نبرد با کهکشانی‌ها – خبرآنلاین

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه، گروه بندی هشت گانه این مسابقات مشخص شد و تیم ملی ایران، در گروه B در کنار آمریکا و انگلیس قرار گرفت تا از همین حالا آماده حضور در قطر شود. شاید در نگاه اول، به جز انگلیس، دو تیم

کد خبر : 187136
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
نبرد با کهکشانی‌ها – خبرآنلاین

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه، گروه بندی هشت گانه این مسابقات مشخص شد و تیم ملی ایران، در گروه B در کنار آمریکا و انگلیس قرار گرفت تا از همین حالا آماده حضور در قطر شود.

شاید در نگاه اول، به جز انگلیس، دو تیم دیگر گروه (که یکی از آن ها از طریق پلی آف مشخص می شود)، رقبای سختی به نظر نیایند اما مطمئنا هر کدام از تیم ها بازیکنان و ستاره های شاخصی دارند که می توانند در هر بازی ورق را به نفع تیم خود برگردانند.

از طرفی انگلیس در سال های اخیر، با هدایت گرت ساوت گیت روند رو به رشدی داشته و حالا به دنبال آن است تا پس از ناکامی گام آخر در جام جهانی۲۰۱۸ و یورو ۲۰۲۰، با یک پایان خوش در قطر مواجه شود.

نبرد با کهکشانی‌ها

مسیر انگلیس تا قطر

انگلیس که در این سال ها سعی کرده روند خوب و با ثبات خود را با ستارگانی مانند هری کین و رحیم استرلینگ ادامه دهد، در گروه i انتخابی جام جهانی، با لهستان، آلبانی، مجارستان، آندورا و سن مارینو هم گروه بود. شاگردان ساوت گیت در این گروه با ۸ برد، دو تساوی و بدون شکست، با ۲۶ امتیاز قاطعانه سوار بر هواپیمای قطر شدند تا به عنوان یکی از تیم های سید اول، در گروه B جام جهانی قرار بگیرند.

نبرد با کهکشانی‌ها

سرمربی انگلیس؛ آقای جلیقه پوش

گرت ساوت ۵۱ ساله، یکی از بازیکنان پر آوازه انگلیس است که در سال های اخیر توانسته فوتبال ملی این کشور را در مسیر خوبی قرار دهد. نام این مدافع اسبق سه شیرها که سابقه ۵۷ بازی ملی برای انگلیس را دارد، با از دست دادن پنالتی در یورو ۱۹۹۶ گره خورده اما او در حوزه مربی گری نشان داده حرف های زیادی برای گفتن دارد و حالا سودای قهرمانی جهان را در سر می پروراند.ساوت گیت ابتدا در سال ۲۰۱۳ به عنوان مربی تیم زیر ۲۱ ساله های انگلیس شروع به کار کرد و در ادامه با روند خوبی که داشت، به نیمکت تیم ملی بزرگسالان کشورش رسید. او در جام جهانی ۲۰۱۸ به مقام چهارمی رسید و در ضربات پنالتی باخت، در یورو ۲۰۲۰ هم در فینال کابوس پنالتی ها گریبانش را گرفت تا حالا با عزم بیشتری برای موفقیت در قطر آماده شود.

ستاره های انگلیس؛ کهکشانی های سفید پوش

هری کین، رحیم استرلینگ، جردن پیکفورد، رشفورد، سانچو، لینگارد، استونز، هندرسون و… تنها تعدادی از ستاره های بزرگ سه شیرها هستند که مطمئنا در جام جهانی رویاهای بزرگی دارند.

شاید هری کین شاخص ترین بازیکن انگلیسی سال های اخیر باشد که در تاتنهام حسابی درخشیده و جزو برترین گلزنان لیگ انگلیس بوده. او که فصل گذشته با ۲۳ گل آقای گل لیگ انگلیس شد، در طی هشت سال گذشته، پنج بار موفق شده در یک فصل فوتبالی بیش از ۲۰ گل به ثمر برساند و همین به خوبی نشان می دهد که خط حمله سه شیرها به رهبری شاهزاده هری تا چه اندازه خطرناک و زهر دار است. کین چندی پیش هم موفق شد از رکورد سر بابی چارلتون به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ انگلیس عبور کند و حالا تنها وین رونی در رده‌بندی تاریخ از مهاجم تاتنهام جلوتر است.

ستاره تاتنهام در جام جهانی روسیه هم با ثبت ۶ گل کفش طلای آن مسابقات را به دست آورد و حالا آماده است تا در قطر با گلزنی های خود، جام طلایی را به خانه ببرد.

