نتانیاهو: آزادی اسرا بدون چالش‌ نیست

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) و در دیدار «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس در تل‌آویو گفت «اسرائیل امیدوار است گروگان‌های خود را از غزه خارج کند».  توافق رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین بر سر آتش‌بس موقت و تبادل اسرا قرار بود امروز انجام شود،

کد خبر : 434209
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
نتانیاهو: آزادی اسرا بدون چالش‌ نیست

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) و در دیدار «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس در تل‌آویو گفت «اسرائیل امیدوار است گروگان‌های خود را از غزه خارج کند».

 توافق رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین بر سر آتش‌بس موقت و تبادل اسرا قرار بود امروز انجام شود، اما شامگاه چهارشنبه «تزاخی هانگبی» رئیس شورای امنیت داخلی رژیم‌ صهیونیستی گفت توافق تا قبل از روز جمعه انجام نمی‌شود.

روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داده که با وجود وقفه در توافق تبادل اسرا و آتش‌بس، نتانیاهو به کامرون گفته است: «ما امیدواریم گروگان‌های خود را خارج کنیم اما این بدون مواجهه با چالش‌های آن، شدنی نیست. با این‌حال، ما مجبور به این کار هستیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به وزیر خارجه انگلیس گفته پس از خارج‌کردن گروه اول و سپس تمام اسرا، «اسرائیل به اهداف جنگی خود که حذف حماس خواهد بود، ادامه می‌دهد».

این اظهارات نتانیاهو در حالی عنوان شده که پیشتر روزنامه هاآرتص خبر داده بود مفاد توافق تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی پیشتر توسط مقاومت ارائه شده اما نتانیاهو آن را رد کرده بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اما به دلیل فشار خانواده‌های اسرا و پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ارتش اسرائیل شماری از اسرای صهیونیست را در پی بمباران‌های شدید غزه کشته، مجبور به پذیرش آن شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.