نخستین تصاویر فصل یازدهم The Walking Dead از راه رسید

اکانت رسمی واکینگ دد در شبکه اجتماعی توییتر اخیرا نخستین تصاویر فصل یازدهم The Walking Dead را منتشر کرده است. سریال واکینگ دد، یک سریال ترسناک و درام است که بر اساس کمیک بوکی به همین نام ساخته و نخستین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی روی آنتن AMC رفت. تاکنون ۱۰ فصل منتشر شده و

کد خبر : 65788
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
نخستین تصاویر فصل یازدهم The Walking Dead از راه رسید


اکانت رسمی واکینگ دد در شبکه اجتماعی توییتر اخیرا نخستین تصاویر فصل یازدهم The Walking Dead را منتشر کرده است.

سریال واکینگ دد، یک سریال ترسناک و درام است که بر اساس کمیک بوکی به همین نام ساخته و نخستین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی روی آنتن AMC رفت. تاکنون ۱۰ فصل منتشر شده و داستان درباره گروهی از شخصیت‌ها است که سعی دارند از شیوع یک ویروس خطرناک و حمله زامبی‌ها جان سالم به در ببرند. اتفاقات در ابتدا حول محور ریک گرایمز می‌چرخید. با خروج این شخصیت از روند داستان، تمرکز حالا روی دیگر کاراکترهای قدیمی مانند دریل دیکسون، مگی گرین و کارول پلتیر قرار گرفته است. محصول AMC در یک برهه زمانی از پرطرفدارترین آثار سریالی بود اما بخش قابل‌توجهی از محبوبیت خود را از دست داده است.

فصل دهم واکینگ دد در آستانه اتمام فاز فیلمبرداری فصل دهم خود بود که همه‌گیری ویروس کرونا رخ داد. به بیان دقیق‌تر، تنها فیلمبرداری قسمت پایانی مانده بود. با رخ دادن این اتفاق، AMC زمان انتشار قسمت شانزدهم را برای چندین ماه به تعویق انداخت. علاوه بر این، شبکه آمریکایی دستور داد شش قسمت اضافی برای فصل دهم ساخته شود تا به نوعی تاخیر به وجود آمده را جبران کرده باشد. قبل از اینکه پخش قسمت‌های باقی مانده از فصل دهم آغاز شود، AMC به صورت رسمی اعلام کرد The Walking Dead با فصل یازدهم به انتهای خود می‌رسد.

اکانت رسمی واکینگ دد در شبکه اجتماعی توییتر چندی پیش نخستین تصاویر فصل یازدهم The Walking Dead را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت. تعداد تصاویر به رقم سه رسیده و شخصیت‌های مختلف مانند مگی، کارول، روزیتا، لیدیا و نیگان را حین تقابل با زامبی‌ها نشان می‌دهد. از آن‌جایی که اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، نمی‌توان گفت تمامی تصاویر از یک قسمت تهیه شده‌اند یا به قسمت‌های مختلف تعلق دارند. در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. (برای تماشای تصاویر جدید فصل یازدهم سریال واکینگ دد روی آن‌ها کلیک کنید)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.