نحوه تجارت با پشتیبانی و مقاومت پویا Heiken Ashi

[ad_1] بازارهای مبتنی بر ابزارهای قابل معامله مانند سهام، اوراق قرضه، فارکس، ارزهای دیجیتال و کالاها ممکن است بسیار پیچیده به نظر برسند. ممکن است به دلیل آن فیلم‌هایی باشد که نشان می‌دهند چگونه دلالان سهام بسیار شیک و باهوش به نظر می‌رسند یا شاید به این دلیل باشد که این ابزارهای قابل معامله اکنون

کد خبر : 369922
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
نحوه تجارت با پشتیبانی و مقاومت پویا Heiken Ashi

[ad_1]

Heiken Ashi هموار منطقه پویا پشتیبانی یا مقاومت - خرید تجارت

بازارهای مبتنی بر ابزارهای قابل معامله مانند سهام، اوراق قرضه، فارکس، ارزهای دیجیتال و کالاها ممکن است بسیار پیچیده به نظر برسند. ممکن است به دلیل آن فیلم‌هایی باشد که نشان می‌دهند چگونه دلالان سهام بسیار شیک و باهوش به نظر می‌رسند یا شاید به این دلیل باشد که این ابزارهای قابل معامله اکنون به صورت آنلاین از طریق رایانه معامله می‌شوند. با این حال، اگرچه این بازارها ممکن است بسیار پیچیده به نظر برسند، واقعیت این است که همان مفاهیم تجارت اقلام سخت دنیای واقعی در چنین بازارهای ابزار قابل معامله نیز کاربرد دارد.

مفهوم ساده‌گرایانه اصلی معامله، صرفاً خرید پایین و فروش بالا است. این همان کاری است که هر تاجر باهوشی همیشه انجام می‌دهد، چه با اقلام فیزیکی و چه در ابزارهای قابل معامله.

بیایید نگاهی به جواهرفروشی بیندازیم که با الماس سروکار دارد. این جواهرساز که علاقه زیادی به بازار دارد، ممکن است متوجه شود که قیمت الماس در بازار در حال افزایش است که از پایین ترین سطح خود در طول تاریخ شروع شده است. این همان چیزی است که ما معامله گران آن را تغییر روند می نامیم. با مشخص شدن روند افزایش قیمت الماس، جواهرساز ممکن است بگوید که می خواهد در این بازار پول دربیاورد. او بلافاصله خرید نمی کند حتی اگر قیمت بسیار بالا باشد. جواهر فروش عاقل منتظر فرصت هایی می ماند که در آن بتواند الماس را با قیمتی کمتر از ارزش فعلی بازار بخرد. به این ترتیب با افزایش قیمت الماس، او می تواند سود بیشتری کسب کند.

روشی که این جواهرساز الماس در تجارت الماس های فیزیکی انجام می دهد، چیزی است که ما معامله گران آن را استراتژی پیروی از روند می نامیم، که در آن ما با کاهش قیمت خرید می کنیم و همانطور که بازار افزایش می یابد، می فروشیم. مفهوم این نوع معاملات بسیار ساده است. ما به دنبال بازاری هستیم، ممکن است سهام، کالا یا هر جفت ارزی باشد که روند ثابتی داشته باشد. با فرض اینکه یک روند صعودی است، سپس منتظر می مانیم تا قیمت به سمت قیمت متوسط ​​بازگردد. سپس به محض مشاهده کاهش قیمت، خرید می کنیم. سپس، با افزایش قیمت در بازار، می فروشیم.

از طرف دیگر، زمانی که بازار در یک روند نزولی قرار دارد، می‌توانیم بازار را کوتاه کنیم. این کار بدین صورت انجام می شود که ابتدا یک معامله فروش انجام می شود، زیرا قیمت به سمت میانگین کاهش می یابد، سپس به محض کاهش قیمت، معامله را با خرید بسته می کنیم.

کلید استراتژی دنبال کردن روند، شناسایی واضح یک روند و ورود به یک معامله در طول اصلاح، درست قبل از اینکه بازار یک بار دیگر در جهت روند صعود کند، است.

شناسایی عینی یک روند ممکن است برای معامله گران باتجربه آسان باشد. با این حال، معامله گران جدید ممکن است هنوز این کار را دشوار بدانند. به همین دلیل، ما بررسی خواهیم کرد که چگونه می توان از اندیکاتور Heiken Ashi Smoothed برای کمک به معامله با روند استفاده کرد.

نشانگر صاف شده هایکن آشی

Heiken Ashi در ژاپنی به معنای واقعی کلمه به میله‌های متوسط ​​ترجمه می‌شود، که برای نشانگر Heiken Ashi Smoothed بسیار مناسب است، زیرا همچنین بر اساس حرکات متوسط ​​قیمت است.

