نحوه معامله نفت در میان افزایش قیمت انرژی

[ad_1] محدودیت‌های عرضه در بازارهای انرژی باعث شده است که کالاهایی مانند گاز طبیعی و گندم به بالاترین حد خود برسند، در حالی که قیمت نفت در فاصله نزدیکی با بالاترین سطح بی سابقه از قبل از رکود مالی سال 2008 قرار دارد. در مثال ایده تجارت این هفته، نحوه معامله نفت در میان افزایش

کد خبر : 176455
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
نحوه معامله نفت در میان افزایش قیمت انرژی

[ad_1]

محدودیت‌های عرضه در بازارهای انرژی باعث شده است که کالاهایی مانند گاز طبیعی و گندم به بالاترین حد خود برسند، در حالی که قیمت نفت در فاصله نزدیکی با بالاترین سطح بی سابقه از قبل از رکود مالی سال 2008 قرار دارد.

در مثال ایده تجارت این هفته، نحوه معامله نفت در میان افزایش قیمت انرژی را بررسی می کنیم که می توانید از آن به عنوان مبنایی برای ایجاد ایده تجاری خود استفاده کنید.












CFD کالا: WTI نفت خام CFD
حساب Trade.MT4 / Trade.MT5: WTI
تاریخ ایده: 8 مارس 2022
خط زمانی: 1-2 هفته
سطح ورودی: 131.50
سطح هدف: 156.50
سطوح توقف ضرر: 106.50
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 2%
خطر: بالا

در تجارت.MT4 و تجارت.MT5 حساب به شما این امکان را می دهد که با استفاده از CFD در جهت قیمت کالاها حدس بزنید. این بدان معناست که شما می توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت ها سود ببرید. در این مطلب درباره CFD ها بیشتر بدانید نحوه معامله CFD ها مقاله.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیشتر از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود یا تمرین بر روی یک حساب آزمایشی ابتدا دانش خود را قبل از سرمایه گذاری بسازید.

چرا قیمت نفت را در حال حاضر معامله کنیم؟

تحلیلگران بانک‌های سرمایه‌گذاری مانند جی پی مورگان پیش‌بینی می‌کنند در صورت ادامه اختلال در عرضه روسیه، پتانسیل نفت به 185 دلار در هر بشکه برسد. از ابتدای این ماه، قیمت نفت بیش از 35 درصد افزایش یافت و به بیش از 130 دلار در هر بشکه رسید.

روسیه با 12 درصد سهم بازار یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت در جهان است. تقریبا نیمی از کل نفت روسیه به اروپا می رود و چین بزرگترین واردکننده نفت روسیه است. تاکنون کشورهایی مانند آلمان تمایلی به ممنوعیت صادرات انرژی از روسیه نداشته اند.

با این حال، دولت‌ها در حال حاضر به دنبال راه‌هایی برای از بین بردن نفت روسیه در سال جاری هستند و جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، تلاش می‌کند تا از ونزوئلا و عربستان سعودی نفت جایگزین کند. این وضعیت احتمالاً قیمت نفت را بالا نگه می دارد زیرا آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده اعلام کرد که آنها در حال بررسی ممنوعیت واردات نفت و گاز روسیه هستند.

شایان ذکر است که بازارهای انرژی در شرایط جوی کنونی بسیار بی ثبات هستند. این می تواند خبر خوبی برای معامله گران باشد زیرا می تواند به معنای نوسانات بیشتر قیمت باشد. با این حال، تکنیک های مدیریت ریسک مناسب در جهت ایمن سازی نوسانات بسیار مهم هستند. دریاسالارها طیف وسیعی از حفاظت از نوسانات ابزاری برای استفاده شما

قیمت نفت خام به بالاترین حد خود رسیده است

در نمودار بلندمدت ماهانه نفت خام WTI (وست تگزاس اینترمدیت) نشان داده شده در زیر، واضح است که قیمت نفت در حال نزدیک شدن به بالاترین سطح قیمت ثبت شده در جولای 2008 (خط افقی سیاه) است.

