نتیجه نظرسنجی جدید صداوسیما/ تلویزیون محبوب‌ترین رسانه شد؛ شبکه سه پربیننده‌ترین شبکه

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، بر اساس این نظرسنجی ۷۸.۱ درصد مردم در فصل بهار بیننده برنامه‌های گوناگون تلویزیون بوده‌اند، ۵۳.۲ درصد بینندگان از برنامه‌های سیما ابراز رضایت کرده‌اند و به‌طور میانگین سه ساعت و ۱۱ دقیقه پای برنامه‌های تلویزیون نشسته‌اند. بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، حدود ۲۱.۳ درصد از

کد خبر : 79340
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
نتیجه نظرسنجی جدید صداوسیما/ تلویزیون محبوب‌ترین رسانه شد؛ شبکه سه پربیننده‌ترین شبکه

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، بر اساس این نظرسنجی ۷۸.۱ درصد مردم در فصل بهار بیننده برنامه‌های گوناگون تلویزیون بوده‌اند، ۵۳.۲ درصد بینندگان از برنامه‌های سیما ابراز رضایت کرده‌اند و به‌طور میانگین سه ساعت و ۱۱ دقیقه پای برنامه‌های تلویزیون نشسته‌اند.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، حدود ۲۱.۳ درصد از بینندگان در بهار ۱۴۰۰ بیش از پنج ساعت در روز و ۲۳ درصد هم «دو تا سه ساعت» در روز پای برنامه‌های تلویزیون نشسته‌اند.

بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از این نظرسنجی، پربیننده‌ترین ساعات تماشای تلویزیون در فصل بهار به شرح ذیل بوده است.

نتیجه نظرسنجی جدید صداوسیما/ تلویزیون محبوب‌ترین رسانه است

نتیجه نظرسنجی نشان می‌دهد که در میان شبکه‌ها، میزان بیننده شبکه‌های سه (۵۱.۱ درصد بیننده)، یک (۴۵.۸ درصد بیننده)، خبر معاونت سیاسی (۴۰.۹ درصد بیننده)، آی‌فیلم برون مرزی (۳۸.۶ درصد بیینده) و دو سیما (۳۴.۳ درصد بیننده) از دیگر شبکه‌ها بیشتر بوده است که نتایج نهایی آن را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نتیجه نظرسنجی جدید صداوسیما/ تلویزیون محبوب‌ترین رسانه است

وقتی نظرسنجی مخاطبان سیما در بهار ۱۴۰۰ را با نظرسنجی بهار ۱۳۹۹ مقایسه می‌کنیم مشخص می‌شود که شبکه‌های ورزش سیما، آموزش سیما و چهار سیما بیشترین رشد مخاطب را در مقایسه با آمار بهار سال گذشته از آن خود کرده‌اند.

بیشترین دلیل بینندگان برای تماشای برنامه‌های تلویزیون، «سرگرمی و تفریح» (۴۳.۹ درصد) و «کسب خبر و اطلاع» (۴۳.۲ درصد) بوده است.

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، در میان انواع مختلف برنامه‌ها، برنامه‌های نمایشی (فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها) بیشتر از دیگر برنامه‌ها بیننده (۵۸.۹ درصد) دارد و بعدازآن اخبار (با ۵۱.۱ درصد بیننده) در رتبه بعدی قرار گرفته است.

«احضار» از شبکه یک، «یاور» از شبکه سه و «زیرخاکی ۲» از شبکه یک در رتبه‌های اول تا سوم پربیننده‌ترین سریال‌های فصل بهار ۱۴۰۰ قرار گرفتند.

نتیجه نظرسنجی جدید صداوسیما/ تلویزیون محبوب‌ترین رسانه است

در میان برنامه‌های شاخص شبکه‌ها هم «خندوانه» از شبکه نسیم، «مستند حیات وحش» از شبکه مستند، «مسابقات جهانی والیبال» از شبکه سه و «زندگی پس از زندگی» از شبکه چهار سیما در رتبه‌های اول تا چهارم پربیننده‌ترین برنامه‌های شاخص فصل بهار ۱۴۰۰ قرار گرفتند. 

 ازنظر ۴۷ درصد مردم در فصل بهار، تلویزیون محبوب‌ترین رسانه بوده است و پس‌ازآن اینترنت با ۲۳.۲ درصد، شبکه‌های اجتماعی با ۱۴.۶ درصد، رادیو ۶.۸ درصد و روزنامه و مجلات با ۱.۳ درصد در رتبه‌های بعدی قرارگرفته‌اند.

۵۸۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.