رحیم استرلینگ، ستاره منچستر سیتی دیگر بازیکنی است که ساوت گیت حساب ویژه ای روی او برای جام جهانی باز خواهد کرد. مهاجم تیم ملی انگلیس در سال های اخیر نام خودش را به عنوان یکی از برترین بازیکنان لیگ این کشور مطرح کرده و یکی از ارکان موفقیت تیم گواردیولا بوده تا از همین حالا خیلی ها زوج او و کین را کابوس دفاع های جام جهانی بدانند.

استرلینگ در این سال ها همپای کین گلزنی کرده تا نشان دهد او هم این راه را به خوبی بلد است؛ او در ۵ فصل اخیر، در هر فصل بیش از ده گل به ثمر رسانده و نشان داده مهاجمی چارچوب شناس است.

بیشتر بخوانید:

البته که ستاره های انگلیس فقط به خط حمله اش محصور نمی شود اما چگالی مهاجمان این تیم آنقدر بالاست که ممکن است ساوت گیت در جام جهانی برای چینش بازیکنانش دچار سرگیجه شود. علاوه بر هری کین و استرلینگ، می توان نفراتی مانند رشفورد، سانچو و لینگارد را هم به این لیست اضافه کرد که هر کدام در سال های اخیر جزو برترین بازیکنان باشگاه خود بوده اند و مطمئنا در جام جهانی به دنبال نشان دادن هنر خود هستند.

از جردن پیکفورد دروازده بان سال های اخیر انگلیس، استونز و هندرسون با تجربه هم می توان به عنوان دیگر بازیکنانی نام برد که قطعا سه شیرها در قطر، رویشان حساب ویژه ای باز خواهند کرد.

نبرد با کهکشانی‌ها

آمریکا؛ نجات از مهلکه پلی آف

تیم ملی آمریکا، دیگر تیم حاضر در گروه ایران است که از سید دوم در این گروه قرار گرفت. آن ها در مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی در آمریکای شمالی، با ۷ برد، ۴ تساوی و ۳ باخت، با ۲۵ امتیاز به عنوان تیم سوم از گروه خود صعود کردند. آن ها در این مسیر، با کانادا، مکزیک، کاستاریکا و پاناما هم گروه بودند.

نبرد با کهکشانی‌ها

سرمربی؛ گرگ هالتر

شاید سرمربی فعلی آمریکا، مانند نفرات قبل از خود همچون کلینزمن، سرشناس نباشد اما موفق شد آمریکا را در گروهی فرسایشی به جام جهانی برساند و حالا آماده رویاپردازی در قطر شود.

گرگ برهالتر ۴۸ ساله، سابقه مربی گری در لیگ آمریکا و سوئد را در کارنامه دارد و چندین مرتبه در فوتبال آمریکا نیز به مقام‌های قهرمانی طی سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ رسیده، و در لیگ سوئد نیز به‌عنوان بهترین مربی معرفی شده است.

او پس از مشخص شدن هم گروهی های آمریکا، واکنش جالبی داشت. هالتر از گروه آمریکا ابراز خوشحالی کرد و حالا در انتظار شناخت سومین حریفش در مرحله گروهی است. سکان هدایت تیم ملی فوتبال آمریکا از سال ۲۰۱۸ به برهالتر رسید که البته خودش پیش‌تر در تیم ملی بازی کرده است.

ستاره های آمریکا؛ از پولیشیچ تا جوانان کم نام و نشان

بی‌شک آماده‌ترین ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا در این روزها کسی جز کریستین پولیشیچ یکی از ستاره‌های چلسی در لیگ برتر انگلیس نیست، اما بازیکنان تعیین کننده این تیم تنها به ستاره چلسی منحصر نمی‌شود. وستون مک‌کنی دیگر ستاره آمریکا به شمار می‎‌رود که حضور او در یوونتوس تجربیات گرانبهایی به او منتقل کرده است.  آدامز ۲۳ ساله بازیکن لایپزیش دیگر بازیکن مهم آمریکا به‌شمار می‌رود که یکی از بهترین هافبک‌های بوندس‌لیگا نامیده می‌شود. دیگر بازیکن تعیین کننده گرگ برهالتر، یونس موسی است که در والنسیا بازی می‌کند و در ۱۹ سالگی یکی از گران‌قیمت‌ترین استعدادهای دنیای فوتبال به‌شمار می‌رود. دیگر استعداد فوتبال آمریکا که از سال ۲۰۲۰ در بوندس‌لیگا و دورتموند توپ می‌‍زند، جیووانی رینا است که در همین یک‌سال اخیر توانسته رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند. او طی دوران حضور در فوتبال آلمان نام خودش را به‌عنوان جوان‎‌ترین آمریکایی گلزن در این لیگ مطرح کرده و در جام حذفی آلمان هم جوان‌ترین بازیکنی است که موفق به گلزنی شده است.

۲۵۷ ۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.