده ‌است و سعی کرده بر مبنای سخنان شهید و خاطراتش، یک کتاب جامع، خلاصه و مستند از خصوصیات مکتب و تفکرات شهید سلیمانی بنویسد.

نویسنده سعی کرده ‌است با موضوع‌ بندی دقیق، هر موضوعی را که در صحبت‌ ها و یا خاطره‌ های حاج قاسم می ‌آید ذیل گفتمان ‌های امام و رهبری قرار دهد و این باعث شده ‌است تا کتاب از لحاظ مرجعیت کتاب خوبی باشد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:«عظمت سردار سلیمانی و شکوه مکتب سلیمانی، به اخلاص او بود. مظهر معنویت آن شهید بزرگوار، در درجه­‌ی‌ اول، اخلاص او بود. کاری به مدح مردم نداشت. دنبال این بود که خدا از او چه می‌خواهد. دیگران ببینند، نبینند، بدانند، ندانند، تمجید کنند، خوش­شان بیاید، خیلی مهم نبود.

آقای جواد رزم حسینی می‌گوید: «در نجف­‌آباد، جانباز بالای ۷۰ درصد و قطع نخاعی زندگی می‌کرد. سردار سلیمانی نذر کرده بود سالی یک بار، یک روز کامل در خدمت این شخص باشد و کارهایش را انجام دهد. در آن روز، وی لباس‌های این جانباز را می‌­شست، حمامش می‌کرد و همه‌ی کارهای شخصی وی را مانند پرستار انجام می‌داد.»

این اثر را انتشارات خط مقدم به چاپ رسیده است.

۵۸۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.