نحوه انتشار فیلم Eternals در پی شیوع سویه دلتا کرونا تغییر خواهد کرد؟

[ad_1] کوین فایگی مدیر مارول در بخشی از گفتگوی اخیر خود با خبرنگار Variety به سوالی پیرامون نحوه انتشار فیلم Eternals پاسخ داده است. همه‌گیری ویروس کرونا قطعا یکی از بزرگترین حادثه‌های تلخ بشر طی چند دهه اخیر بوده که نه تنها روی زندگی مردم عادی تاثیر داشته، بلکه صنایع بزرگ و کوچک در سراسر

کد خبر : 91764
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۵۱
نحوه انتشار فیلم Eternals در پی شیوع سویه دلتا کرونا تغییر خواهد کرد؟

[ad_1]

کوین فایگی مدیر مارول در بخشی از گفتگوی اخیر خود با خبرنگار Variety به سوالی پیرامون نحوه انتشار فیلم Eternals پاسخ داده است.

همه‌گیری ویروس کرونا قطعا یکی از بزرگترین حادثه‌های تلخ بشر طی چند دهه اخیر بوده که نه تنها روی زندگی مردم عادی تاثیر داشته، بلکه صنایع بزرگ و کوچک در سراسر جهان را با فراز و نشیب‌های مختلف روبرو کرده است. در پی ساخت واکسن و آغاز واکیسناسیون عمومی، نرخ ابتلا کاهش یافت و سالن‌های نمایش بازگشایی شد. با در نظر گرفتن این اتفاقات، کارشناسان و طرفداران به اطمینان رسیده بودند که شرایط رو به بهبود بوده و دیگر خبری از تغییر در برنامه‌های اکران نخواهد بود.

امیدواری‌ها نسبت به عدم تغییر چند باره در لیست اکران فیلم‌ها وجود داشت تا اینکه سویه دلتا ویروس کرونا از راه رسید. اگرچه نرخ مرگ و میر به لطف واکسیناسیون بسیار کمتر از گذشته است، قدرت سرایت و کشندگی بیشتر سویه جدید و افزایش قابل‌توجه نرخ ابتلا باعث نگرانی مردم شده است. نگرانی‌ها به حدی بوده که سونی تصمیم گرفت اکران Venom: Let be the Carnage را عقب بیاندازد. حالا هم گمانه‌زنی‌هایی پیرامون تغییر در برنامه‌ریزی دیگر استودیوها مانند والت دیزنی به وجود آمده است.

کوین فایگی (Kevin Feige) مدیر استودیو مارول است. او اخیرا در مراسم فرش قرمز Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings حضور یافت و به سوالات مختلف پاسخ داد. در جریان رویداد، خبرنگار رسانه Variety به سراغ تهیه‌کننده آمریکایی رفت و پرسش‌های مختلفی را مطرح کرد که یکی از آن‌ها درباره نحوه انتشار فیلم Eternals بود. در ادامه می‌توانید پاسخ فایگی را مطالعه کنید:

فکر می‌کنم ترجیح من و و کلویی ژائو (Chloe Zhao) اکران در سینماها باشد. باید ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود.

کوین فایگی سپس درباره Shang-Chi and the Legend of the Ten گفت:

من عاشق فیلم‌ها و رفتن به سینماها هستم. دوست دارم مخاطبان فیلم را در یک محیط مشترک تماشا کنند. برای ما، هدف اصلی همین است. انتشار هیبرید هم گزینه خوبی است چون مخاطبان می‌توانند حق انتخاب داشته باشند. البته برای شانگ چی حق انتخاب پس از ۴۵ روز در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

داستان اترنالز درباره گروهی از بیگانگان است که مدت‌ها قبل به سیاره زمین آمده و طی قرن‌های گذشته به بشر کمک کرده‌اند تا در زمینه‌های مختلف پیشرفت کنند. با این حال، هرگز دخالت مستقیمی در سرنوشت کشورها و انسان‌ها نداشته و همیشه در سایه بوده‌اند. در پی اتفاقی که پس از Avengers: Endgame رخ می‌دهد، آن‌ها دور هم جمع شده و مجبور می‌شوند از سایه‌ها بیرون بیایند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.