نحوه استفاده از پیش‌بینی فارکس با تحلیل فیبوناچی برای رایگان – سیستم‌های معاملاتی – 10 مارس 2022

[ad_1] در این مقاله نحوه استفاده از پیش بینی فارکس با تحلیل فیبوناچی به صورت رایگان را در دو مرحله توضیح خواهیم داد. در مرحله اول از لینک زیر می توانید به صفحه وب پیش بینی فارکس دسترسی پیدا کنید. می توانید این صفحه پیش بینی فارکس را در زیر علامت گذاری کنید تا بتوانید

کد خبر : 177034
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
نحوه استفاده از پیش‌بینی فارکس با تحلیل فیبوناچی برای رایگان – سیستم‌های معاملاتی – 10 مارس 2022

[ad_1]

در این مقاله نحوه استفاده از پیش بینی فارکس با تحلیل فیبوناچی به صورت رایگان را در دو مرحله توضیح خواهیم داد. در مرحله اول از لینک زیر می توانید به صفحه وب پیش بینی فارکس دسترسی پیدا کنید. می توانید این صفحه پیش بینی فارکس را در زیر علامت گذاری کنید تا بتوانید در هر زمان به پیش بینی فارکس دسترسی داشته باشید.

https://algotrading-investment.com/2020/10/23/forex-prediction-with-fibonacci-analysis/

از صفحه بالا، به پیش بینی نقطه عطف بازار فارکس از جمله EURUSD، GBPUSD، USDJPY، BTCUSD، ETHUSD و غیره دسترسی خواهید داشت. در واقع، بیشتر پیش بینی های آماری با استراتژی معاملاتی واقعی مورد استفاده توسط معامله گر دنیای واقعی سازگاری ندارند. با این حال، احتمال نقطه عطف (و همچنین احتمال روند = 1 – احتمال نقطه عطف) مفید است زیرا پیش‌بینی‌ها از موج فراکتال اندازه‌گیری شدند. به یاد داشته باشید که موج فراکتال نمایش مستقیم عمل قیمت است. به عنوان مثال، پشتیبانی، مقاومت، تجزیه و تحلیل نسبت فیبوناچی، الگوی هارمونیک، نظریه موج الیوت، الگوی نمودار X3، الگوی مثلث متقارن، الگوی گوه بالارونده، الگوی گوه سقوط، دو بالا، دو پایین، کانال، نمودار رنکو و غیره از جمله موارد فنی هستند. تجزیه و تحلیل به دست آمده از موج فراکتال. شما می توانید احتمال نقطه عطف را به عنوان نسخه کمی الگوهای قیمت در نظر بگیرید. از این رو، استفاده از احتمال نقطه عطف با این الگوی قیمت واقعاً در ارزیابی قدرت روند و ریسک برای تجارت شما مفید است. به خصوص، توصیه می کنیم از احتمال نقطه عطف همراه با هر مقاومت پشتیبانی افقی استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از مقاومت حمایتی ترسیم شده با دست، تحلیل تقاضای عرضه، عدد گرد (=عدد روانی)، تحلیل محوری، تحلیل فیبوناچی و غیره استفاده کنید. من مطمئن هستم که می توانید به حمایت و مقاومت افقی زیادی از خودتان فکر کنید.

در مرحله دوم، می توانید با این ابزار رایگان پیش بینی بازار از وب سایت ما یا از گوگل درایو، احتمال نقطه عطف و تجزیه و تحلیل فیبوناچی را تجسم کنید. به هر حال شما همان فایل ها را دریافت خواهید کرد.

دانلود ابزار پیش بینی بازار (رایگان، بدون نصب، بدون ثبت نام و استفاده مستقیم پس از دانلود)

https://drive.google.com/file/d/1hzM8FBCMW1ZcVeMhwLTV7TEFM65o3AKg/view?usp=sharing

نحوه استفاده از این ابزار پیش بینی بازار ساده است. هنگامی که فایل MarketPrediction.zip را دانلود کردید، سپس آنها را در هر نقطه از هارد دیسک خود استخراج کنید. سپس فایل Market Prediction.exe را اجرا کنید. پس از آن، یک رابط کاربری ساده پیدا خواهید کرد. ردیف های داده را از صفحه وب پیش بینی بازار از پیوند کپی و جایگذاری کنید. در صورت تمایل می توانید چندین ردیف را کپی کنید. در مرحله بعد، روی دکمه “نمایش پیش بینی” کلیک کنید. نرم افزار بازار پیش بینی به طور خودکار احتمال نقطه عطف و احتمال روند را در قالب دوستانه تجسم می کند.

اگر می‌خواهید از نسخه پریمیوم پیش‌بینی فارکس استفاده کنید، می‌توانید از اسکنر الگوی فراکتال در متاتریدر یا نمودار بهینه استفاده کنید. در زیر صفحه فرود اسکنر الگوی فراکتال در نسخه متاتریدر آمده است که می توانید پیش بینی زمان واقعی را در متاتریدر دریافت کنید.

https://www.mql5.com/fa/market/product/49170

https://www.mql5.com/fa/market/product/49169

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/fractal-pattern-scanner/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.