نحوه تماس با Klook

[ad_1] Klook یک برنامه محبوب است که مستقیماً با جاذبه ها و مقصدها کار می کند تا رزرو فعالیت های سفر را راحت تر و ارزان تر از شرکت های مسافرتی سنتی انجام دهد. اگر نیاز به تماس با Klook دارید ، انجام این کار برای شما نسبتاً آسان است. می توانید از منوی راهنما

کد خبر : 10439
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۷:۱۲
نحوه تماس با Klook

[ad_1]

Klook یک برنامه محبوب است که مستقیماً با جاذبه ها و مقصدها کار می کند تا رزرو فعالیت های سفر را راحت تر و ارزان تر از شرکت های مسافرتی سنتی انجام دهد. اگر نیاز به تماس با Klook دارید ، انجام این کار برای شما نسبتاً آسان است. می توانید از منوی راهنما در برنامه یا وب سایت آنها استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق ایمیل یا از طریق حساب های رسانه های اجتماعی آنها به بخش خدمات مشتری آنها پیام دهید.

مراحل

  • تصویری با عنوان Contact Klook مرحله 1


    1
    برنامه Klook را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید. نماد Klook را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود پیدا کرده و روی آن فشار دهید تا باز شود. اگر برنامه ندارید ، به فروشگاه برنامه خود مراجعه کنید و آن را به صورت رایگان بارگیری کنید.[1]
  • برای اینکه بتوانید از طریق آن با Klook تماس بگیرید ، باید در برنامه وارد حساب خود شوید. اگر حساب کاربری ندارید ، می توانید در عرض چند دقیقه حساب خود را بسازید.
  • تصویری با عنوان Contact Klook مرحله 3

    3
    گزینه “مرکز راهنما” را فشار دهید تا منوی راهنما بلند شود. در زیر گزینه های منو مربوط به کوپن ها ، جوایز و کارت های هدیه ، گزینه هایی برای تنظیمات حساب شما وجود دارد. در آن منو ، به دنبال گزینه ای با عنوان “مرکز راهنما” بگردید و آن را انتخاب کنید تا منوی سوالات متداول ظاهر شود.[3]
  • تصویری با عنوان Contact Klook مرحله 4

    4
    به پایین بروید و نماد “Ask Klook” را انتخاب کنید. از موضوعات و دسته های محبوب مشکلات رایج گذشته و به دنبال دکمه ای با عنوان “Ask Klook بپرسید” باشید. آن را برای نمایش منوی راهنمای گسترده انتخاب کنید.[4]
  • تصویری با عنوان Contact Klook مرحله 5

    5
    گزینه “پرسش عمومی” را انتخاب کنید تا فرم پرس و جو مطرح شود. اگر مشکلی یا مشکلی در رابطه با رزرواسیون دارید ، از فهرست گسترده راهنما استفاده کنید. برای تماس با Klook ، گزینه “س Inال عمومی” را انتخاب کنید تا فرم پیامی را که می توانید برای تماس با بخش خدمات مشتری استفاده کنید ، به شما نشان دهد.[5]
  • تصویری با عنوان Contact Klook مرحله 6

    6
    فرم را پر کنید و پاسخ دهید. نام و ایمیل خود را وارد کنید تا Klook بتواند با شما تماس بگیرد. در منوی کشویی با عنوان “مشکل شما چیست؟” گزینه ای را که بیشترین ارتباط را با مشکل شما دارد انتخاب کنید یا “دیگران” را انتخاب کنید. در قسمت “س Yourال شما” ، مشکل یا مسئله خود را با جزئیات توضیح دهید ، و همچنین هر قدم دیگری را که برای حل آن برداشته اید بردارید.
  • تصویری با عنوان Contact Klook مرحله 7

    7
    فرم را ارسال کنید و منتظر تماس Klook با شما باشید. برای ارسال پیام خود ، روی “ارسال” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. شما یک تأیید ایمیل دریافت خواهید کرد مبنی بر اینکه پیام شما دریافت شده و بخش خدمات مشتری به زودی به شما پاسخ خواهد داد.[6]

    نکته: اگر مسئله خاصی در ارتباط با مقصد سفر دارید ، کادر اختیاری با عنوان “مقصد” را پر کنید تا به Klook کمک کند راه حل های مشکل شما را محدود کند.

    تبلیغات

  • اگر بعد از 24 ساعت چیزی نشنیدید ، یک ایمیل پیگیری ارسال کنید و در مورد وضعیت مشکل خود س askingال کنید.
  • [ad_2]

    لینک منبع :
    هوشمندنیوز

    آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    ای کافی شاپ
    مدیریت حرفه ای کافی شاپ
    خبره
    حقوقدان خبره
    و حرفه ای
    سرآشپز حرفه ای
    آموزش مجازی تعمیرات موبایل
    آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
    آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

    برچسب ها : ، ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.