نایب رئیس جدید و اعضای هیئت مدیره به هیئت توسعه اقتصادی ملی بومی منصوب شدند

[ad_1] 3 فوریه 2021 — اتاوا، انتاریو – منطقه سنتی الگونکوین واگذار نشده – خدمات بومی کانادا امروز، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی، و داون مدهبی لیچ، رئیس هیئت ملی توسعه اقتصادی بومی، به ویکتوریا لابیلویس که به عنوان معاون جدید هیئت توسعه اقتصادی بومی ملی منصوب شده است، تبریک می گویند. ویکتوریا لابیلویس،

کد خبر : 164833
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
نایب رئیس جدید و اعضای هیئت مدیره به هیئت توسعه اقتصادی ملی بومی منصوب شدند

[ad_1]

3 فوریه 2021 — اتاوا، انتاریو – منطقه سنتی الگونکوین واگذار نشده – خدمات بومی کانادا

امروز، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی، و داون مدهبی لیچ، رئیس هیئت ملی توسعه اقتصادی بومی، به ویکتوریا لابیلویس که به عنوان معاون جدید هیئت توسعه اقتصادی بومی ملی منصوب شده است، تبریک می گویند.

ویکتوریا لابیلویس، یک کارآفرین Mi’gmaq از لیستگوج، کبک، از 18 ژوئن 2018 عضو هیئت مدیره بوده و به عنوان مربی برای زنان بومی موسسه بین المللی Coady در رهبری جامعه و برنامه شتاب دهنده کسب و کار بومی JEDI در نیوبرانزویک خدمت می کند. او دو زبانه به زبان های فرانسوی و انگلیسی است و سواد مالی را به جوانان بومی آموزش می دهد.

وزیر Hajdu و خانم Madahbee Leach همچنین مایلند از دانا سونیاس و رابرت دیکسون به عنوان دو عضو جدید هیئت ملی توسعه اقتصادی بومی استقبال کنند.

دانا سونیاس مدیر توسعه اقتصادی و خدمات آموزش اشتغال در شورای قبیله ای ساسکاتون است. او رئیس سابق انجمن افسران مالی بومی کانادا و کمیته کارآفرینان بومی انجمن ملی شرکت‌های سرمایه بومی و همچنین عضو قبلی هیئت مدیریت مالی اولین ملل است. آقای سونیا بیش از 25 سال تجربه رهبری اجرایی در نظارت بر بازسازی سازمانی، توسعه تنوع استراتژیک و سرمایه گذاری در پرتفوی های اقتصادی، اهرم مشارکت برای ایجاد ظرفیت، و ایجاد ثبات و رشد بلندمدت در بخش های انتفاعی و غیرانتفاعی دارد.

رابرت دیکسون، مدیر اجرایی گروه شرکت‌های Attawapiskat Enterprises Inc. و یکی از بنیان‌گذاران شورای تامین‌کنندگان بومی و اقلیت قابل مشاهده است. آقای دیکسون – که نقش های رهبری اجرایی در بخش های انتفاعی، غیرانتفاعی و عمومی داشته است – به عنوان یک رهبر قوی با مهارت های مذاکره، بین فردی، ارائه و روابط عمومی عالی شناخته می شود. او متعهد به تجدید و تغییر مداوم است و فارغ التحصیل دانشگاه Wilfrid Laurier است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.