نخست وزیر ژاپن پیش نیاز رئیس جدید BoJ را فاش کرد

[ad_1] اخبار و تحلیل USD/JPY توصیه شده توسط ریچارد اسنو پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید نخست وزیر کیشیدا هفته آینده نامزدهای جدید BoJ را به پارلمان ارائه خواهد کرد فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، اولین پیش نیاز را برای نامزد جدید بانک مرکزی ژاپن (BoJ) که جایگزین هاروکیکو کورودا، رئیس سابق بانک

کد خبر : 317336
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
نخست وزیر ژاپن پیش نیاز رئیس جدید BoJ را فاش کرد

[ad_1]

اخبار و تحلیل USD/JPY

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

نخست وزیر کیشیدا هفته آینده نامزدهای جدید BoJ را به پارلمان ارائه خواهد کرد

فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، اولین پیش نیاز را برای نامزد جدید بانک مرکزی ژاپن (BoJ) که جایگزین هاروکیکو کورودا، رئیس سابق بانک مرکزی ژاپن خواهد شد، فراهم کرد. کیشیدا اوایل امروز در سخنان خود در پارلمان اظهار داشت: «از زمان بحران لمان، هماهنگی نزدیک میان رهبران اصلی بانک مرکزی و همچنین توانایی دریافت و ارائه ارتباطات با کیفیت بالا به و از بازارهای داخلی و خارجی بسیار مهم شده است».

بسیاری بر این باورند که هیروشی ناکاسو، معاون سابق فرماندار BoJ، که تجربه بین المللی دارد، به زبان انگلیسی روان صحبت می کند و ارتباطات قوی با بانک های مرکزی خارج از کشور دارد، می شود. این واقعیت که کیشیدا به طور خاص به فروپاشی Lehman Brothers و بحران ناشی از آن اشاره کرد، مطمئناً نشان می‌دهد که ناکاسو را می‌توان با توجه به اینکه او در تلاش‌های هماهنگی بانک‌های مرکزی جهانی در آن زمان ضروری بود، در نظر گرفت. با این حال، بسیاری بر این باور بودند که ناکاسو وقتی هفته گذشته فاش شد که او پست ریاست شورای مشورتی همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه را بر عهده گرفته است، از نامزدی برای کسب مقام برتر کناره گیری کرد.

تورم مداوم و رشد دستمزدها سوالاتی را در مورد آینده سیاست فوق‌العاده BoJ ایجاد می‌کند

بیشتر معیارهای تورم ژاپن نشان می دهد که افزایش قیمت ها علیرغم ثابت ماندن بانک مرکزی آمریکا در پیش بینی خود مبنی بر بازگشت تورم به هدف 2 درصدی در نیمه اول سال جاری، نشانه کمی از کاهش نشان می دهد. علاوه بر این، افزایش رشد دستمزد (4.8٪) همچنین نگرانی‌ها را در مورد مارپیچ قیمت دستمزد برای این کشور جزیره‌ای ایجاد کرده است.

میانگین درآمد (ژاپن)

image1.png

منبع: refinitiv

چنین فشارهای تورمی این گمانه زنی را افزایش داده است که بانک مرکزی آمریکا ممکن است مجبور به وارد شدن به یکی از بزرگترین محورهای بانک مرکزی جهانی در تاریخ اخیر شود، زیرا عادی سازی سیاست فوق العاده غیرقانونی بانک وارد گفتمان عمومی شده است.

تحلیل فنی USD/JPY

USD/JPY هفته گذشته با ظهور یک الگوی ستاره صبح – که معمولاً یک الگوی برگشت صعودی است – پتانسیل یک برگشت صعودی عظیم را نشان داد که باعث شد این جفت از خط روند نزولی به عنوان مقاومت شکسته شود.

اگر این کافی نبود، به نظر می رسید که شکاف صعودی روز دوشنبه باعث تقویت حرکت صعودی در ابتدای هفته شود، زیرا مشاهده شکاف در بازار FX نسبتاً نادر است، اگرچه، به احتمال زیاد بعد از آخر هفته ظاهر می شود تا در طول هفته. هفته. اما اقدام دیروز قیمت بخش بزرگی از سودهای قبلی را با تداوم جزئی آن حرکت نزولی امروز از بین برد.

حرکت به سمت نزولی اکنون شاهد بازگشت 129.40 به کانون توجه و پس از آن، آزمایشی از خط روند نزولی است که به عنوان مقاومت قبلی عمل می کند، در حدود 128.50. اگر حرکت صعودی اولیه ادامه پیدا کند، باید یک افزایش نسبتاً قابل توجه از اینجا وجود داشته باشد که منجر به حرکت بالاتر از سقف روز دوشنبه به سمت 134.50 شود.

همانطور که اوضاع پیش می‌رود، به نظر می‌رسد که بازار در تلاش است تا مسیر آینده را ارزیابی کند، زیرا داده‌های قوی ایالات متحده هشدارهای مداوم در مورد افزایش بیشتر را به همراه دارد که تمایل به حمایت از ارزش دلار را دارند. در حالی که در همان زمان، ژاپن در حال بررسی نامزدها برای پست برتر در BoJ برای ماه آوریل است، زیرا احتمال عادی سازی سیاست در بانک فوق العاده ضعیف BoJ توسط رئیس جدید فعلی را نمی توان رد کرد. نشانه‌هایی از تغییر سیاست تاریخی احتمالاً ین را افزایش می‌دهد و این را به یک محیط تجاری نسبتاً دشوار برای معامله‌گران روند تبدیل می‌کند.

نمودار روزانه USD/JPY

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.