نحوه تجارت ویزا در آستانه سال جدید

[ad_1] همانطور که در پرتگاه سال جدید ایستاده ایم، چشم انداز اقتصادی همچنان نامشخص است. تورم بالا است، نرخ‌های بهره در بالاترین سطح خود در سال‌های اخیر قرار دارند و انتظار می‌رود که بسیاری از کشورها در ماه‌های آینده وارد رکود شوند. در این صورت، انتخاب سهام با هدف ایجاد بازدهی کوتاه مدت به طور

کد خبر : 296210
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
نحوه تجارت ویزا در آستانه سال جدید

[ad_1]

همانطور که در پرتگاه سال جدید ایستاده ایم، چشم انداز اقتصادی همچنان نامشخص است. تورم بالا است، نرخ‌های بهره در بالاترین سطح خود در سال‌های اخیر قرار دارند و انتظار می‌رود که بسیاری از کشورها در ماه‌های آینده وارد رکود شوند.

در این صورت، انتخاب سهام با هدف ایجاد بازدهی کوتاه مدت به طور فزاینده ای دشوار می شود. سرمایه گذارانی که در شرایط جوی فعلی وارد بازار می شوند باید هم صبور باشند و هم برای مقابله با نوسانات احتمالی در ماه های آینده آماده باشند.

علیرغم محیط چالش برانگیز اقتصادی، هنوز سهامی وجود دارد که به طور بالقوه آماده یک سال 2023 قوی هستند. ویزا یکی از این سهام است. بیایید ببینیم چرا.











موجودی: شرکت ویزا
نماد برای حساب Invest.MT5: V
تاریخ ایده: 19 دسامبر 2022
خط زمانی: 12 ماه
سطح ورودی: 215.00 دلار
سطح هدف: 250.00 دلار
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان خرید سهام و سهام از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان را می دهد.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیش از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. بنابراین، شما باید هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید. برای درک سطوح تحمل ریسک خود از کوچک شروع کنید یا ابتدا روی یک حساب آزمایشی تمرین کنید تا قبل از سرمایه گذاری در بازارهای زنده دانش خود را افزایش دهید.

چرا ویزای تجاری؟

با وجود همه شرکت‌های هیجان‌انگیز که در بازار سهام جهانی فهرست شده‌اند، سرمایه‌گذاری در یک شرکت تثبیت شده و بلو چیپ مانند ویزا ممکن است انتخابی کسل‌کننده به نظر برسد.

اما، وقتی صحبت از سرمایه گذاری می شود، گاهی اوقات خسته کننده خوب است! با ابهامی که در حال حاضر بازار سهام را فراگرفته است، شرکت ثابتی مانند ویزا که در بازار خود تثبیت شده و حجم زیادی از درآمد قابل اعتماد ایجاد می کند، دقیقا همان چیزی است که سرمایه گذاران باید به دنبال آن باشند.

یک غول جهانی

خود این شرکت نیاز به معرفی کمی دارد و با تقریباً 4 میلیارد کارت در گردش، احتمالاً می توان گفت که درصد نسبتاً زیادی از خوانندگان دارای یک کارت بدهی یا اعتباری هستند که نام شرکت مزین شده است.

مدل اصلی کسب و کار ساده است. هر بار که پرداختی با یکی از این 4 میلیارد کارت انجام می شود، در امتداد شبکه پرداخت ویزا حرکت می کند، امتیازی که ویزا درصدی از کل پرداخت را دریافت می کند.

ویزا که در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان فعالیت می‌کند، تقریباً 40 درصد از پرداخت‌های جهانی با کارت را در سال 2021 پردازش کرد. در کل سال منتهی به 30 سپتامبر 2022، شرکت پردازش پرداخت درآمد خالص 29 میلیارد دلار و درآمد خالص 15 میلیارد دلار گزارش کرد. به ترتیب 23 درصد و 21 درصد در سال به سال افزایش یافته است. شرکت های زیادی نمی توانند چنین حاشیه سودی داشته باشند.

عملکرد انعطاف پذیر بازار سهام

با وجود عملکرد مالی عالی، با بسته شدن بازار در 16 دسامبر، ویزا تا به امروز 4.5 درصد کاهش یافته بود. در حالی که این دقیقاً خارق العاده نیست، باید در زمینه بازار گسترده تر در نظر گرفته شود. در همین بازه زمانی، داوجونز و اس اند پی 500 که هر دو دارای ویزا هستند، به ترتیب با 9.4 درصد و 19.2 درصد کاهش یافتند.

بنابراین، اگرچه قیمت سهم ویزا در سال 2022 کاهش یافته است، اما عملکرد قابل توجهی از بازار گسترده تر داشته است.

روش ویزا برای ایجاد درآمد برای اقتصاد در حال توسعه مناسب است. به زبان ساده، هر چه مردم بیشتر خرج کنند، ویزا درآمد بیشتری دارد. با این وجود، این سهامی است که پتانسیل عملکرد قوی در تمام مراحل چرخه اقتصادی را دارد، همانطور که در سال جاری شاهد آن هستیم.

