نحوه معامله متا پس از عملکرد Q1

[ad_1] متا پلتفرم بهترین سهام FAANG در سه ماهه اول سال 2023 بود. FAANG مخفف سهام های فناوری فیس بوک (اکنون متا)، اپل، آمازون، نتفلیکس و گوگل (الفبای فعلی) است و توسط میزبان “Mad Money” ایجاد شده است. در CNBC جیم کرامر. او اکنون نام اختصاری را به MAMAA به روز کرده است تا بزرگترین

کد خبر : 343247
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
نحوه معامله متا پس از عملکرد Q1

[ad_1]

متا پلتفرم بهترین سهام FAANG در سه ماهه اول سال 2023 بود. FAANG مخفف سهام های فناوری فیس بوک (اکنون متا)، اپل، آمازون، نتفلیکس و گوگل (الفبای فعلی) است و توسط میزبان “Mad Money” ایجاد شده است. در CNBC جیم کرامر. او اکنون نام اختصاری را به MAMAA به روز کرده است تا بزرگترین سهام فناوری: مایکروسافت، آلفابت، متا، آمازون و اپل را نشان دهد.

سهام متا بیش از 75 درصد از بالاترین رکورد خود در ژوئیه 2021 به پایین‌ترین مقدار خود در اکتبر 2022 رسید. با این حال، در سه ماهه اول سال 2023، قیمت سهام 76 درصد بالاتر بسته شد. درباره اینکه چه چیزی منجر به این عملکرد بهتر شده است و اینکه آیا تحلیلگران معتقدند روند صعودی یا نزولی بیشتری در راه است، بیشتر بدانید.











موجودی: متا پلتفرم شرکت
نماد برای حساب Invest.MT5: متا
تاریخ ایده: 4 آوریل 2023
خط زمانی: 1-6 ماهگی
سطح ورودی: 218.00 دلار
سطح هدف: 307.00 دلار
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیش از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود برای از دست دادن سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود یا تمرین بر روی یک حساب آزمایشی ابتدا دانش خود را قبل از سرمایه گذاری بسازید.

معاملات متا سهام پس از عملکرد Q1

سهام متا در سه ماهه اول سال 2023 76 درصد افزایش یافت که بسیار بالاتر از بهترین عملکرد بعدی سهام FAANG اپل که حدود 26 درصد رشد داشت. این یک چرخش بزرگ از سقوط بازار نزولی سهام متا در سال 2022 است.

چند دلیل به افزایش قیمت سهام آن نسبت داده شده است. متا – همراه با سایر غول های فناوری – از موج بزرگی از کاهش مشاغل خبر داد. قرار است بیش از 21000 کارمند طی دو مرحله شغل خود را از دست بدهند. با این وجود تاسف‌آور، برای سهامداران مثبت است زیرا هر پس‌اندازی می‌تواند منجر به رشد یا نتیجه نهایی شود.

طی چند سال گذشته، متا جایگاه خود را در فضای پلتفرم اجتماعی به TikTok از دست داد. با این حال، TikTok اکنون با نظارت قانونگذاران در ایالات متحده و بریتانیا مواجه است که در آینده بلند مدت آن تردید دارند. سرمایه گذاران این را به عنوان یک پتانسیل برای فیس بوک متا – یکی از پلتفرم های اجتماعی اصلی می دانند.

متا در آخرین گزارش درآمد سه ماهه چهارم خود، برآوردهای تحلیلگران را نادیده گرفت اما بازخرید سهم 40 میلیارد دلاری را اعلام کرد. این نوعی پس دادن به سهامداران است که در آن شرکت ها سهام خود را بازخرید می کنند تا تعداد سهام در بازار آزاد کاهش یابد و در نتیجه ارزش سهام باقی مانده افزایش یابد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت، اظهار داشت که سال 2023 «سال کارایی» است که به سهام کمک می کند تا پس از انتشار درآمد، بیش از 18 درصد افزایش یابد. با این حال، نگرانی ها همچنان پابرجاست. متا سال گذشته حدود 10 میلیارد دلار از درآمد تبلیغاتی خود را به دلیل سیاست های جدید حفظ حریم خصوصی اپل برای آیفون خود از دست داد. در حالی که متا اکنون از هوش مصنوعی برای هدف قرار دادن کاربران با تبلیغات بسیار بهتر استفاده می کند، باید دید که آیا می تواند کسری از دست رفته را جبران کند یا خیر.