اندیکاتور Heiken Ashi Smoothed که به عنوان میانگین متحرک Heiken Ashi یا HAMA نیز شناخته می شود، یک روند پیروی از اندیکاتور فنی است که نوعی از کندل استیک های Heiken Ashi است. اگرچه اندیکاتور Heiken Ashi Smoothed نوعی از شمعدان های Heiken Ashi است، اما این دو نشانگر بسیار متفاوت هستند.

نشانگر صاف شده هایکن آشی

کندل‌های Heiken Ashi شبیه شمعدانی با بالا و پایین‌ترین شمع‌های ژاپنی هستند، اما تنها زمانی تغییر رنگ می‌دهند که محاسبات ریاضی زیربنایی آن یک روند معکوس کوتاه‌مدت را تشخیص دهد.

از سوی دیگر، نشانگر Heiken Ashi Smoothed از یک محاسبه میانگین متحرک اصلاح شده بر اساس اوج، پایین و بسته شدن هر شمع مشتق شده است. به این ترتیب، نشانگر Heiken Ashi Smoothed بیشتر شبیه یک خط میانگین متحرک است که با شمعدان نمایش داده می شود.

اندیکاتور Heiken Ashi Smoothed میله هایی را ترسیم می کند که عملکرد قیمت را کاملاً دنبال می کند. این میله‌ها منطقه قیمت متوسط ​​را نشان می‌دهند، مانند خط میانگین متحرک.

رنگ میله های آن نشان دهنده جهت روندی است که تشخیص می دهد. در این تنظیمات، میله‌های آهکی نشان‌دهنده سوگیری روند صعودی است، در حالی که میله‌های قرمز نشان‌دهنده سوگیری روند نزولی است.

نشانگر Heiken Ashi Smoothed به طور مشخص بسیار صاف است که نام آن را بسیار مناسب می کند. در عین حال، علیرغم نرمی آن، همچنان به تغییرات قیمت کاملاً پاسخگو واکنش نشان می دهد و آن را به یک شاخص قابل اعتماد برای دنبال کردن روند تبدیل می کند.

به این ترتیب، نشانگر Heiken Ashi Smoothed یک نشانگر فیلتر جهت روند عالی بر اساس رنگ میله هایی است که ترسیم می کند. همچنین می تواند به عنوان سیگنال ورود معکوس روند بر اساس تغییر رنگ میله های آن استفاده شود.

از آنجایی که اندیکاتور Heiken Ashi Smoothed ناحیه میانگین قیمت را نشان می‌دهد، می‌توان از آن به‌عنوان ناحیه پویا حمایت یا مقاومت استفاده کرد که قیمت می‌تواند از آن عقب‌نشینی کند و از آن جهش کند.

منطقه پویا پشتیبانی یا مقاومت

اکثر معامله گران حمایت یا مقاومت را به عنوان یک خط ثابت بر اساس اتصال بیش از دو نقطه نوسان می شناسند. این خطوط به عنوان مناطقی در نظر گرفته می شوند که قیمت ممکن است از آن جهش کند.

برخی از معامله گران از حمایت افقی بر اساس نوسان پایین قبلی و سطوح مقاومت افقی بر اساس نوسان بالای قبلی استفاده می کنند.

هر دوی این روش‌ها روش‌های کلاسیک مناسبی برای شناسایی سطوح حمایت یا مقاومت هستند. با این حال، راه سومی برای بررسی سطوح حمایت و مقاومت وجود دارد.

مناطق پویا حمایت و مقاومت مناطقی هستند که قیمت ممکن است به عنوان یک سطح حمایت یا مقاومت که بر اساس یک شاخص فنی پویا است، از آن جهش کند. این ممکن است بر اساس میانگین های متحرک یا شاخص های مبتنی بر باند باشد.

منطقه پویا پشتیبانی یا مقاومت

Heiken Ashi ناحیه پویا پشتیبانی یا مقاومت را صاف کرد

اندیکاتور Heiken Ashi Smoothed یک شاخص عالی برای شناسایی بازارهای پرطرفدار است. این به طور موثر جهت بازارهای پرطرفدار را شناسایی می کند و هر زمان که روند شروع به معکوس کرد به سرعت نشان می دهد.

علاوه بر این، نشانگر Heiken Ashi Smoothed نیز یک ناحیه پویا عالی از سطح حمایت یا مقاومت است. قیمت به سمت این ناحیه در یک بازار پرطرفدار برگشت می‌کند و پس از اصلاح به سرعت از آن فاصله می‌گیرد.

پشتیبانی پویا با روند صعودی Heiken Ashi

  • میله های Heiken Ashi Smoothed باید آهکی باشند.
  • بررسی کنید که آیا بازار بر اساس ویژگی‌های نوسانات قیمت در یک روند صعودی قرار دارد یا خیر.
  • منتظر بمانید تا قیمت به سمت ناحیه نشانگر Heiken Ashi Smoothed حرکت کند.
  • به محض اینکه قیمت نشان‌دهنده رد قیمت در ناحیه نشانگر Heiken Ashi Smoothed بر اساس یک نوار پین صعودی یا الگوی فراگیر، معامله خرید را وارد کنید.
  • استاپ لاس را زیر شمع ورودی تنظیم کنید.
  • هدف سود برداشت را 2 برابر ریسک در توقف ضرر تعیین کنید.

