نتانیاهو از مرحله سوم جنگ غزه خبر داد

[ad_1]  میدل ایست نیوز، دفتر “بنیامین نتانیاهو”، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، آورده است: ما در میانه جنگیم و برای خود هدفی روشن تعیین کرده ایم که آن نابودی توان نظامی و اداری حماس است و ما این هدف را به صورت نظام مند محقق می

کد خبر : 423435
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
نتانیاهو از مرحله سوم جنگ غزه خبر داد

[ad_1]

 میدل ایست نیوز، دفتر “بنیامین نتانیاهو”، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، آورده است: ما در میانه جنگیم و برای خود هدفی روشن تعیین کرده ایم که آن نابودی توان نظامی و اداری حماس است و ما این هدف را به صورت نظام مند محقق می کنیم.

در این بیانیه آمده است: مرحله نخست تمام شده و مرحله دوم نیز با بمباران هوایی ادامه دارد و اکنون زمان ورود به مرحله سوم از طریق گسترش تهاجم زمینی به نوار غزه فرا رسیده است.

ادعای نتانیاهو در حالی است که تاکنون چندین بار تانک های رژیم صهیونیستی به همراه نظامیان این رژیم سعی کرده اند وارد غزه شوند که در کمین رزمندگان مقاومت افتاده و با دادن تلفات مجبور به عقب نشینی شده اند به حدی که گردان های شهید “عزالدین القسام” شاخه نظامی جنبش حماس صبح امروز (سه شنبه) اعلام کرد که یک یگان پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی گذرگاه “کرم ابوسالم” در مرز نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده و خسارت هایی به آن وارد کرده است.

گردان‌های القسام بامداد امروز همچنین اعلام کرد که در محورهای جنوب و شمال غرب غزه با نظامیان صهیونیست درگیر و تجهیزات زرهی آن‌ها را هدف قرار داده است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

در بیست و پنجمین روز جنگ علیه غزه و در اثر بمباران های بی وقفه مناطق مسکونی و مراکز درمانی این منطقه از سوی رژیم صهیونیستی تا کنون بیش از ۸ هزارو ۳۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۲۰ هزار نفر دیگر نیز مجروح شده اند و حدود ۲ هزار نفر نیز هنوز زیر آوارها هستند.

تلفات صهیونیست ها نیز در عملیات طوفان الاقصی بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از جمله ۳۱۰ نظامی بوده و بیش از ۲۳۰ صهیونیست نیز توسط رزمندگان مقاومت به اسارت در آمده اند.

۳۱۱۳۱۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.