منبع: دریاسالاران متاتریدر 5، WTI، ماهانه – محدوده داده: از 1 ژانویه 2007 تا 8 مارس 2022، در 8 مارس 2022 در ساعت 7:00 صبح به وقت گرینویچ انجام شد. لطفا توجه داشته باشید: عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

در زیر نمودار قیمت نفت در نمودار 4 ساعته آمده است. در حال حاضر، روند صعودی اخیر را نشان می دهد که توسعه یافته است. خطوط آبی، قرمز و سبز میانگین‌های متحرک نمایی (EMA) هستند که برای میانگین قیمت یک بازار در تعداد ثابتی از میله‌ها استفاده می‌شوند. اینها برای کمک به شناسایی و تأیید روند استفاده می شوند.

منبع: دریاسالاران متاتریدر 5، WTI، H4 – محدوده داده: از 20 ژانویه 2022 تا 8 مارس 2022، در 8 مارس 2022 در ساعت 7:00 صبح به وقت گرینویچ انجام شد. لطفا توجه داشته باشید: عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

در حال حاضر، EMA 20 بالاتر از EMA 50 است که بالاتر از EMA 100 است. این نشان می دهد که خریداران همچنان کنترل بازار را در دست دارند و میانگین قیمت بازار بالاتر می رود. ابزارهای مختلفی برای تحلیل تکنیکال وجود دارد که معامله‌گران از آنها برای کمک به فرآیند تصمیم‌گیری استفاده می‌کنند.

می‌توانید درباره شاخص‌های فنی در کتابخانه Admiral Forex Indicators و اطلاعات بیشتری درباره استراتژی‌های تجارت نفت بدانید.

یک ایده تجاری مثال برای WTI CFD نفت خام

بر اساس تجزیه و تحلیل بالا، یک ایده تجاری مثال برای CFD نفت خام WTI می تواند به شرح زیر باشد:

  • بازار را در شکست نوسان اخیر در 131.50 خرید کنید.
  • یک استاپ ضرر محافظ را در شکستن نوسان اخیر در 106.50 قرار دهید.
  • نسبت پاداش به ریسک 1:1 را هدف 156.50 قرار دهید.
  • ریسک خود را با حداکثر 2 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • خط زمانی = 1 تا 2 هفته.
  • اگر با اندازه موقعیت 0.1 لات معامله کرده اید، پس:

    • اگر به هدف شما رسید = 250.00 دلار سود
    • اگر استاپ ضرر شما به حد ضرر رسید = -250.00 دلار ضرر

عاقلانه است که به خاطر داشته باشید که بعید است قیمت نفت در یک خط مستقیم افزایش یابد و حتی ممکن است قبل از افزایش قیمت بسیار پایین‌تر هم بیاید، به خصوص با توجه به نوسانات بازارها در زمان کنونی.

بنابراین، مطمئن شوید که مدیریت ریسک خوبی را که یکی از مهمترین جنبه های تجارت موفقیت آمیز است، اعمال کنید. شما همیشه باید بدانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های مربوط به آن چقدر است.

شما می توانید این کار را با استفاده از ماشین حساب تجارت Admirals برای حساب Trade.MT4 انجام دهید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

منبع: Admirals Trading Calculator

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت، هزینه معاملات CFD است. این شامل:

  • گسترش. این تفاوت بین قیمت خرید و فروش یک ابزار است.

    • اسپرد معمولی دریاسالارها در نفت خام WTI 0.03 امتیاز است.

  • کمیسیون این هزینه برای انجام معامله خرید و فروش است.

    • از حساب Admirals Trade.MT4 هیچ کمیسیونی برای خرید یا فروش CFD های کالا وجود دارد.

