نام موقت فیلم فلش مشخص شده است

[ad_1] به لطف تصویری که در پشت صحنه ثبت شده و اخیرا به فضای مجازی مجازی آمده، نام موقت فیلم فلش مشخص شده است. نسخه جدید لایو اکشن بری آلن در سریال The Flash معرفی شد و با گذشت مدت کوتاهی، نوبت به نسخه دیگری با نقش‌آفرینی ازرا میلر (Ezra Miller) رسید. او حضور کوتاهی

کد خبر : 83368
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
نام موقت فیلم فلش مشخص شده است

[ad_1]

به لطف تصویری که در پشت صحنه ثبت شده و اخیرا به فضای مجازی مجازی آمده، نام موقت فیلم فلش مشخص شده است.

نسخه جدید لایو اکشن بری آلن در سریال The Flash معرفی شد و با گذشت مدت کوتاهی، نوبت به نسخه دیگری با نقش‌آفرینی ازرا میلر (Ezra Miller) رسید. او حضور کوتاهی در Batman v Superman: Dawn of Justice داشت و سپس به صورت کامل در Justice League معرفی شد. سومین حضورش هم در The Flash رقم خواهد خورد که اولین اقتباس سینمایی و اختصاصی این ابرقهرمان محبوب به شمار می‌رود. این فیلم چندی پیش وارد فاز فیلمبرداری شد و ضبط صحنه‌هایش هنوز به اتمام نرسیده است.

اندی موسکیتی (Andy Muschietti) که مجموعه فیلم‌های It را در پرونده کاری خود دارد، به عنوان کارگردان در ساخت فیلم فلش مشارکت می‌کند. وظیفه آماده‌سازی فیلمنامه هم روی دوش‌های کریستینا هادسون (Christina Hodson) قرار داشت که با فرنچایز DC Extended Universe غریبه نیست. او قبلا فیلمنامه را Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) را به رشته تحریر درآورده بود. طبق اندک اطلاعات موجود از داستان، بری آلن تصمیم می‌گیرد به گذشته رفته و جلوی قتل مادرش را بگیرد. این اقدام طبعات بزرگی را به همراه داشته و باعث می‌شود نظم جهان بهم بریزد. همچنین شرایطی را مهیا می‌کند که به واسطه آن شاهد حضور نسخه‌های مایکل کیتون (Michael Keaton) و بن افلک (Ben Affleck) بتمن در فیلم خواهیم بود.

به واسطه تصویری که چندی پیش در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شد، نام موقت فیلم فلش لو رفته است. در تصویر مزبور سه نفر از دست‌اندرکاران را مشاهده می‌کنیم که یکی از آن‌ها کلاکتی را در دستان خود نگه می‌دارد. طبق چیزی که روی کلاکت نوشته شده، سازندگان ترجیح داده‌اند پروژه جدیدشان تحت عنوان Baby Shower فیلمبرداری شود. در ادامه می‌توانید تصویر را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.