نخست‌وزیر استرالیا قول داد که میلیون‌ها شغل جدید در عرصه انتخابات ایجاد کند

[ad_1] سیدنی (رویترز) – نخست وزیر استرالیا، اسکات موریسون، روز سه‌شنبه، پس از اینکه رقیب اصلی‌اش در مورد نرخ بیکاری سوالاتی را مطرح کرد، مشاغل را سرلوحه کارزار انتخاباتی خود قرار داد و وعده داد که طی پنج سال آینده 1.3 میلیون شغل دیگر ایجاد کند. آنتونی آلبانیز، رهبر اپوزیسیون روز دوشنبه – در روز

کد خبر : 192009
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۳
نخست‌وزیر استرالیا قول داد که میلیون‌ها شغل جدید در عرصه انتخابات ایجاد کند

[ad_1]

سیدنی (رویترز) – نخست وزیر استرالیا، اسکات موریسون، روز سه‌شنبه، پس از اینکه رقیب اصلی‌اش در مورد نرخ بیکاری سوالاتی را مطرح کرد، مشاغل را سرلوحه کارزار انتخاباتی خود قرار داد و وعده داد که طی پنج سال آینده 1.3 میلیون شغل دیگر ایجاد کند.

آنتونی آلبانیز، رهبر اپوزیسیون روز دوشنبه – در روز اول مبارزات انتخاباتی – در انتخاباتی که بر رشد دستمزدها و فشارهای هزینه زندگی متمرکز بود، به سوالات خبرنگاران در مورد نرخ بهره استرالیا و تعداد بیکاری پاسخ نداد.

موریسون در بیانیه‌ای گفت: «ما در هیئت مدیره برنامه‌های اثبات شده‌ای برای ارائه این … مشاغل جدید داریم. «تقویت اشتغال‌زایی به سطوحی که حتی قبل از همه‌گیری شاهد بودیم، کلید برنامه ما برای اقتصاد قوی‌تر است.»

دو نظرسنجی روز دوشنبه نشان داد که حزب کارگر چپ میانه آلبانیز در انتخاباتی که در 21 مه برگزار می شود از ائتلاف محافظه کار لیبرال-حزب ملی پیشی گرفته است، حتی در حالی که نشان می دهد نخست وزیر برتری خود را به عنوان رهبر مورد نظر کشور افزایش داده است.

موریسون گفت: «با وجود آتش‌سوزی، سیل، بیماری همه‌گیر، رکود جهانی، اجبار اقتصادی از سوی چین و اکنون جنگ در اروپا»، دولت او نرخ بیکاری را از 5.7 درصد در زمان خروج حزب کارگر از 5.7 درصد به 4 درصد کاهش داده است. دفتر در سال 2013

جاش فریدنبرگ، خزانه دار گفت، مشاغل جدید «در سرتاسر اقتصاد» ایجاد خواهند شد. او به کانال هفت گفت: «ما شاهد ایجاد مشاغل بیشتری خواهیم بود.

به نظر می رسد نرخ بیکاری استرالیا برای اولین بار از اوایل دهه 1970، چند ماه جلوتر از پیش بینی های بانک مرکزی، به محدوده 3 درصد می رسد و برخی از اقتصاددانان پیش بینی می کنند که این نرخ ممکن است کمتر از پیش بینی بودجه 3.75 درصد باشد.

همچنین پیش‌بینی می‌شد که رشد دستمزدها سرعت بگیرد، اما نه به اندازه‌ای که از تورم پیشی بگیرد، به این معنی که درآمدهای واقعی امسال کاهش می‌یابد.

برای آرام کردن رأی دهندگان ناراضی، بودجه در ماه مارس معافیت مالیاتی را برای 10 میلیون نفر از افراد کم درآمد و متوسط ​​افزایش داد و پرداخت های نقدی یکباره برای بازنشستگان و کاهش موقت مالیات بر سوخت را پیشنهاد کرد.

(گزارش توسط رنجو خوزه؛ ویرایش توسط سام هلمز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.