نخست‌وزیر لیختن‌اشتاین می‌گوید دولت پرداخت‌های بیت‌کوین را می‌پذیرد و برای سرمایه‌گذاری ذخایر در بیت‌کوین آماده است – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] طبق گزارش ها، نخست وزیر لیختن اشتاین فاش کرده است که پرداخت بیت کوین برای برخی از خدمات دولتی پذیرفته خواهد شد. او گفت: «یک گزینه پرداخت با بیت کوین در راه است. پذیرش بیت کوین در لیختن اشتاین دانیل ریش، نخست وزیر لیختن اشتاین که به عنوان وزیر دارایی این کشور نیز فعالیت

کد خبر : 357204
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
نخست‌وزیر لیختن‌اشتاین می‌گوید دولت پرداخت‌های بیت‌کوین را می‌پذیرد و برای سرمایه‌گذاری ذخایر در بیت‌کوین آماده است – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

طبق گزارش ها، نخست وزیر لیختن اشتاین فاش کرده است که پرداخت بیت کوین برای برخی از خدمات دولتی پذیرفته خواهد شد. او گفت: «یک گزینه پرداخت با بیت کوین در راه است.

پذیرش بیت کوین در لیختن اشتاین

دانیل ریش، نخست وزیر لیختن اشتاین که به عنوان وزیر دارایی این کشور نیز فعالیت می کند، گزارش داده است که لیختن اشتاین قصد دارد پرداخت های بیت کوین را برای برخی خدمات دولتی بپذیرد. او یکشنبه در مصاحبه ای با روزنامه آلمانی Handelsblatt بدون اشاره به زمان بندی مشخص گفت:

گزینه پرداخت با بیت کوین در راه است.

ریش توضیح داد که لیختن اشتاین قصد دارد بیت کوین را بپذیرد و بلافاصله بیت کوین را با فرانک سوئیس، پول ملی مبادله کند تا از خطرات نرخ ارز جلوگیری کند. او همچنین تصریح کرد که به این ارز دیجیتال وضعیتی برابر با فرانک سوئیس اعطا نخواهد شد.

نخست وزیر علاوه بر این به این خبرگزاری گفت که آماده سرمایه گذاری ذخایر دولتی در بیت کوین در آینده است.

هندلزبلات به نقل از وزارت دارایی گزارش داد که ذخایر لیختن اشتاین که در حال حاضر به حدود 2.23 میلیارد فرانک سوئیس (2.51 میلیارد دلار) می رسد، بیشتر در اوراق بهادار سرمایه گذاری شده است.

ریش در ادامه به نقل از رویترز گفت:

ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین هنوز هم بسیار خطرناک هستند. اما این ارزیابی البته می تواند تغییر کند.

در اکتبر 2019، قانونگذار لیختن اشتاین «قانون ارائه دهندگان خدمات فناوری رمز و قابل اعتماد» (مخفف TVTG در آلمانی) را تصویب کرد. دولت در آن زمان در اطلاعیه خود خاطرنشان کرد که با قانون جدید، لیختن اشتاین اولین کشوری است که به طور جامع اقتصاد رمزی را تنظیم می کند.

نظر شما در مورد برنامه دولت لیختن اشتاین برای پذیرش پرداخت بیت کوین و امکان سرمایه گذاری ذخایر در بیت کوین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.