صرف نظر از چشم انداز اقتصادی، مردم مجبورند چیزهایی بخرند و با کاهش مصرف پول نقد در بسیاری از کشورها، حجم فزاینده ای از این خریدها با استفاده از کارت های اعتباری یا نقدی انجام می شود. این بدان معناست که ویزا باید بتواند به یک جریان قابل اعتماد درآمد وابسته باشد، صرف نظر از اینکه سال آینده برای اقتصاد جهانی چه خواهد بود.

با این حال، اشتباه نکنید، رکود اقتصادی و در نتیجه کاهش مصرف، خبر بدی برای ویزا خواهد بود. اما ویژگی‌های دفاعی سهام – و همچنین مقدار زیادی پول نقد و نسبت بدهی پایین آن – باید آن را قادر سازد تا از یک طوفان اقتصادی بالقوه عبور کند و در طرف دیگر رشد کند.

پیش بینی سهام ویزا – تحلیلگران چه می گویند؟

بر اساس نظرسنجی تحلیلگرانی که توسط TipRanks برای پیش‌بینی سهام ویزا در 3 ماه گذشته انجام شده است، در حال حاضر 17 رتبه خرید، 1 امتیاز نگهداری و 1 رتبه فروش در سهام وجود دارد. بالاترین سطح قیمت برای پیش بینی سهام ویزا 287.00 دلار با کمترین هدف قیمت 216.00 دلار است.

میانگین قیمت هدف برای پیش بینی سهام ویزا 250.44 دلار است.

منبع: TipRanks – 19 دسامبر 2022

یک ایده تجاری مثال برای قیمت سهام ویزا

یک ایده تجاری مثال برای قیمت سهم ویزا می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را در فاصله زمانی بالاتر از 215.00 دلار بخرید تا نوسانات فعلی بازار امکان پذیر باشد.
  • میانگین قیمت هدف تحلیلگر را روی 250.00 دلار هدف قرار دهید.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • خط زمانی = 12 ماه
  • در صورت خرید 10 سهم ویزا:
    • در صورت رسیدن به هدف = 350.00 دلار سود بالقوه (250.00 دلار – 215.00 دلار * 10 سهم).

به یاد داشته باشید که بازارها بالا و پایین می‌روند و بعید است قیمت سهم در یک خط مستقیم بالا رود. در واقع، حتی ممکن است قبل از اینکه بالا بیاید، بسیار پایین تر برود، اگر اصلاً بالا بیاید. این امر به ویژه در حال حاضر به دلیل بادهای معکوس قابل توجهی که در حال حاضر اقتصاد با آن مواجه است صادق است.

بسیار مهم است که مدیریت ریسک خوب را اعمال کنید و همیشه بدانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های مربوط به آن و همچنین هزینه ها.

با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام ایالات متحده را با کمیسیون از 0.02 دلار به ازای هر سهم خریداری و بفروشید. این به این معنی است که خرید 10 سهم در سهام ویزا به کمیسیونی معادل 0.20 دلار (0.02 دلار * 10 سهم) برای انجام معامله هر طرف منجر می شود.

حداقل کارمزد تراکنش 1 دلاری وجود دارد. بنابراین، ایده تجارت مثال بالا در مجموع تنها 1 دلار کمیسیون به دست می آورد.

نحوه خرید سهام ویزا در 4 مرحله

با Admirals می توانید سهام Visa و بیش از 4500 شرکت دیگر را خریداری کنید! برای خرید سهام ویزا مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای دسترسی به اتاق معامله گر، یک حساب Invest.MT5 باز کنید
  • روی سرمایه گذاری در کنار حساب خود کلیک کنید تا متاتریدر WebTrader باز شود
  • سهام Visa را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید
  • روی New Order در بالای صفحه کلیک کنید و تعداد سهام ویزا را که می خواهید بخرید وارد کنید
تصویر شده: Admirals MetaTrader WebTrader – Visa Daily Chart – New Order. تاریخ ضبط: 20 دسامبر 2022. عملکرد گذشته شاخص قابل اعتمادی برای نتایج آینده نیست.

برای معامله سهام ویزا امروز روی بنر زیر کلیک کنید. ▼ ▼ ▼

آیا تغییر قیمت سهام ویزا را متفاوت می بینید؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و معاملاتی بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهم ویزا کاهش یابد، می توانید با استفاده از CFD ها (قراردادهای متفاوت) کوتاه بیایید.

حساب های Trade.MT5 و Trade.MT4 از Admirals هر دو به شما این امکان را می دهند که با استفاده از CFD ها در مورد جهت قیمت سهام طیف گسترده ای از جمله Visa حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله «چگونه CFD ها را معامله کنیم» درباره CFD ها بیشتر بیاموزید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد تمام تحلیل ها، تخمین ها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس “Admirals” منتشر می شوند، ارائه می دهد. ”) لطفاً قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری به موارد زیر توجه کنید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر تصمیم سرمایه‌گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می‌شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل روبرتو ریورو، مشارکت کننده آزاد (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً اطمینان حاصل کنید که کاملاً درک می کنید خطرات درگیر.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.