یکی دیگر از نگرانی ها پروژه متاورس در حال سوختن نقدینگی است که 13.7 میلیارد دلار در سال گذشته و 10.2 میلیارد دلار در سال قبل از دست داده است. سرمایه گذاران ممکن است امیدوار به تغییر بیشتر به سمت هوش مصنوعی (AI) باشند که به سهامی مانند Nividia کمک کرد تا تنها در سه ماهه اول 90 درصد رشد کنند.

بسیاری از اخبار خوب در مورد متا ممکن است از قبل در سهام قیمت گذاری شده باشند، اما اگر بتواند به وعده های خود به سهامداران عمل کند، هنوز فرصتی برای ادامه روند وجود دارد.

پیش بینی متا سهام – تحلیلگران چه می گویند؟

بر اساس نظرسنجی تحلیلگرانی که توسط TipRanks برای پیش بینی متا سهام در 3 ماه گذشته انجام شده است، در حال حاضر 38 رتبه خرید، 7 نگهداری و 3 رتبه فروش در سهام وجود دارد. بالاترین سطح قیمت برای پیش بینی سهام متا 307.00 دلار با کمترین قیمت هدف 110.00 دلار است.

میانگین قیمت هدف برای پیش بینی سهام متا 231.38 دلار است.

منبع: TipRanks، 4 آوریل 2023

یک ایده تجارت مثال برای را متا قیمت سهام

یک ایده تجاری مثال برای قیمت سهم متا می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را در فاصله زمانی بالاتر از 218.00 دلار بخرید تا نوسانات فعلی امکان پذیر باشد.
  • هدف درست زیر بالاترین هدف قیمت تحلیلگر 307.00.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • خط زمانی = 1 تا 6 ماه
  • در صورت خرید 10 سهم متا:

    • در صورت رسیدن به هدف = 890.00 دلار سود بالقوه (307.00 – 218.00 دلار * 10 سهم).

به یاد داشته باشید که بازارها بالا و پایین می‌روند و بعید است قیمت سهم در یک خط مستقیم بالا رود. در واقع، حتی ممکن است قبل از افزایش آن بسیار پایین‌تر هم برود، به‌ویژه با توجه به اینکه قیمت سهام متا تا چه حد افزایش یافته است.

مطمئن شوید که مدیریت ریسک خوبی دارید و همیشه می دانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های مربوط به آن و همچنین هزینه ها.

با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام ایالات متحده را با کمیسیون از 0.02 دلار به ازای هر سهم خریداری و بفروشید. این به این معنی است که خرید 10 سهم در سهام متا منجر به کارمزد 0.20 دلاری (0.02 دلار * 10 سهم) برای انجام معامله هر طرف می شود.

حداقل کارمزد تراکنش 1 دلاری وجود دارد. بنابراین، ایده تجارت مثال بالا در مجموع فقط 1 دلار کمیسیون به دست می آورد!

نحوه خرید متا سهام در 4 مرحله

با Admirals می توانید سهام شرکت هایی مانند Meta را خریداری کنید با کارمزد کم فقط 0.02 دلار به ازای هر سهم و حداقل کمیسیون پایین فقط 1 دلار در سهام ایالات متحده.

  1. برای دسترسی به اتاق معامله‌گران، یک حساب کاربری با Admirals باز کنید.
  2. برای باز کردن پلتفرم وب روی یکی از حساب‌های زنده یا آزمایشی خود بر روی Trade کلیک کنید.
  3. سهام خود را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید.
  4. از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.
منبع: Admirals MetaTrader 5 Web Trader. متا (FB سابق). ماهانه. تاریخ: 1 مه 2012 تا 4 آوریل 2023، ثبت شده در 4 آوریل 2023. عملکرد گذشته شاخص قابل اعتمادی از نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست.

برای معامله سهام متا امروز روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

میبینی قیمت سهام متا حرکت متفاوت؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و معاملاتی بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهام متا کاهش یابد، می توانید از یک حساب معاملاتی CFD (Contracts for Difference) که Admirals نیز ارائه می کند، معامله کوتاه کنید.

حساب Trade.MT5 و Trade.MT4 به شما این امکان را می دهد که با استفاده از CFD در مورد جهت قیمت سهام و سهام حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از هر گونه تصمیم سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کافی داشته باشید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر تصمیم سرمایه‌گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می‌شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل، Jitanchandra Solanki (تحلیلگر)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.