نا امیدی کیانو ریوز از ساخت فیلم ماتریکس ۵ و شکست ماتریکس ۴

[ad_1] روز به روز بیشتر آشکار  می‌شود که بازگشت آقای توماس اندرسون با استقبالی روبرو نمی شود که همه برای فیلم  The Matrix Resurrections پیش بینی کرده بودند. این فیلم در باکس آفیس ضعیف عمل کرده است و توسط مخاطبانی که طرفدار سرسخت سه گانه اصلی بوده‌اند آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

کد خبر : 150536
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
نا امیدی کیانو ریوز از ساخت فیلم ماتریکس ۵ و شکست ماتریکس ۴

[ad_1]

روز به روز بیشتر آشکار  می‌شود که بازگشت آقای توماس اندرسون با استقبالی روبرو نمی شود که همه برای فیلم  The Matrix Resurrections پیش بینی کرده بودند. این فیلم در باکس آفیس ضعیف عمل کرده است و توسط مخاطبانی که طرفدار سرسخت سه گانه اصلی بوده‌اند آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است. متأسفانه، تنها نقطه عطفی که فیلم از زمان اولین نمایشش توانسته به آن دست یابد، عنوان most pirated movie در هفته اول اکران خود است. به این معنی که این اثر بیش از رقیبان خود در باکس آفیس به صورت غیر قانونی در اینترنت دیده شده است. 

بنابراین، چرا Matrix Resurrections بیش از همه مورد سرقت قرار گرفته است، با وجود اینکه، از نظر محبوبیت، Spider-Man 3 با توجه به جنجال‌های بزرگ خود در باکس آفیس و از نظر محبوبیت بر آن غلبه کرده است؟ این موضوع کاملا به برنامه اکران فیلم های سال ۲۰۲۱ کمپانی برادران وارنر در سینما و HBO Max مربوط می‌شود. از آنجایی که در همان روزی که این فیلم در سینماها نمایش داده شد به صورت آنلاین در استریمر در دسترس قرار گرفت، این امکان فراهم شد که نسخه HD غیرقانونی آن در عرض چند ساعت پس از انتشار به صورت آنلاین در دسترس باشد. این بدان معناست که افرادی که برای تماشای آن در سینماها هزینه بلیت پرداخت نکرده‌اند و از اشتراک HBO Max استفاده نکرده‌اند، می‌توانند فیلم را به صورت رایگان تماشا کنند، بنابراین بخش زیادی از درآمدی که فیلم می‌توانست داشته باشد را این امر از بین برد.

همانطور که در بالا ذکر شد، این فیلم فروش مورد نظر در باکس آفیس مورد انتظار را نداشته است. پیش از اکران، پیش بینی می‌شد که این فیلم بتواند در پنج روز اول اکران خود حدود ۴۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. اما The Matrix Resurrections به سختی توانست در پنج روز اکران در مجموع ۲۲.۵ میلیون دلار فروش کند. در مورد اولین نمایش در HBO Max، طبق گزارش Deadline، این فیلم توسط ۲.۸ میلیون خانواده در تلویزیون هوشمند ایالات متحده در دوره چهارشنبه تا یکشنبه تماشا شد. در حالی که این فیلم عموماً نقدهای مطلوبی از منتقدان دریافت کرد، تماشاگران به خاطر فیلمنامه بی‌درخشش، جلوه‌های بصری ضعیف و صحنه‌های اکشن کسل‌کننده‌اش، از این اثر ناراضی بودند.

Matrix Resurrections شصت سال پس از وقایع Matrix Revolutions اتفاق می‌افتد هنگامی که نئو و ترینیتی به ظاهر در مبارزه با ماشین‌ها از بین رفته‌اند. چند دهه بعد، نئو بار دیگر توماس اندرسون است و به ماتریکس بازگشته و زندگی یک مرد معمولی را که یک سازنده بازی‌های ویدیویی است، هدایت می‌کند. اما خاطرات زندگی گذشته او مدام از برابر چشمان او می‌گذرند و او را گیج می‌کنند به همین دلیل او نمی‌تواند رویاهای خود را از واقعیت متمایز کند. او مدام با زنی به نام تیفانی ملاقات می‌کند و این احساس را پیدا می‌کند که او را از قبل می‌شناسد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.