نحوه معامله شل پس از رکورد سود در سه ماهه دوم

[ad_1] فصل درآمد به خوبی در حال انجام است و شرکت های نفت و گاز بدون شک تا کنون بسیاری از توجهات را ربوده اند. این موضوع چندان شگفت‌انگیز نیست، زیرا قیمت‌های بالای انرژی همچنان به سودهای بی سابقه برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ نفت و گاز در سه ماهه دوم تبدیل می‌شود. هفته گذشته،

کد خبر : 237112
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
نحوه معامله شل پس از رکورد سود در سه ماهه دوم

[ad_1]

فصل درآمد به خوبی در حال انجام است و شرکت های نفت و گاز بدون شک تا کنون بسیاری از توجهات را ربوده اند.

این موضوع چندان شگفت‌انگیز نیست، زیرا قیمت‌های بالای انرژی همچنان به سودهای بی سابقه برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ نفت و گاز در سه ماهه دوم تبدیل می‌شود. هفته گذشته، نوبت شل بود تا سود سه ماهه دوم را اعلام کند و سهامداران را ناامید نکردند.

یاد بگیرید چگونه، و چرا، برای معامله سهام شل در زیر.











موجودی: Shell Plc
نماد برای حساب Invest.MT5: SHEL.UK
تاریخ ایده: 2 آگوست 2022
خط زمانی: 6-12 ماهگی
سطح ورودی: 2200p
سطح هدف: 2,726p
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیش از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. بنابراین، شما باید هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید. برای درک سطوح تحمل ریسک خود از کوچک شروع کنید یا ابتدا در یک حساب آزمایشی تمرین کنید تا دانش خود را قبل از سرمایه گذاری افزایش دهید.

چرا سهام در شل بخریم؟

بر کسی پوشیده نیست که قیمت انرژی در حال حاضر بالا است.

نگرانی‌ها در مورد عرضه جهانی نفت و گاز، که پیش از این در تلاش بود تا تقاضا را در ابتدای سال حفظ کند، با درگیری‌های جاری در اوکراین بدتر شده است. این امر منجر به معاملات نفت و گاز در بالاترین سطح خود برای مدت طولانی شده است.

این افزایش قیمت ها کمک زیادی به سطوح بالای تورمی که در حال حاضر در سراسر جهان شاهد آن هستیم، داشته است. آنها همچنین سود زیادی را برای شرکت های نفت و گاز مانند شل به همراه داشته اند.

هفته گذشته، شل نتایج سه ماهه دوم خود را منتشر کرد که در آن سود رکوردشکنی را گزارش کرد که نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شد. رکورد سه ماهه قبلی آنها تنها سه ماه قبل، در سه ماهه اول امسال ثبت شده بود.

در حالی که شل تصمیم گرفت سود سهام خود را در سه ماهه دوم ثابت نگه دارد، اما برنامه جدید بازخرید 6 میلیارد دلاری سهام را اعلام کرد که پس از خریدهای 8.5 میلیارد دلاری انجام شده در نیمه اول سال انجام شد.

بازپرداخت سهام در بین سرمایه گذاران محبوب است زیرا، مانند پرداخت سود سهام، ابزاری برای بازگرداندن وجوه نقد اضافی به سهامداران است – اغلب به روش مالیاتی کارآمدتر.

با ایجاد تقاضا، شرکت‌ها فشار صعودی را بر قیمت سهام خود اعمال می‌کنند، در حالی که به طور همزمان تعداد سهام در گردش را کاهش می‌دهند که فشار صعودی بر قیمت را بیشتر تقویت می‌کند.

چیزهای زیادی در مورد چشم انداز اقتصادی فعلی نامشخص است، با این حال، تا زمانی که قیمت نفت و گاز بالا بماند، می توان انتظار داشت که تولیدکنندگانی مانند شل همچنان به نتایج قوی دست پیدا کنند.

با این وجود، چشم انداز رکود اقتصادی در آینده نزدیک را نمی توان رد کرد، به ویژه پس از اینکه ایالات متحده دومین سه ماهه متوالی رشد منفی خود را در هفته گذشته گزارش داد.