  • مبادله می کند. این هزینه یک شبه برای انتقال موقعیت شما به روز بعد است.

    • کارمزد سوآپ فعلی برای نفت خام WTI از حساب Trade.MT4 برای موقعیت های خرید -0.00775 و برای موقعیت های فروش -0.03553 است.

جزئیات بیشتر را می توانید از صفحه مشخصات قرارداد Admirals بیابید.

چگونه معاملات CFD نفت خام WTI را در 4 مرحله انجام دهید

می توانید CFD نفت خام WTI و سایر موارد را معامله کنید کالا بازارها از حساب های Trade.MT4 یا Trade.MT5.

  1. برای دسترسی به اتاق معامله گر، یک حساب کاربری با Admirals باز کنید.
  2. برای باز کردن پلتفرم وب روی یکی از حساب‌های زنده یا آزمایشی خود بر روی Trade کلیک کنید.
  3. WTI را جستجو کنید در پایین پنجره Market Watch قرار گرفته و نماد را روی نمودار بکشید.
  4. از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.

منبع: Admirals Web Trader. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست.

برای معامله امروز نفت روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

آیا حرکت نفت را متفاوت می بینید؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و تجاری بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر معتقدید شانس بیشتری وجود دارد که قیمت نفت پایین تر حرکت می کند، سپس می توانید از یک حساب تجاری CFD (Contracts for Difference) که Admirals نیز ارائه می دهد، معامله کوتاه کنید.

حساب Trade.MT5 و Trade.MT4 به شما امکان می دهد با استفاده از CFD در مورد جهت قیمت کالاها حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت کالاها سود ببرید. در این مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

روش های دیگر برای تجارت قیمت نفت

یکی دیگر از راه های معامله با افزایش احتمالی قیمت نفت، معامله سهام نفت است. شرکت های نفتی که در استخراج، پالایش و توزیع نفت نقش دارند، احتمالاً از افزایش قیمت نفت سود خواهند برد.

هفته گذشته، وارن بافت، سرمایه‌گذار افسانه‌ای اعلام کرد که 4.5 میلیارد دلار سهام در شرکت انرژی Occidental Petroleum دارد. قیمت سهام در سال جاری 70 درصد افزایش یافته است.

Admirals طیف گسترده‌ای از سهام نفتی را ارائه می‌کند که می‌توانید در آنها معامله کنید و در آنها سرمایه‌گذاری کنید. در مقاله «بهترین سهام نفتی برای تماشا در سال 2022» بیشتر بدانید.

با کارگزاری که امنیت شما را در اولویت قرار می دهد معامله کنید!

  • امنیت صندوق مشتری اضافی، تا سقف 100000 دلار برای مشتریان Admiral Markets AS Jordan Ltd.
  • بیمه حفاظت از وجوه مشتری تا سقف 100000 یورو برای مشتریان Admirals Markets Cyprus Ltd.
  • محافظت از تعادل منفی برای محافظت در برابر حرکات نامطلوب در بازار که باعث می شود حساب شما به زیر صفر برسد – برای مشتریانی که با Admiral Markets Cyprus Ltd معامله می کنند.
  • حفاظت از نوسانات حداکثر لغزش قیمت و ضرر در هر دو سفارش بازار و توقف را محدود کنید.
  • ویژگی های فنی پیشرفته برای مدیریت ریسک شخصی شما (توقف های جزئی و غیره)
  • با استفاده از CFD ها معامله طولانی و کوتاه کنید و به طور بالقوه از بازارهای رو به رشد و نزولی سود ببرید.
وبینارهای تجاری پیشرفته

جدیدترین روندهای معاملاتی را کشف کنید، استراتژی های عملی دریافت کنید و از ابزارهای رایگان لذت ببرید.

به وبینارهای پیشرفته بپیوندید

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ندارد، خواه بر اساس محتوا باشد یا نباشد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل، جیتان سولانکی (تحلیلگر)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.