Heiken Ashi هموار منطقه پویا پشتیبانی یا مقاومت - خرید تجارت

روند نزولی Heiken Ashi مقاومت دینامیکی هموار کرد

  • میله های Heiken Ashi Smoothed باید قرمز باشند.
  • بر اساس ویژگی‌های نوسانات قیمت، تأیید کنید که آیا بازار در روند نزولی قرار دارد.
  • منتظر بمانید تا قیمت به سمت ناحیه نشانگر Heiken Ashi Smoothed حرکت کند.
  • به محض اینکه قیمت نشان دهنده رد قیمت در ناحیه اندیکاتور Heiken Ashi Smoothed بر اساس یک نوار پین نزولی یا الگوی فراگیر است، وارد معامله فروش شوید.
  • استاپ لاس را بالای شمع ورودی تنظیم کنید.
  • هدف سود برداشت را 2 برابر ریسک در توقف ضرر تعیین کنید.

Heiken Ashi هموار منطقه پویا حمایت یا مقاومت - فروش تجارت

نتیجه

استراتژی‌های پیروی از روند، برخی از مؤثرترین راه‌ها برای معامله در بازار فارکس هستند. ممکن است گاهی اوقات در مقایسه با تنظیمات معکوس روند دقیق تر باشد زیرا ما در برابر یک روند موجود معامله می کنیم.

کلید راهبردهای ادامه روند معاملات به طور موثر در شناسایی صحیح یک بازار روند و شناسایی زمان و مکان ورود به بازار است. اینجاست که نشانگر Heiken Ashi Smoothed برتری می یابد. به این ترتیب، روند معاملات به دنبال استراتژی‌هایی با استفاده از اندیکاتور Heiken Ashi Smoothed به عنوان ناحیه پویا حمایت یا مقاومت، راه خوبی برای معامله در یک بازار پرطرفدار است.


دستورالعمل های نصب استراتژی های تجارت فارکس

How to Trade with Heiken Ashi Dynamic Support and Resistance ترکیبی از شاخص(های) متاتریدر 4 (MT4) و الگو است.

ماهیت این استراتژی فارکس تغییر داده های تاریخ انباشته و سیگنال های معاملاتی است.

نحوه تجارت با پشتیبانی و مقاومت پویا Heiken Ashi فرصتی را برای تشخیص ویژگی ها و الگوهای مختلف در پویایی قیمت ها فراهم می کند که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند.

بر اساس این اطلاعات، معامله گران می توانند حرکت بیشتر قیمت را فرض کنند و این استراتژی را بر این اساس تنظیم کنند.

پلتفرم معاملاتی فارکس متاتریدر 4 پیشنهادی

  • 50 دلار رایگان برای شروع معاملات فوری! (سود قابل برداشت)
  • پاداش سپرده تا 5000 دلار
  • برنامه وفاداری نامحدود
  • بروکر فارکس برنده جایزه
  • جوایز انحصاری اضافی در طول سال

کارگزار پیشنهادی

>> پاداش 50 دلاری خود را در اینجا مطالبه کنید <<

برای راهنمای گام به گام افتتاح حساب کارگزار XM اینجا را کلیک کنید

چگونه با پشتیبانی و مقاومت هایکن آشی پویا چگونه تجارت کنیم؟

  • دانلود How to Trade with Heiken Ashi Dynamic Support and Resistance.zip
  • *فایل های mq4 و ex4 را در فهرست راهنمای متاتریدر / کارشناسان / اندیکاتورها / کپی کنید
  • فایل tpl (الگو) را در فهرست / قالب ها / متاتریدر خود کپی کنید
  • کلاینت متاتریدر خود را راه اندازی یا راه اندازی مجدد کنید
  • نمودار و بازه زمانی را که می‌خواهید استراتژی فارکس خود را آزمایش کنید، انتخاب کنید
  • بر روی نمودار معاملاتی خود کلیک راست کرده و روی “Template” قرار دهید.
  • برای انتخاب نحوه تجارت با پشتیبانی و مقاومت دینامیک Heiken Ashi به سمت راست حرکت کنید
  • نحوه تجارت با Heiken Ashi Dynamic Support and Resistance را در نمودار شما مشاهده خواهید کرد

*توجه: همه استراتژی های فارکس با فایل های mq4/ex4 ارائه نمی شوند. برخی از قالب ها در حال حاضر با شاخص های MT4 از پلتفرم متاتریدر ادغام شده اند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید:

صرفه جویی

صرفه جویی

دسترسی دانلود را دریافت کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.