نحوه آزمایش EA بازنشستگی پیش از موعد در تستر استراتژی – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 18 ژوئن 2023

[ad_1] مانند هر سیستم اسکالپینگ، برای به دست آوردن نتایج دقیق تست، لازم است از نماد EURUSD سفارشی با داده های 100% برای اجرای تست استفاده کنید. استفاده از داده‌های تاریخچه ارائه‌شده توسط کارگزار برای آزمایش این EA کافی نخواهد بود، زیرا شکاف‌های زیادی در این داده‌ها وجود دارد و EA بازنشستگی پیش از موعد

کد خبر : 362697
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
نحوه آزمایش EA بازنشستگی پیش از موعد در تستر استراتژی – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 18 ژوئن 2023

[ad_1]

مانند هر سیستم اسکالپینگ، برای به دست آوردن نتایج دقیق تست، لازم است از نماد EURUSD سفارشی با داده های 100% برای اجرای تست استفاده کنید. استفاده از داده‌های تاریخچه ارائه‌شده توسط کارگزار برای آزمایش این EA کافی نخواهد بود، زیرا شکاف‌های زیادی در این داده‌ها وجود دارد و EA بازنشستگی پیش از موعد در سطوح قیمتی معامله می‌کند که قیمت معمولاً بسیار سریع حرکت می‌کند و مقدار تیک‌ها در هر بار بسیار بالاتر از میانگین است.

اگر می‌خواهید نماد سفارشی خود را با داده‌های تیک ۱۰۰٪ دقیق هم برای قیمت درخواستی و هم برای قیمت پیشنهادی ایجاد کنید، می‌توانید راهنمای من را در اینجا دنبال کنید: https://www.mql5.com/fa/blogs/post/746240

اگر به داده‌های تیک شخص ثالث دسترسی ندارید یا نمی‌خواهید برای آن هزینه بپردازید، می‌توانید داده‌های تیک ۱۰۰٪ را از Dukascopy برای EURUSD در بازه زمانی ژانویه ۲۰۱۰ تا ژوئن ۲۰۲۳ در اینجا دانلود کنید: (بعداً امروز 18.06 آپلود خواهد شد. 2023)

(توجه داشته باشید که این داده ها نسبت به بسیاری از کارگزاران ECN امروزی کمی بالاتر است، که استرس کمی بیشتر بر محیط آزمایش ما وارد می کند، که چیز خوبی است)

برای اجرای یک آزمایش دقیق:

1: یک نماد سفارشی با داده های تیک EURUSD از ارائه دهنده داده تیک شخص ثالث خود یا با داده های پیوند شده در بالا ایجاد کنید. اگر نمی دانید چگونه نمادهای سفارشی ایجاد کنید، از این راهنما استفاده کنید: https://www.mql5.com/en/blogs/post/746240.

2: در تنظیمات تستر استراتژی، نمادی را برای اجرای آزمایش، به نماد سفارشی EURUSD خود که 100٪ داده تیک دارد، انتخاب کنید. شما این را در زیر “CustomForexMajors -> نام نماد سفارشی خود، برای مثال EURUSD_TD” خواهید یافت.

(اگر نماد سفارشی خود را در اینجا نمی بینید به این دلیل است که در ساعت بازار نشان داده نمی شود – برای نشان دادن نماد در ساعت بازار به “مشاهده” در منوی بالا بروید و “Symbols” را انتخاب کنید. سفارشی خود را جستجو کنید. نماد در نوار جستجو و مطمئن شوید که درب آن زرد است. اگر خاکستری است، روی آن دوبار کلیک کنید تا زرد شود و در مارکت واچ و تستر استراتژی ظاهر شود)

3: مدل تست را روی “Every tick based on real ticks” تنظیم کنید و از یک تاخیر تصادفی برای شبیه سازی لغزش استفاده کنید.

4: به تنظیمات EA بروید و ورودی ها را در صورت نیاز تنظیم کنید. مهمتر از همه شما باید اولین ورودی به نام “فعال کردن تنظیم و فراموش کردن” را روی true تنظیم کنید. همچنین شما نیاز دارید اطمینان حاصل کنید که ورودی های نماد نماد مانند کارگزار شما نوشته شده است. اکثر کارگزاران از قالب “EURUSD” استفاده می کنند، اما برخی از کارگزاران از پسوند استفاده می کنند، به عنوان مثال EURUSD.r یا EURUSD.ecn یا EURUSD.HKT و غیره. علامت ها را همانطور که نمادها را در ساعت بازار خود می بینید بنویسید.

اکنون برای اجرای آزمون آماده هستید و پس از اتمام آزمایش، نتایج آزمایش ۱۰۰٪ دقیق را دریافت خواهید کرد.

اگر سوالی دارید من را در جریان بگذارید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.