قیمت کالاهایی مانند نفت و گاز به طور سنتی همبستگی مثبت قوی با رشد اقتصادی دارد. به این معنی که وقتی اقتصاد منقبض می شود، تقاضای نفت و گاز معمولاً آسیب می بیند. بنابراین، هر کسی که قصد خرید سهام شل را دارد، باید این ریسک را با مزایای بالقوه به دقت ارزیابی کند.

پیش بینی سهام شل – تحلیلگران چه می گویند؟

بر اساس نظرسنجی تحلیلگرانی که توسط TipRanks برای پیش بینی سهام شل در 3 ماه گذشته انجام شده است، در حال حاضر 14 رتبه خرید، 1 نگه داشتن و 0 فروش بر روی سهام وجود دارد. بالاترین سطح قیمت برای پیش بینی سهام شل 3200p و پایین ترین قیمت هدف 2025p است.

میانگین قیمت پیش بینی شده برای سهام شل 2726.86 p است که نشان دهنده بیش از 26 درصد افزایش نسبت به سطوح در زمان نگارش است.

منبع: TipRanks – 2 اوت 2022

نمونه ای از ایده معاملاتی برای سهام شل

یک ایده تجاری مثال برای قیمت سهام شل می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را با شکست بالاتر از 2200p خریداری کنید تا نوسانات فعلی بازار امکان پذیر باشد.
  • هدف درست زیر میانگین قیمت هدف تحلیلگر در 2726p.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • جدول زمانی = 6 تا 12 ماه
  • در صورت خرید 100 سهم شل:
    • o در صورت رسیدن به هدف = 526 پوند سود بالقوه (2726p – 2200p *100 سهم).

مهم این است که به یاد داشته باشید که قیمت سهم بعید است که در یک خط مستقیم افزایش یابد و حتی ممکن است قبل از افزایش، در صورتی که اصلاً افزایش یابد، بسیار پایین‌تر هم بیاید. این امر به ویژه در حال حاضر با توجه به سطح عدم اطمینان و نوسان در بازارهای سهام جهانی صادق است.

بنابراین، مطمئن شوید که مدیریت ریسک را به خوبی اعمال کنید، که یکی از مهمترین جنبه های تجارت موفق است. شما همیشه باید بدانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و چه خطراتی در آن وجود دارد.

عامل دیگری که باید در نظر بگیرید کمیسیون است که می تواند سود شما را کاهش دهد. با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام شل را با کارمزد 0.1 درصد به ازای هر سهم و حداقل کمیسیون 1p خریداری کنید.

نحوه خرید سهام شل در 4 مرحله

با Admirals، می توانید سهام بیش از 4300 شرکت از جمله Shell را با شرایط رقابتی خریداری کنید. برای خرید سهام شل، این 4 مرحله را دنبال کنید:

  • برای دسترسی به اتاق معامله‌گران، یک حساب Invest.MT5 با Admirals باز کنید.
  • روی “سرمایه گذاری” در کنار یکی از حساب های زنده یا آزمایشی خود کلیک کنید تا پلت فرم وب باز شود.
  • سهام خود را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید.
  • از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.
منبع: Admirals MetaTrader وب تریدر – نمودار روزانه Shell Plc – سفارش جدید. تاریخ ضبط: 2 اوت 2022. عملکرد گذشته شاخص قابل اعتمادی برای نتایج آینده نیست.

برای خرید سهام شل امروز روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

آیا حرکت قیمت سهام پوسته را متفاوت می بینید؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و معاملاتی بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می‌کنید احتمال بیشتری برای کاهش قیمت سهام شل وجود دارد، می‌توانید از حساب معاملاتی CFD (Contracts for Difference) که Admirals نیز ارائه می‌کند، معامله کوتاه کنید.

حساب Trade.MT5 و Trade.MT4 به شما این امکان را می دهد که با استفاده از CFD در مورد جهت قیمت سهام حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در مقاله “چگونگی تجارت CFD” ما درباره CFD ها بیشتر بیاموزید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، تخمین ها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از هر گونه تصمیم سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کافی داشته باشید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر تصمیم سرمایه‌گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می‌شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل روبرتو ریورو، مشارکت کننده آزاد (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً اطمینان حاصل کنید که کاملاً درک می کنید خطرات درگیر.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.