نحوه گرفتن حیوانات خانگی در تعطیلات ساحلی

افراد زیادی خواب تعطیلات ساحلی را می بینند ، اما در گرفتن تعطیلات دریغ می کنند زیرا آنها نمی خواهند حیوان خانگی را پشت سر بگذارند. با این وجود نیازی به تسویه حساب در یک لانه خانه یا حیوان خانگی نیست. می توانید در تعطیلات ساحلی با حیوان خانگی خود کمی در زیر نور آفتاب

کد خبر : 9210
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۹:۲۵
نحوه گرفتن حیوانات خانگی در تعطیلات ساحلی


افراد زیادی خواب تعطیلات ساحلی را می بینند ، اما در گرفتن تعطیلات دریغ می کنند زیرا آنها نمی خواهند حیوان خانگی را پشت سر بگذارند. با این وجود نیازی به تسویه حساب در یک لانه خانه یا حیوان خانگی نیست. می توانید در تعطیلات ساحلی با حیوان خانگی خود کمی در زیر نور آفتاب لذت ببرید. یافتن محل های اقامت در ساحلی که از حیوانات خانگی شما استقبال کند ، از همیشه آسان تر است و کمی برنامه ریزی و آماده سازی اضافی همه چیزهایی است که برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات در کنار حیوان خانگی شما لازم است.

مراحل

  • تصویری با عنوان از حیوانات خانگی در تعطیلات ساحلی استفاده کنید مرحله 1


    1
    حتماً ساحلی را انتخاب کنید که به حیوانات خانگی امکان پذیر باشد. برای تعیین حیوان خانگی بودن ساحل از اینترنت استفاده کنید. می توانید به وب سایت یک ساحل ، لیست سواحل مناسب حیوانات خانگی یا بخش پارک ها و تفریحات شهری که در آن سفر خواهید کرد ، نگاه کنید. آنها در مورد هرگونه محدودیت در حیوانات خانگی در سواحل محلی از جمله محدودیت های فصلی که سگ ها فقط در فصل خارج از ساحل مجاز به ساحل هستند ، به شما خواهند گفت.[1]
  • برخی از سواحل ، به ویژه سواحل خصوصی ، به شما اجازه نمی دهند حیوان خانگی خود را در آنها داشته باشید. به عنوان مثال ، کالیفرنیا بهترین سواحل حیوانات خانگی در آمریکا را دارد ، اما هنوز هم احتمالاً برخی از سواحل در آن وجود دارد که اجازه ورود حیوانات خانگی را نمی دهند.
  • تصویری با عنوان حیوانات خانگی را در تعطیلات ساحلی ببرید مرحله 2

    2
    هتلی مناسب حیوانات خانگی پیدا کنید. وب سایت هایی را بررسی کنید که لیست هتل های مناسب حیوانات خانگی ، استراحتگاه ها ، اجاره خانه ها و امکانات تختخواب و صبحانه را ذکر کرده اند. بیشتر اقامتگاه هایی که حیوانات خانگی را می پذیرند در وب سایت های خود به عنوان حیوان خانگی دوستانه تبلیغ می کنند.[2]
  • اگر یک استراحتگاه ساحلی دارای اقامتگاه هایی مناسب حیوانات اهلی باشد ، پس احتمالاً در آنجا نیز از حیوان خانگی شما در ساحل استقبال می شود.
  • اگر مطمئن نیستید که هتل حیوانات خانگی را می پذیرد ، با آنها تماس بگیرید و از آنها س askال کنید. قبل از اقدام به رزرو بهتر است بدانید که آیا از حیوان خانگی شما استقبال می شود یا خیر.
  • انتظار پرداخت سپرده حیوان خانگی را دارید. بیشتر هتل ها شبی حیوانات خانگی را بین 10 تا 30 دلار دریافت می کنند.
  • تصویری با عنوان حیوانات خانگی را در تعطیلات ساحلی گام 3

    3
    اقامتگاه های مختلفی را در نظر بگیرید. هنگام تعطیلات ، هتل ها تنها گزینه شما برای اقامت نیستند. خانه اجاره ای ، آپارتمان یا سایر گزینه هایی را که ممکن است مناسب حیوانات خانگی باشد در نظر بگیرید. همچنین می توانید سعی کنید در کنار دوست یا عضوی از خانواده که حیوان خانگی شما و شما را دوست دارد ، بمانید.[3]
  • به عنوان مثال ، کمپ زدن در ساحل با برخی از حیوانات خانگی به خوبی کار می کند. این یک روش خوب برای نزدیک نگه داشتن حیوان خانگی شما است و شما می توانید یک کمپینگ ، یک کابین ساحل یا یک سایت RV در امتداد بسیاری از خطوط ساحلی پیدا کنید.
  • خانه های اجاره ای برای تعطیلات می توانند گزینه مناسبی برای تعطیلات با حیوان خانگی شما باشند ، خصوصاً اگر خانه متعلق به فردی باشد که حیوانات خانگی نیز دارد. اگر صاحب خانه به حیوانات خانگی عادت کرده باشد ، ممکن است تمایل بیشتری داشته باشد که به شما اجازه دهد خانه خود را نیز به آنجا بیاورید.
  • تصویری با عنوان از حیوانات خانگی در تعطیلات ساحلی استفاده کنید مرحله 4

    4
    نحوه سفر به مقصد ساحلی خود را تعیین کنید. ممکن است حیوان خانگی خود را در تعطیلات با خود همراه کنید تا نحوه رسیدن به مکانی که می خواهید تنظیم کنید. اکثر حیوانات خانگی کوچک می توانند به طرق مختلف سفر کنید، در حالی که حیوانات خانگی بزرگ احتیاج دارند مسافرت با ماشین یا RV[4]

    تبلیغات

  • در بعضی موارد ، ایده خوبی است که حیوان خانگی خود را آماده کنید برای رانندگی طولانی با سوار کردن آنها بر روی درایوهای کوتاه ، ترس آنها را راحت کند.
  • اگر مسافرت با هواپیما، شما باید در مورد مقررات مربوط به آوردن حیوان خانگی خود با شرکت هواپیمایی مشورت کنید.
  • بعضی از حیوانات خانگی هر مسافرت را که انتخاب کنید راحت نیستند. اگر در مورد حیوان خانگی شما چنین است ، ترک خانه را در نظر بگیرید. اوقات بهتری نسبت به کنار آمدن با استرس مسافرت با یک حیوان خانگی خواهد داشت.


  • لینک منبع :
    هوشمندنیوز

    آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    ای کافی شاپ
    مدیریت حرفه ای کافی شاپ
    خبره
    حقوقدان خبره
    و حرفه ای
    سرآشپز حرفه ای
    آموزش مجازی تعمیرات موبایل
    آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
    آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.